@Roeltje; Misschien had hij toch nog wat honger?? Wel vreemd dan he dat ze ineens wakker blijven terwijl ze doodop zijn. Wel fijn dat hij nu slaapt, ik duim en hoop voor je dat hij nu ook echt gaat slapen en je tot minstens 6.00u laat liggen.
Panos Oh, spannend morgen. Succes! Houd ons op de hoogte. Lotte Zou dus eigenlijk vandaag traktaties meenemen naar het KDV.... Wordt nu dus woensdag, helaas. Gelukkig krijgt Amy er niks van mee... Hier vanavond echt een super knuffel kind gehad. Wilde alleen maar op schoot zitten en vermaakt worden door mama. Ook wel eens leuk, maar hoop dat ze morgen weer gewoon gaat spelen,
Collo ow sorry! Ahh das wel jammer zeg idd Amy merkt t niet, maar snap dat je ff baalde! Misschien was Amy daarom zo knuffelig ze voelde dat mama knufjes nodig had
haha als hij morgenvroeg pas om 6 uur wakker wordt mag hij van mij een week lang huilen 's nachts als hij dat wil nee even serieus.. Blijf hem maar flesje geven tot zijn oogjes en verkoudheid beter gaan.. Als het niet anders kan dan.. Maar het was niet de pijn of loopneus want beneden was er niks aan de hand.. Maarja, laten huilen wil ik niet, zeker niet als hij verkouden is want dan begint ie weer te hoesten.. Was ook wel beetje boos moet ik eerlijk zeggen.. Was er zooo klaar mee.. heb hem in de kamer gezet en ben sigaret gaan roken (deur dicht hoor en hond mee) Toen maar flesje gemaakt.. Oeh wat voelde ik me slecht zeg
@roeltje; je hoeft je toch niet slecht te voelen, logisch hoor dat je soms ff aan het einde van he latijn bent. Dat heb ik ook wel eens. Laten huilen is ook niet echt mijn ding, vooral als je zeker weet dat er 'niks' aan de hand is. @chicken; zie dat je online bent...hoe is het bij jullie? @hier; pfff mijn buik wordt weer eens getest op rekbaarheid volgens mij, voel aan alle kanten schopjes en her en der steekt er wat uit.
zou idd kunnen yoghurt krijgt ze na het eten dus krijgt ze nog netjes allemaal binnen brood gaat ook wel alleen s,morgens niet
Pff geen idee meid.. Hier is het hetzelfde.. als ik de oplossing heb gevonden meld ik me.. Ga zo maar lekker naar bed.. hopen dat hij het elk geval volhoudt tot 5 uur en niet ergens ervoor nog wakker wordt..
Roeltje Hahaha, vind dat jij een ijzeren discipline hebt. Je mag best eens even aan jezelf denken hoor! Lotte Ja, dat is wel een lieve gedachte ja. Morgen weer naar de Vlos. Hoop maar dat ze niet te pissig is omdat ik die glucose test nog niet gedaan heb...
Collo Test nog niet gedaan? *Schopt je naar het zh* Goedemorgen na zijn flesje in één ruk doorgeslapen tot kw over 5 (joh verassend).. fles gemaakt voor in bed, lag daarna bijna te slapen, produceert ie een poepluier.. fijn, klaarwakker dus.. Vannacht om 4 uur begon de hond ineens te blaffen en grommen.. Dus naar beneden, stond ze voor de deur, naar buiten.. Moest ze poepen:x Nou ja, hoop dat hij een beetje goed gaat slapen vandaag i.p.v. dat geklungel van de laatste dagen, dan kan ik er ook nog even in ..
@ Collo; ook greys fan? Vind het ook altijd lekker relaxen ff . Douchen/badderen en wandelen is inderdaad lekker, ook voor dr verstopte neus, fluimacil is ook een logische inderdaad, maakt alles lekker los. Ben benieuwd naar je babykamer! Ach lees nu je traktatie die in de soep liep, wat jammer zeg. Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt. Niet te naar om maken he, dat is het niet waard. @ Stinkerbell; Maura krijgt nog een fles voordat ze gaat slapen, ze ligt er om 19 in. Die blijft ook lekker, gaat schoon op ongeacht hoe ze zich voelt of hoe en wat ze al heeft gegeten. @ PSje; Leuke kado's heeft Emma gehad! En aan de wandel geslagen, wat goed zeg. @ Roeltje; sterk he zijn ze, niet normaal. Knap dat het je gelukt is, krijg Maura's neusspray nauwelijks voor elkaar. aaaah ben nog niet bijgelezen maar moet toch echt verder. Tot laters!
hoi hoi, Ik haak hier weer even in hoor, heb wel alles gelezen maar ben nog suf....hihi Was eind van de week al niet lekker en vanacht werd ik misselijk wakker om half 3. Bah, vanmorgen nog...ziek dus...nou ja nog wel up and running maar wel een tandje of wat trager. Wilde gisteren vroeg naar bed, maar daar stak Lotus een stokje voor. Die is er tot 2 keer toe uitgekomen. Om 23 uur sliep ze eindelijk . Maar mag best een keertje, want ze slaapt altijd super. Ze is de laatste paar dagen echt aan t knuffelen...iets wat we van haar niet kennen...maak plaats maak plaats want ik heb ongelofelijke haast, rennen springen enz enz...maar knuffelen? Nee...echt heerlijk nu dus! Oja, heb gisteren de kaartjes gekregen van Tijs en Maud! Thanks dames! Erg leuk!
Goedemorgen! @roeltje: snap heel goed dat je het af en toe zwaar gehad hebt hoor! Niet schuldig voelen, lenn zat toch veilig! En jij kon mooi even afkoelen @collo: nog geen glucosetest gedaan, ben je bang voor de uitslag of gewoon geen zin...? @riti: goedemorgen!! @hier: lekker geslapen maar denk dat emma nu toch echt half 8 wakker als ritme gaat krijgen, helaas. De tijd dat het 9 uur was is voorbij denk ik. Nouja zolang ze 's nachts prima slaapt is half 8 een mooie tijd!
@poohns kaartje nog niet binnen? Dat is raar, is vrijdagmiddag ruim op tijd gepost. Hmmm ik hoop dat ie vandaag toch echt komt..... Zit het in de lucht, dat knuffelen?? Emma doet het normaal ook niet maar sinds het weekend kan ze echt even bij ons komen hangen en tegen je aan kruipen. Ik geniet er volop van want ben het echt niet gewent
Knuffelen hier niet wel tegen onze benen aanhangen en op schoot willen.. Maar dan wil hij er ook weer vanaf Psje Goedemorgen! aah jammer dat ze niet meer tot 9 uur slaapt haha.. welk lekker he Pooh Beterschap meid.. Rustig aan doen hoor (voor zover dat kan met twee kids) Lenn ligt weer op bed.. is gelijk gaan slapen geen gejammer, helemaal niks.. Kamer en keuken zijn klaar.. was is ook bijna klaar, kan gelijk opgehangen worden als Lenn wakker wordt.. Kan wel merken dat er een week niet zo veel is gedaan in huis Wat een rotzooi haha..
Morgen knuffelen hier niet zijn vooral de meisjes lijkt wel slapen Milan is eerder wakker sinds de klok verzet is. Echt t bioritme wat er helemaal in zit. Hij gaat ook n uur eerder naar bed wat eerst niet lukte kies Milan heeft nu wel echt last van die rot kies lopen hij kruipt nog maar heel af en toe verder ben moe