December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje grrr snap je gevoellens :( dronken mannen en een goed gesprek zit er dan niet is.

@mili thnx we wachten netjes af :)

@pooh fijne avond meis.

@ all bedje vergeten dus kon weer terug :)
    even snel wat plaatsen hier!!

helle fijne jaar wisseling lieverd! dikke knufffff

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje sterkte, blij dat Dennis nooit drinkt

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Dames,

Nog 1.5 uur en dan is het weer 2011. Hoop dat jullie allemaal zo'n fijn jaar hebben gehad als ik. Onze baby's zijn alweer dreumesen.
    Ik proost strakjes op een vruchtbaar jaar voor jullie allemaal. En dat we met z'n alle ook in 2011 nog steeds zo'n fijne vriendschap zullen hebben.

En dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Mooi gesproken...... Hier vandaan hetzelfde

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden ik sluit me helemaal aan bij Stink! Fijne jaarwisseling iedereen en morgen allemaal gezond weer op! Op naar een mooi en vruchtbaar 2011!!!

tot volgend jaar!!!

xx

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    Mijn man drinkt eigenlijk ook nooit.. af en toe een biertje als we bij zwager ofzo zijn, maar verder eigenlijk nooit.. dat scheelt dan wel enorm..

Stink
    Mooi verwoord.. Ben het roerend met je eens:)

Lenn is nog niet wakker geweest ondanks het feit dat er al behoorlijk geknald wordt.. Eigenlijk hoop ik stiekem dat hij iets voor twaalven wakker wordt, ben ik om 00.00 uur tenminste niet de enige die naar het vuurwerk kan kijken en heb ik iemand om een goed jaar te wensen:)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stink; mooi gezegd meid, helemaal mee eens

@ Roeltje; pffff wat balen zeg bleh :(:x

@ All; allemaal een fijn, voorspoedig en vooral gezond en hel gelukkig 2011!!!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wow, heb al 15 euro gewonnen met mijn oudejaarslot..
    zou wat zijn he, als ik die 27.5 miljoen zou winnen :D

*geeft zichzelf een schop onder de kont: Wakker worden!*

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dan regel jij het volgende uitje hoor!
    Jullie ook allemaal het volgende jaar een superjaar gewenst met veel roze strepen daar waar het gewenst is.
    Jullie zijn allemaal een super steun en toeverlaat voor mij geweest en ik hoop dat jullie dat nog lang blijven!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo als ik de jackpot win neem ik jullie allemaal mee naar Parijs.. SHOPPENNNNN!!!!!!
    *whaha overtref dat uitje dan maar:p*

Zal er ook iets aan toevoegen:)
    Bedankt voor alle steun en opbeurende woorden tijdens de weken (maanden) waarin het slapen bij Lenn ontzettend moeilijk ging.. Het is een bijzondere club geworden met een hechte vriendschap..

Ook ik wens iedereen twee onwijs leuke, mooie, gave en vooral gewenste roze strepen! *Gimena, jij MOET nu eens positesten! Het is je bijzonder gegund*

Over een dikke 10 minuten is het zover..
    2011 here we come!!

Voor iedereen een knallend en gezond en vooral vruchtbaar 2011 gewenst en dat we maar zo'n hechte club mogen blijven..

Zo..

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    happy newyearrrr!!!!!

ik ga maar met mezelf lullen aangezien iedereen hier slaapt;) Lenn is volgens mij niet wakker te krijgen:D

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Happy NEW Jaar!!!!!!!!!!!!

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Alles oke?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja hoor.. meneer kwam 3 minuten over 12 met een kwaaie kop naar beneden.. zijn blik zei: "Waarom heb je me niet wakker gemaakt????"
    eigen schuld..Had ie maar een wekker moeten zetten..

maar goed, het vuurwerk is weer afgestoken, knalt nog wat na.. Lenn heeft overal doorheen geslapen..

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Toch fijn dat je niet helemaal alleen het nieuwe jaar in hebt moeten gaan, hoewel het nog steeds een rotstreek is...en morgen zou ik het laten weten ook...

Ga hier zo eens richting bed. Vanavond is mijn broer even langs geweest, zijn rond 22.30 weer vertrokken naar volgende bestemming (1 straat verder woont zijn schoonbroer en nog een straat verder zijn schoonouders) en zijn om 00.30 weer terug gekomen. Ondertussen lekker tv gekeken en om 00.00 naar buiten gegaan en met aantal buren staan kleppen. Ook gezellig!

Vandaag is mijn moeder jarig dus moeten nog richting limburg straks. Maar eerst even lekker slapen.... Tot morgen dames!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Zo dat zit er ook weer op hahahaha
    Ik was vanochtend weer de l*l om op te staan. Dus daar zit je dan met je duffe kop bah bah.

Met iedereen alles goed?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Lig nog in bed (sorry stink)
    man was vanmorgen weer nuchter dus die is er uit gegaan.. Heb lenn om half 5 een flesje gegeven in bed en heeft geslapen tot falf 8!! Vanavond maar een gesprek aan gaan. Moet alleen wel normaal doen tegen m, vanwege Lenn.. Nouja we zullen zien wat deze dag hrengt.. Ik ga nog even slapen..

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Maakt niet uit meid. heb je verdiend. :D

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mogguh

hier alles goed, ook een duffe kop ;)

Meiske heeft lekker doorgeslapen vannacht, heerlijk. Ze had we moeite met inslapen en was daardoor wat onrustig de hele avond, maar niks ergs.

@ Roeltje; moeilijk dat normaal doen als je boos bent, heb altijd het idee dat Maura het toch wel door heeft. Ben er niet zo goed in denk ik.
    Succes!

Deel Deze Pagina