December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

@lottie
    Dat kaarsje is ook voor jou hoor. hahaha

@psje
    Waarschijnlijk voelt ze zich aan het eind van de dag al wat beter met dat kuurtje.

@dees
    je buik horen scheuren jeetje. Het zit ook niet echt mee. Kan je zusje niet naar je ouders toe als ze niks anders heeft?

@riti
    Zijn jullie bijna klaar met klussen of mot er nog veel gebeuren?

@elmo
    Nice !!!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; er moet nog heel veel gebeuren ;), maar het is ook een meerjaren project dat huis van ons.
    Sorry als ik er overheen gelezen heb, maar wat is de status van je werk, weet je al wat je gaat doen?

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @bapsie, ook goedemorgen! Hoe is het met jou?

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @riti
    Wat lief dat je dat vraagt. Nou waar ik heb gesolliciteerd daar willen ze me wel hebben maar ben niet flexibel genoeg. :(Ik krijg daar elke maand een ander rooster. Ik zou Luuk dan weer naar een gastouder moeten brengen. terwijl hij net lekker zit op het kdv. En ik met de vorige gastouder niet zo'n goede ervaringen heb gehad.
    Maar ze bellen vandaag terug want die vrouw zou gaan navragen of ze me wel vaste dagen zou kunnen geven. Maar goed ik denk niet dat dat gaat lukken.
    Dus ik ga nu gewoon mee met de verhuizen en ik zie wel wat het word. Ik vind het werk wat ik nu heb wel erg leuk.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; wel heel fijn dat je je huidige werk leuk vindt, dat scheelt. Wie weet valt er wat te regelen en willen ze je wel vast inplannen, ik duim voor je!

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden!

@ Dees, lekker voor je meid, even tot rust komen! Jeetje dat je je huid hoorde scheuren zeg!

@ PSje aaah wat zielig voor Emma en wat rot dat je zo lang hebt moeten wachten op de dokter.

@ Lottie ik vind ook van alles interessant hoor!!! Dus kom maar op ;)

@ Roeltje wanneer ga je testen?

Hier alles goed! Morris werd pas om 8.45 wakker, pfff helaas ben ik nog steeds zo moe...misschien dat ik er zo nog wel weer ff induik...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    lekker dat je zo geniet:)! Goedzo!

Chicken
    dan is vandaag idd je nod! 2dec is dag 1 en 29dec dag 28. Dus vandaag wordt je wel of niet ongi!!! Ga hè morgen dan testen?

Psje
    hopelijk knapt ze snel op, arm meiske!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Manoe
    haha duurt nog even voor ik kan testen.. zit nu op 7 dag na ei;)

lg nog steeds op bed.. Man en Lenn zijn boodschappen doen..

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Roeltje o haha dan zat ik helemaal verkeerd, dacht dat je al bijna mocht! Lekker zeg dat de mannen even boodschappen aan het doen zijn, lekker in je bedje liggen!

@ Lottie gezellig ik ga ff kijken :D

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!
    Toch maar een dagje thuis…die druk gaat maar niet weg!! Blugh, ga zo maar weer naar bed, saaaai!

@dretjuh: echt ongelofelijk wat jouw stiefzoon allemaal uithaalt! Merk ook dat jij veel op je moet nemen, klopt dat? Waar is zijn moeder eigenlijk? Als ik teveel vraag moet je het zeggen, he?
    @roeltje: hopelijk betekeken die steken iets! Kan natuurlijk ook zijn dat je lijf weer goed op gang komt na het stoppen met de pil.
    @collo: aha het kaartje! Hoe is het met Amy en de poep en tandjes?
    @dees: weet iemand hoe het met haar is? Ze was bij haar ouders toch? Ah, daar ben je! Onee, gekneusd? Sterkte meis, wel fijn dat je bij je ouders bent!
    @psje: oh wat zielig voor emma! Gelukkig werkt de antibioticum snel (was bij Sara ook, had wel een klein terugvalletje op dag 3). Ow, die hap!! Dat geloof je toch niet!!! Snap dat je even van slag was!
    @roeltje2: ja dat komt nu, he, uitproberen? Met pijn in je hart ga je er doorheen, ik snap het. Maar het werkt dus wel. En het was maar even jammeren toch? Als het serieus is hoor je dat vanzelf.
    @caruli: even een knuff voor jou!
    @stink: we zijn vriendjes!
    @riti: http://www.youtube.com/watch?v=6i7Zk1QEtSk hier even een voorbeeld! Klinkt heerlijk die vrije tijd! En hier ook geen geklus op afspraak hoor, we houden het spontaan J
    @lottie: ik ga even spieken bij je clubje, want daar pas ik wel!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Gezellig!!! Gaan we elkaar proberen te helpen, wordt n zware taak haha. Heb nu al twijfels of ik dat wel kan;)

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: ja dat wordt heeeel zwaar, ik denk echt niet dat ik het kan :);)

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lottie
    Ken je dat niet een kaarsje voor iemand aan steken wel toch?

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goed, misselijkheid/moeheid lijkt langzaam wat beter te worden, op naar de termijn echo! en met jou? wanneer ga je testen?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stink
    haha tuurlijk wel, maar dat doe je toch met n speciale rede dan;)?

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen ;)

Hier gisteren te horen gekregen dan vader van manlief in het zh ligt, hij kreeg hartklachten en zijn naar de EHBO gereden. Hij heeft vannacht moeten blijven omdat ze gisteren een verdikte hartspier ondekt hebben en ze willen vandaag verdere uitslagen bekijken en onderzoeken. Ben benieuwd.

Hier gisteren nog even snel "geklust" weet echt mijn cyclus niet, 28 dagen of 35 geen idee, dus maar voor de zekerheid nog een x ;)

Mitchell heeft nog steeds koorts, nu 39 graden. Als het straks nog is voordat hij naar bed gaat geef ik hem nog een zetpil. Verder ziet hij pips en is snel moe... Zal wel weer een griepje ofzo heersen denk ik.

IK ga vandaag niet naar buiten met hem, dus maar even ons huissie doen en verder rustig aan.

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @bapsie, fijn dat het wat beter wordt, en wat leuk de echo bijna!!!

Ik ga morgen testen. M'n banner geeft het niet goed aan, zijn we net uit. Ik heb het goed ingevuld, maar moet vandaag ongi worden, dus ben nog niet overtijd.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Gaan jullie nog wat leuks doen met oud en nieuw?

Wij zijn een beetje te laks geweest met iets regelen of organiseren en blijven nu lekker met zijn drietjes thuis.
    Ik regel een film en we gaan lekker eten, steken wat vuurpijlen af en proosten met bubbels en dan lekker slapen :D

Deel Deze Pagina