Hier ben ik nog even. @roeltje Nou dat word een gezsellig nieuw jaar of niet? Ik zou ook bloedlink zijn hoor! Gaan jullie vanavond nog iets doen dan? @de rest Een heel erg goed uiteinde en tot volgend jaar!!! Waarschijnlijk kom ik hier vannacht ook nog wel even iets type hoor!
@uit bed halen Ik haal Luuk wel uit bed. Het gaat er hier altijd zo op. Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij wakker schrikt. En Luuk is wat dat betreft erg makkelijk even een uurtje wakker en dan leg ik hem gewoon weer terug!
Nee als Lenn er doorheen slaapt zitten we gewoon in de straat met alle buren.. Uiteindelijk zal het spul hier wel binnenkomen rond 1 uur haha.. Baal er een beetje van dat ik niet weg kon vanmiddag
hey meiden net nog even 1,5 uur geslapen pff wat kan een mens daar van opknappen zeg!!! Ik weer blij...manlief minder blij zou nogextra vuurwerk halen maar ja tegen de tijd dat we wakker werden was alles al dicht, manlief is te werk komt om 23.00 uur thuis. @ Roeltje kan me voorstellen dat je baal dat je niet even weg kon...wel gezellig met de buurt lekker oud en nieuw vieren! @ Hier laat ik Morris ook lekker slapen baby foon mee naar buiten als hij wakker wordt leg ik hem weer terug als het weer wat rustiger is qua vuurwerk klein flesje..en weer terug in bed! Nou meiden een FIJN UITEINDE !!!
Dames wij ga zo rijden alvast voor alle lieverds fijne jaar wisseling. dikke kus namens mijn en sophie
Een hele fijne avond allemaal, geniet ervan! En maak er een knallend 2011 van! Hier krijgen we een clubje van 9 man over de vloer. Dus gisteren lekker oliebollen gebakken! Als Lotus doorslaapt, slaapt ze door hihi...we zien wel! HAVE FUN ALL!!!!!!!
Echt hè.. Man 's thuis.. Stomdronken:x ligt nu op bed.. Heb met een kwaaie kop een emmer achter m aan gegooid.. Ja, letterlijk gegooid.. 'ik ga naar Ned., want dit is niet goed.' Nee Jij bent nie goed. Lenn gaat zo laat mogelijk naar bed en ik slaap bEneden..
@roeltje Jeetje meid. Das niet tof. Misschien dat hij over twee uurtjes weer wakker word? Je mag ook hierheen komen hoor .
Roeltje Jee, meid! Daar kwam die van mij ook echt niet mee weg hoor. Wat een rotstreek. Alsof jij de hele week de vrijheid hebt om van alles te doen. Ik zou hem juist wel aan zijn haren uit bed slepen rond 24.00uur. Zou het hem niet gunnen om goed te slapen...maar ja, dat is mijn duistere kant dan weer... Iedereen een fijne jaarwisseling!
Collo haha ja maar dan zit ik er morgenvroeg weer mee en daar heb ik totaaaal geen zin in.. Maar hier is absoluut het laatste woord nog niet over gezegd.. Na een gesprek (oke, preek) met/van mij durft hij komende jaren niet meer aan bier te denken.. Nouja, man en kind liggen op bed.. Loopse hond slaapt.. Klachten hier zijn afgenomen, af en toe nog wat ongikramp en steek in mn liezen.. ik ga lekker de oudejaarsconference kijken, ook leuk Fijne jaarwisseling allemaaaal!!!!!
Shiittt maar ja geen bloed geeft moed toch!!! Ik duim echt extra voor jou. Enneh ook voor jou Gimena!
@ Elmo: Lekkere taart!!! Nee niet jij die echte taart he?!! Hahah. @ suus: Komt vast goed op 1 kamer. Wij tfwijfelen hier ook aan, of Aaron en Nora op een kamer en wij later op zolder als de kids ouder worden, of wij nu toch direct al op zolder en later als de kids ouder zijn op zolder. Mmm Hoe dan ook als we wel voor de zolder gaan moet er tzt ook een dakkapel komen en airco want anders stik je dr weg in de zomer...lastig he? dat soort dingen...
Haai, Ik ga zo op visite!!! Wij laten de kids ook liggen inderdaad behalve als ze wakker schrikken en anders gewoon lekker laten slapen. Hier net wel ff met Nora buiten vuurwerk gedaan en Aaron keek binnen die was koud. Hij vond het geweldig ook de knallen...heb goede hoop dus dat ze doorslapen. Knuuuffffffff, Mili