hier drink madam bijna 8 flesjes water/sap per dag. lijkt me wel voldoende en wil na 7 echt niets meer drinken! en 9 uur gaat ze der bed in
Hallo!! @zieke kindjes: beterschap, snel beter worden hoor ukkies! @collo: wat bedoel je precies dat jen nog niet aan tractatie toe bent? Snap m niet helemaal sorry @sinterklaas: emma is verwent!!! Het was super leuk, ze vond het prachtig om kad's uit te pakken. Ze heeft een baby born popje gehad met zacht lijfje, heel schattig. Verder little people pretpark, een bal, 2 puzzle's, sesamstraat stapel blokken. En een badspeeltje. Ze vind alles leuk, heb nu wel een paar dingetjes boven gezet en dan af en toe afwisselen @pooh: fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Heb op hyves je foto's bekeken, lotus was echt aan het genieten he! Hmmm nieuwsgierig wat je van gimena wilt weten @lopen: emma deed tot nu toe alleen stapjes aan onze hand maar zojuist pakte ze dr loopwagentje en loopt zo de kamer door! Trots!!!! Oja en ze had vorige week toch zulke dunne luiers en rode billen, gisteren zomaar uit het niets ineens een nieuw tandje gespot. Nu dus 5 en waarschijnlijk nog een 6e op komst want nu weer dunne poepie en rode billen.
@latefles: emma gaat nog elke avond met een fles naar bed tussen 7 en 8. Die gaat ook echt op, en haal ik er voorlopig nog niet af. Flesje is wel al verminderd van 210 naar 150.
Roeltje Mijn man is de gipsplaten aan het gladzetten, maar dat is eigenlijk meer een klus voor mij. Ik ben daar wat geduldiger in... Hoop maar dat het mooi wordt.... Dit weekend hoop ik behangen als alles droog is en volgende week dinsdag komen ze vloerbedekking leggen. Daarna kunnen eindelijk de meubeltjes erin, dus dan kan ik pas echt van start. Moet nog een hoop weer wassen wat in dozen is gelegd. Ach, volgende week verlof. Stink Hier wel nog een late fles. Heerlijk momentje voro het slapen gaan. Houd ik er voorlopig nog wel even in. Traktatie Om een lang verhaal kort te maken: Hij is mislukt. Wilde die leuke rolletjes maken en had ze gisteravond in de koelkast gezet om op te stijven en dan vanmorgen even snijden en aan een prikker...Waren die krengen helemaal "doorgelekt" Allemaal van dat vieze jamvocht in mijn hele koelkast en die rolletjes aan de onderkant helemaal zompig. Daarnaast waren ze eigenlijk niet straks genoeg opgerold en braken ze een beetje tijdens het snijden. Heb vanmorgen als een klein kind zitten grienen, voelde me zo'n slechte mama dat ik niet eens een simpele traktatie voor elkaar kreeg. Daarnaast vannacht tot 03.00 uur wakker gelegen omdat mijn maagzuur omhoog kwam, dus heb echt een dipdagje... Morgen herkansing. Ga maar muffins proberen te maken. Als dat ook niet lukt ga ik gewoon Danoontjes halen...
Gimena Woooow, en ze drinkt helemaal geen melk meer?? Ze moeten toch nog minimaal 300cc melk op een dag? Of drinkt ze al die flessen er extra bij? Zuipschuitje hihihi. Psje2 Wat leuk zeg dat ze de cadeautjes helemaal geweldig vindt! Is idd wel veel nieuw spul dan ineens he voor zo'n kleintje!? Afwisselen is altijd leuk. Wat goed dat ze met dr loopwagentje aan de wandel ging! Collo Ahhh wat balen zeg...snap dat je ervan baalt! Gelukkig heb je ze in ieder geval van te voren gemaakt, anders zat je zonder traktatie. Hopelijk lukt de volgende wel, maar vast wel.
@collo: ahh balen zeg van je traktatie. Je moet je geen slechte moeder voelen hoor meid, je hebt je best gedaan!
@lotte alleen s,morgens als ze wakker is 270 cc want ze wil nog geen brood.verder op de dag kan ik echt niet met melk aan komen drinkt ze toch niet op. daar zit deze fles bij gerekend. ze drink idd veel volgends de cb kan het geen kwaad
@Collo; Thanx voor de tip, maar Beau heeft al een soort van loopwagentje en vind het dan weer zonde om er 2 te hebben. Balen dat je traktaties mislukt zijn, nu geen slechte moeder van jezelf maken hoor...nergens voor nodig! @Stink; Beau krijgt rond 19.30 zijn laatste papfles...deze blijft er nog wel ff in zolang hij deze zelf accepteert. @PSje; Go emma! Wat leuk dat ze ineens aan de wandel ging met d'r loopwagentje Ziet er vast en zeker schattig uit! @hier; Niet veel bijzonders te melden. Beau is vandaag echt nog niet in zijn hum, claimt veel aandacht van mij. Ik heb vanmiddag nog maar ff Luuf gekocht zodat hij wat makkelijker zou kunnen gaan ademen...hij is er iig wel mee gaan slapen. Ohw ja, Beau zette wederom zo'n 4 stapjes toen hij in de box stond...hij stapte ineens zo naar de overkant! Papa zag het ook
zucht, ben intussen ruim een half uur bezig Wil niet meer slapen.. Bij mama zijn is goed, maar in bedje ho maar
Gimena ohhh 270 is prima toch!? Ze krijgt vast ook wel eens yoghurt of iets anders v zuivel. Goed hoor dat ze zo lekker kan drinken. Kan t nie zijn dat ze geen brood eet doordat ze zo vol zit v al het drinken?
ja fles heeft hij al gehad.. hij zit nu beneden.. ik vind het wel prima.. ga er ook geen moeite meer voor doen als ie niet wil slapen, prima.. hij is bekaf maarja..
@Drinken: hier in de middag en voor t slapen een fles halfvolle melk, in de avond met pap erin. daarnaast drinkt hij toch wel een stuk of 5 flessen van 150cc weg hoor! @Roeltje: en slaapt Lenn? @Dees: kids kunnen zo afhankelijk zijn als ze ziek zijn..... lief maar je kunt zelf geen kant op @Hier: ben inmiddels met dani's 3e fotoalbum begonnen.. moet echt minder laten afdrukken voortaan Kerstboom staat ook inmiddels, nice en gezellig! Kruip nu mn bedje in, tot morgen xxx slaap lekker xxx
@Dretjuh; Nou idd, heel afhankelijk...papa vond ut maar schattig Hier ook alvast een begin gemaakt met de kerstverlichting, lampjes buiten aan het balkon hangen al. Wanneer we de boom gaan opzetten weet ik nog niet....heb er nog niet zo heel veel zin in...
Goedeavond! Laatste dagen weinig geweest, maar ik doe vanaf hier weer mee! Zal morgen uitgebreider reageren... Lig nu met iPhone in bed, maar is toch lastig typen met die worstenvingers van mij... Morgen trouwens de termijnecho. Blijft spannend, hopelijk alles goed. Maar goed, morgen dus meer.... Trusten!
Dretjuh wow dani drinkt ook al zo goed en veel dus!! Hier 1 fles met 180cc halvolle melk+60cc water, 1x 100cc water/thee(vaak minder) oid, 1 fles met 150cc halvolle melk en 50cc water (vaak ook minder) en savonds 1 fles 180cc opvolgmelk (ook niet altijd alles) Panos spannend morgen!!! Hoe gaat t met je verder?
nou hij slaapt.. flesje van 150+5 gemaakt.. water wilde hij niet.. normaal krijgt hij een 180+6 als ie echt niet wil slapen maar wil ook niet dat hij er aan gaat wennen.. hij pikte het elk geval wel, hij ligt nu te slapen.. kijken voor hoe lang.. blijf nog even half uurtje beneden als ie dan nog slaapt duik ik er ook in.. zal wel een uur of 5 zijn morgenvroeg