@manoe Kun je vanmiddag niet weer even gaan liggen en dan vantevoren even lekker een hete douche? @riti Heb jij schaatsen hahahaha En je nieuwe bank joehoe. Ik weet niet of je dan bank van plan was te verkopen? Ander sbe je toch de kringloop? Hier komen ze het dan ophalen. ben j er gelijk vanaf! @oliebolle Er komen vanavond vrienden en die gaan ze vanmiddag bakken jummie jummie
Helemaal vergeten te zeggen!! Net sollicitatiegesprek gehad.. Voor hulp in huishouding.. Lijkt me echt geweldig.. Ook eerlijk gezegd dat we voor een tweede kindje proberen en ik na de bevalling misschien weer stop met werken.. Dat was gelukkig niet zo'n groot probleem.. Dat zou wel los lopen.. Gesprek ging goed.. Voldeed aan alle wensen dus hij zou overleggen met de zorgcoordinator en die belt binnenkort.. Zal beginnen met twee ochtenden en als er meer cliënten bij komen wordt dat uitgebreid naar meer uren op dagen dat het mij uitkomt samen in overleg met de cliënten.. Ga nu even tv kijken, lenn ligt toch nog te slapen
haha ja zeker kan nog wel een paar weken duren, ze beginnen net in de regio dus cliëntenbestand moet nog worden opgebouwd.. vandaar dat het maar met twee ochtenden begint.. Ben allang blij dat het proberen zwanger te raken niet compleet in de weg staat.. ze hebben meerdere mensen in dienst die er een jaar tussenuit zijn geweest i.v.m. bevalling.. als het van beide kanten klikt is de kans groot dat je zo weer aan de slag kan.. heb aangegeven ong. 20 uur per week te willen werken met de max. op 24 uur.. maar als het 10 uur per week is, vind ik het ook goed.. financieel gezien hoeft het niet, maar denk wel dat het voor Lenn goed is om contact te hebben met kindjes van zijn leeftijd.. zoveel kids hebben we niet in de buurt en als hij bij kindjes is is ie helemaal vrolijk.. geeft kusjes enzo haha.. En als het niks wordt is het ook prima..
@dretjuh GEFELICITEERD met Peter. en beter schap voor Layla @fun heeey meis jullie moppie al 7 maandjes . @elmo hihi leuk filmpje @Roeltje killerhond loops dat is minder.heb je er zo opvang broekje voor? @ olibollen maken ow ja moet ik zo ook maar eens aan beginnen bijna vergeten haha owja duiveltje is toch niet door gezet
Roeltje Kijk maar uit met killerhond dan. Zo is mijn broer een paar jaar geleden zijn hond kwijt geraakt. Schrok van het vuurwerk, is beginnen te rennen en een kilometer verderop de snelweg opgerend. Einde hond....arm beest. Happy Mmmm, zit ook een beetje aan de lage kant. Kom denk ik op 600 cc inclusief avond(pap)fles. Leuk dat je het al zo snel gaat vertellen! fUNKI Het meeste hier gaat alweer voor nummer 2! Fijn voor je dat je toch redelijk snel weer zwanger bent geworden en nu zo'n mooie zoon hebt! Elmo Hahaha. Amy ging helemaal meegillen met dat filmpje. (hahaha, Milan ook al) Manoe Beterschap. Er heerst van alles joh. Ik voel me vandaag ook weer pas een beetje beter. Vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen. Kun je straks niet nog een uurtje slaap pakken? Dat is mijn plan in ieder gevval. Hier Heb ik echt het liefste meisje van de hele wereld ineens. Zit al de hele ochtend heerlijk zelf te spelen. Geen behoefte om op schoot te zitten dus heb het beslag voor de oliebollen al gemixt. Zometeen truffel op bed en dan bakken want dat is me toch iets te link met die kleine in de buurt. Maar wat een verandering met de rest van de week zeg!
@collo Wat fijn zeg dat Amy nu zich zelf weer is. @honden en vuurwerk Mijn honden vinden er ook helemaal niks aan. Dus gaan strakjes rond etenstijd nog een keertje naar buiten en dan vannacht als het weer wat rustiger is. Mijn katten zijn ook erg bang voor vuurwerk.Eentje zelfs zoerg dat ze al de hele dag op de badkamer zit. Zielig
Smurf (de hond) ligt hier al de hele ochtend achter de gordijnen.... Filmpje, dat gillen is vooral Beau haha
hond vuurwerk ze is hier niet naar buiten te krijgen (gelukkig) vandaag.. knalt hier al behoorlijk. Maar anders was vanmiddag het laatste rondje geweest en dan morgenvroeg weer uit.. rest mooi achter het huis.. nou weet je wat het was.. Ik was de dag er voor bevallen dus die vuurpijl nooit verwacht natuurlijk.. maarja, die illegale rotzooi is eigenlijk het hele jaar door te krijgen dus hadden het ook totaal niet verwacht.. oh man komt thuis, zal zo even reageren..
hihi Lenn ligt alweer ruim 2 uur te slapen volgens mij gaat hij naar 1 slaapje.. eind van de middag slaapt hij dan ook nog een uurtje.. maar dat tijdstip word steeds later en slaapt dan korter.. moet echt even wat doen in huis.. tot vanmiddag.. en voor de dames die ik niet meer zie hier: HAPPY NEWWWWWYEAAAAAAAAR!!!!!! Op naar een prachtig 2011!
Onze hond is helemaal niet bang voor vuurwerk...wel fijn hoor. Vanavond net voor 12 uur een lekkere kluif en dan horen we haar helemaal niet meer. Straks om oliebollen lopen. Ben meer benieuwd hoe Tijs op het geknal reageert. Knalt het bij jullie ook al zo? Hier best wel. Tijs ligt desondanks al vanaf 11.10 te pitten. Gelukkig maar. Straks naar vrienden van ons. Zo sneu, moeten we m vannacht uit zijn bedje halen... Fijn Collo dat het met je meisje beter gaat!! Hier volgens mij hetzelfde met de slaapjes Roeltje. Wel heel fijn voor je dat Lenn nu zo knap slaapt; super! Wat een vrolijk filmpje Elmo; heerlijk! Hoop dat het er hier over een paar jaar ook zo aan toe gaat hoor! Mmmm op dit moment een ratelband...slaapt volgens mij gewoon door....