December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier nu lekker aan het bakken. Dan is d I-pad wel weer heel fijn, kan ik tussen elke lading bollen even bijleZen;):D Alleen de smilies willen niet zo hard...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou zeg, hij slaapt nog steeds!!!! al ruim 2.5 uur!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Manoe; ow sorry te snel gelezen, maar bij de kraam gaan staan is ook niet heel veel beter. Sterkte vandaag!

@ Stinkerbell; ja, heb schaatsen, in een of andere doos ergens op de zolder :D. Ik ga zo glibberend even een boodschapje doen, ben benieuwd. Ga inderdaad kijken of ik een kringloop zo ver krijg hem te halen. Het is een superbank, ga hem missen maar de gaten vallen in de bekleding dus het werd tijd voor een nieuwe superbank.

@ Roeltje; wat leuk!

@ Collo; wat een naar verhaal van de hond van je broer :(
    Fijn dat Amy weer blij is.

4. gimena

gimena Niet meer actief

eigen olie bollen zijn het lekkerst he :).
    even na de 1e lading koffie pauzen :p
    straks een lading met krentjes jammie :)

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik eet er meer op dan ik bak....schiet lekker op zo. Zijn ook zo lekker.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Na 2.5 uur slapen werd ie eindelijk wakker..zit nu aan een broodje;)
    man is met z'n oom naar het plein, kijken bij carbid schieten.. Wordt wederom een dag binnen:(

7. gimena

gimena Niet meer actief

haha :) moest er een beetje lachen hoor lieverd.zie het helemaal voor me :) als ze maar lekker zijn ;)

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  9. gimena

gimena Niet meer actief

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wow Elmo wat knap!!! Met recht trots op zijn!! Ik blijf erbij, je hebt heerlijke kids zo te zien:)

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!

Ben ik ook nog even:)
    Lekker gewerkt vanmorgen en daarna gelijk door naar mn schoonouders. Heerlijk al wat oliebollen op :) zo vers gebakken zijn ze toch wel het allerlekkerst!!
    Emma is al wat vrolijker dan gisteren, koorts is weggebleven gelukkig. We gaan vanavond toch maar wel naar mn schoonouders, als het lukt zijn we zo thuis ( zelfde dorp)

@roeltje: ahhh loops en bang voor vuurwerk arm beestje!

@glad: nee hier is het eindelijk even niet glad!!

@vuurwerk: jaa hier ook al aardig wat geknal! Ook flink veel van die echte mega harde doffe knallen. emma ligt nu te slapen, hoop dat ze er doorheen slaapt.....

@gimena: hey wat fijn dat je ongi niet heeft doorgezet!! Misschien innesteling?? Hoop het voor je!

12. gimena

gimena Niet meer actief

@psje let me hope so :) fijn dat bij emma de koorts is weggebleven :)

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Gimena en Roeltje bedankt.
    Ze is ook zo blij dat ze naar school mag maandag.

Fijne jaarwisseling iedereen!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff soms he, zou ik mn man een rotschop willen verkopen:( Meneer is naar het plein, kijken bij carbid schieten..
    maarja, ik had ook graag heen gewild, maar kan Lenn natuurlijk niet meenemen.. Dus hij kwam kwartiertje geleden thuis dus ik dacht: He ik kan ook even heen..
    zegt ie: 'nee, ga zo weer terug hoor. moet alleen even plassen..'
    zucht..
    had gevraagd of hij mee at vanavond maar kreeg maar geen smsje terug.. dus aardappelen geschild enzo.. zegt ie: nee ik eet niet thuis hoor.'
    zucht, kan dus echt de helft wegmieteren..

En moeke zit WEER een dag binnen:x

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    baal nu echt flink:x
    net politie aan de deur dus dacht: oh oooh.. maar bleek niks ernstigs:D manlief heeft vanmorgen ergens aangifte van gedaan (zeg er liever niks over zolang dat onderzoek nog loopt).. hij moest nog tekenen dus daar kwamen ze voor langs.. dus bel hem op in de veronderstelling dat hij op het plein zat en of hij even thuis kon komen..
    zit hij verderop in de keet bier te zuipen:( *%&^*%*#&$&*#^% fijnnnnn!!!! ondertussen zitten ze op het plein nog carbid te schieten.. oooh wat wilde hij daar graag heen:x

16. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    hey meiden.

Zo nog even boodschapjes gedaan. Tja niet zo slim, het was harstikke druk natuurlijk en dan met je wandelwagen en mandje op wieltjes door die drukke paden heen. Maar ja hebben we ook weer overleefd.

Wij vieren oud en nieuw gezellig met zijn drietjes. Vorig jaar lag ik nog op bed toen met mijn pijnlijke knip :p. Ook met zijn drietjes.

Laten jullie de kleine liggen? Ik wel, tenminste als ze door al dat vuurwerk heen slaapt. Ik zeg van wel, mijn man zegt van niet. We
    zien wel.

@elmo: terecht een trotse mama!

@roeltje: tja mannen.....

@psje: fijn dat emma weer vrolijker is en tuurlijk dat koorts nu weg is

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pelikaantje
    ja druk hè! Man was vanmorgen boodschappen doen en die kwam niet zo vrolijk thuis haha
    we laten Lenn gewoon liggen tenzij hij zelf wakker wordt dan nemen we hem mee naar beneden

18. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje typisch mannen ;)

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Roeltje: Heeft je man toch nog iets goed gedaan vandaag:D

Ik heb zo'n hekel aan dat &*&*(#-vuurwerk. Vroeger hebben van die rotjongens vuurwerk onder bagagedrager van mijn fiets gedaan. Sindsdien moet ik er echt niets van hebben.

20. gimena

gimena Niet meer actief

@pelikaantje we laten sophie liggen.
    behalve als ze wakker schrik en uit paniek huilt

Deel Deze Pagina