December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Caruli aah nog een zieke, hopelijk knap hij snel op meid!

@ Chicken: Jij hebt echt veel geduld!!! Goed zeg!

@ Riti met oud en nieuw komen hier een paar vrienden, lekker eten en heel veel vuurwerk afsteken!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wij waren ook te laat met dingen te regelen, dus nu vieren we oud en nieuw lekker thuis met zijn 4en. Schoonouders zouden komen, maar dat ligt er nu maar aan hoe het met mijn schoonvader gaat...
    Even afwachten dus.

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: haha volgens mij melden nu alle dec mama's die weer aan de klus zijn zich aan bij jou clubje ;) wel leuk idee!

@stink: wanneer is die verhuizing van je werk, al binnenkort? Wel k*t zeg, alles net goed gerelgeld en dan dit....

@riti: wij blijven met de jaarwisseling sowieso altijd in ons dorpje omdat mn man bij de vrijwillige brandweer zit dus die heeft het meestal wel druk op die dagen. We zouden een avondje ouderwets spelletjes doen met schoonouders en zwager en schoonzus maar weet niet of dat nu door gaat, denk dat ik emma liever in dr eigen omgeving hou nu ze ziek is. Even aankijken maar.

@carulli: ach mitchell ook ziek, beterschap voor hem! En een dikke knuffel voor jou want jij krijgt ook echt alles maar voor je kiezen....

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Caruli..ach gossie, Mitchell ook ziek. Het heerst echt heel erg! Milan heeft gelukkig de nacht op een zetpilletje doorgeslapen. Vanochtend werd hij om 6.00 hoestend wakker, dus meteen een hoestdrankje erachteraan. Koorts was wel weer over.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; Dank voor de tip, Timmy wordt gebrand as we speak :D.
    En ik ga meteen weer eens de oude Wallace & Gromit opsnorren :p.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen dames.

Lotte
    Zo hard bedoel ik het ook niet hoor. Het was ook geen verwijt. Wilde alleen maar zeggen dat je hier best wat meer over de dingen die je bezighouden mag vertellen als je dat wilt. Ik denk dat we elkaar hier wel goed genoeg kennen om je niet als zeur weg te zetten.
    Hoe is het eigenlijk met je moeder?

Hier
    Vandaag nog steeds geen poepluier bij Amy....dus maar wat ontbijtkoek gegeven.
    Vannacht nog veel last gehad van mijn buik/maag en nu weer misselijk dus ga toch maar van een licht buikgriepje uit. Dan denk iktoch dat Amy daar in eerste instantie ook last van had en dat het nu is over gegaan in een pijnlijk tandje.

Vanavond verder met de babykamer, zodra hij mooi is kom ik natuurlijk spammen. Vanavond gaan we weer verder met de plinten...

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ooh de plintenfase....dan schiet het op!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    Wat naar! Sterkte!

Psje
    Haha idd;) Wel leuk:D.

Jaarwisseling
    Mijn moeder en haar man komen hier heen:D. Voor t eerst dat we t kunnen vieren bij ons!!! Gaan gewoon lekker toastjes eten enzo:). Ze blijven ook slapen dus ben blij dat mn ei eerder is en niet op 1 januari haha:p.

Collo
    Okee, gelukkig. Soms is het zo lastig via de pc vind ik. Merk dat ik ook niet altijd even goed overkom doordat ik t niet goed typ.
    Ik vind mezelf altijd een zeur, dat is het probleem. Eigenlijk weet ik wel dat het niet zo is, maar het is meer wat ik denk dat anderen van mij vinden;). Zou ik me niet druk om moeten maken, maar kan ik niet;).
    Met mijn moeder gaat het nog steeds niet goed helaas. Ze heeft neurologische onderzoeken gehad maar daar konden ze niks op vinden. Ze denken dat ze tussendoor ook nog een tia heeft gehad en dat ze daarom toen 4 dagen zo raar (zacht uitgedrukt) deed. Weet niet of ik dat uberhaupt wel heb verteld. Denk het niet. Daarvoor had ze ook raar gedaan, maar dat was maar 1 dag. Ze zit nu in zorg +, dat houdt in dat ze 48 uur per week naar n opvang kan als het niet goed dreigt te gaan. Dat doet ze dus ook regelmatig om even rust te hebben. Ze heeft nog steeds stemmen in haar hoofd. Eerst was ze er niet bang voor maar de laatste keer zei ze dat ze het toch opeens wel heel eng begon te vinden. Wat er nou precies met dr is mag Joost weten, ze zeiden dat ze uitbehandeld is. Vind ik werkelijk nergens op slaan... Gelukkig gaan ze nu heeeeeeel langzaam toch proberen dat ze wat meer in de samenleving terug komt..Kan nog wel een uur doortypen, maar dan wordt het zo veel;). Thanks for asking!!!

Tjee, Amy houdt nu dus alles binnen! Hopelijk krijgt ze daar dan niet ook weer last van! En hopelijk zet t griepje niet door bij je. Rustig aan! Voor zover dat mogelijk is..

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Rot voor je Lottie. Lijkt me echt vreselijk als je je moeder zo moet zien. Je hebt altijd het idee dat je moeder er altijd voor je is, maar in jouw geval is het echt omgekeerd. Sterkte in ieder geval!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep hihi vond het ook wel leuk. K hoop echt ook op rzoe voor jou meid!:) en ook voor de rest natuurlijk die roze willen worden.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    Dank je wel voor je lieve woorden:). Voorheen kon ik heel veel met mn moeder bespreken (niet alles, maar vrij veel), nu kan dat niet meer en dat is idd best moeilijk. Ik wil haar nu niet meer belasten met mijn dingen.

12. gimena

gimena Niet meer actief

@chicken erg spannend zeg! knap dat je wachten nog met testen.

@lottie jaa schuif ook aan bij de form.

@oud en nieuw. is het toch even verstandig om te testen??
    ivm een wijntje drinken?

13. gimena

gimena Niet meer actief

dat vindt ik erg lief van je lieverd!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja misschien wel gimena, maar misschien is het wel te vroeg mocht je negatief testen dan he ;)
    Maar een wijntje in de prille zwangerschap kan nog geen kwaad, dan is beebje nog beschermd. Heeft nog geen navelstreng

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: lieverd, wat onzettend naar van je moeder! En je bent geen zeur, knoop dat in je oren!
    Zeg, heb je je man nog zover gekregen gister?
    @gimena: ik zeg jaaaaaaa, maar eigenlijk moet ik je tegenhouden hahaha!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Gewoon niet drinken....zeg ik dan... Als je negatief test wil het nog niet zeggen dat je niet zwanger bent;). Dus gewoon max 1 wijntje en niet meer;).

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mijn oude baas zei dat zelfs 1 wijntje al kwaad kan vanaf het begin..maar hoe weet ik niet meer;). Ik ga zelf gewoon niet drinken. Jammer is het wel een beetje, want heb eindelijk sinds vorige week iets van alcohol gevonden wat ik lust whahaha. Had n glas met appeldrank en dan troebele appelsap. Weet de naam niet meer;)

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben het ook eens met Caruli. Mijn zus wist nog niet dat ze zwanger was van haar eerste en is helemaal los gegaan met een vriendin :) Hele gezonde beeb uit gekomen. Je hoort zo vaak dat mensen nog 1x goed dronken zijn geworden, voordat ze erachter komen dat ze zwanger zijn :)
    Ik zou zeggen, geniet van je wijntje en maak het niet te gek.

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: bedoel je jillz?

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Dank je meid, zou willen dat ik t ook zo voelde;).
    Nou, weet je wat het leuke is...ik heb er niks voor hoeven doen haha. Ik had de hoop min of meer opgegeven en dat vond hij blijkbaar wel leuk:p. Dus idd nog geklust gisteren avond;). Mn temp is nog laag, dus eergisteren zal mn ei sowieso dan toch niet gesprongen zijn. Je temp stijgt 1-2 dagen na je ei hoorde ik.

Deel Deze Pagina