December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen Dames!

Allemaal de beste wensen voor het jaar 2011!!

Hier alles in orde, wel druk maar dat mag de pret niet drukken.
    Beau heeft gisteravond en vannacht gewoon door het vuurwerk heen geslapen, hij werd iets voor 9u wakker en is nu lekker vrolijk :D
    Vandaag is mijn zusje jarig dus er is hier vandaag een klein feestje....veel mensen zullen er niet komen aangezien ze afgebeld hebben en het veel te druk hebben met andere dingen :(

Ik kom zo nu en dan nog wel ff spieken vandaag!

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden!!! happy new year!!!

Pff lag er pas om 04.45 uur iin. Morris was na het vuurwerk wakker geworden en wilde weer neit slapen! Dus hij heeft van 2 tot 4 beneden gezeten!! Werd om 9.15 wakker manlief wilde er niet uit, nou ik ook niet, toen zijn we er maar samen uit gegaan!! haha zo kan het natuurlijk ook dus hier allebei lekker brak!!

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Goedemorgen!

Een heel gelukkig en gezonde 2011!

Hier heeft Robijn ook door het vuurwerk heen geslapen.

4. mroos

mroos Niet meer actief

Happy new year!!

Hier een leuke jaarwisseling gehad bij vrienden. Het duurde even voordat Boaz in slaap viel, maar daarna door het vuurwerk heengeslapen. Thuis ging hij ook meteen weer slapen, helaas nog wel een paar keer wakker geworden..

@Roeltje, ik zou ook erg kwaad zijn ja, hopelijk biedt hij uit zichzelf z'n excuses aan en haalt ie het niet in zijn hoofd om ook boos te zijn;).

Vandaag even lekker niks(eigenlijk ook niks eten, gezien de hoeveelheden die ik gister naar binnen gewerkt heb;)), morgen wel weer wat in huis doen!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!

Allemaal een supergezond en fantastisch 2011 gewenst!!

Hier nog geen bloed.....en geen test....sodemieterde vanochtend in de wc...

Dus ik kan pas morgen weer een test gaan kopen!!

@Roeltje.....zucht...mannen!!!

Oh ja, Milan ook overal doorheen geslapen, werd vanochtend om 6.00 hoestend wakker, hoestdrankje erin en doorgeslapen tot 9.00!!

6. mroos

mroos Niet meer actief

Chicken, dat is wel goed nieuws(nog geen bloed!), balen van de test;), ben erg benieuwd naar morgen dan!

Lekker dat Milan zo goed geslapen heeft zeg, jullie dus ook nog even kunnen slapen;).

Mensen nog plannen voor vandaag? Ik wil wat doen maar ben een beetje inspiratieloos.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemiddag!
    ben nog steeds boos.. Beetje jammer dat ie geen kater heeft:D Straks naar zijn oom en tante en morgen naar mijn ouders.. Lenn heeft nog niet geslapen dus geen idee hoe laat.. hoop niet al te laat zijn we mooi weer op tijd thuis.. haha hij was vanmorgen wel boos, ik hoorde niet goed wat ie zei doordat de tv aan stond en Lenn was aan het babbelen en gillen.. hij zat in de kamer en ik in de keuken.. Begon ie schreeuwend te herhalen wat ie zei:D whaha heerlijk.. Zal m krijgen ook zeg.. kom nou..

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier heeft Amy tot 10.30 geslapen,z heerlijk. Ze is gisteren ook wel tot 22.00 opgebleven omdat ze zich zo leuk vermaakte met mijn schoonzus.
    Dus wij zijn best behoorlijk uitgeslapen....wat een mazzel!

9. mroos

mroos Niet meer actief

Boaz is er net na fruit en met zn allen in bad om kwart voor 11 ofzo weer ingegaan en slaapt nog steeds, ben benieuwd:D

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ligt Lenn er inmiddels ook in.. Hij geeft de laatste tijd geen signalen dat ie moe is.. Ja als ie té moe is en krijg hem dan maar eens in slaap.. dus ligt er eigenlijk op goed geluk in haha..

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Jouw man heeft wel lef zeg om ook nog boos te zijn....:$

Dees
    Leuke banjer zeg! Weet je trouwens al wat meer over de datum van de ks? Ben zo benieuwd of jij straks voor mij gaat bevallen of niet.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha moet er eerlijk bij zeggen dat ik m enorm zat te dissen..
    Nou ja, we praten elk geval weer.. Lenn slaapt:)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; oh wat balen van je test zeg. Spannend!

Wij hebben net lekker geluncht en gaan nu lekker wandelen, heerlijk een frisse neus en even het luie feest-vlees wat in beweging :p.

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zag wat zieke kindjes voorbij komen? hier ook 1 met sprongetjes, tandjes 3 en 4 die doorkomen, benauwd maar kan niet tegen ventolin, slecht geslapen, veel hoesten, etc.. dunne luiers.. pff.. maar goed.. gewoon lekker veel knuffelen!

beste wensenvoor iedereen!!!!!!!!

stinkerbell: ivm ipad: stel je gaat ergens heen en neemt de ipad mee om fotos te showen van je kleine en bedenkt ineens: oeps greys niet opgenomen!!.. dan zet je de wifi aan (hopelijk mag dat van waar je bent) gaat naar upc applicatie, en doet dan de opname instellen! :)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau ligt inmiddels ook weer in bed, hopelijk slaapt hij nog ff lekker een paar uurtjes.

@Collo; Thanx, vond het ff weer tijd voor wat anders nu het nieuwe jaar begonnen is.
    Een datum weten we nog niet, volgens mij plannen ze sowieso pas een KS vanaf 38wkn....dus dat is ergens begin februari.
    Zoo Amy heeft lekker geslapen dus.

@Manoe; Lekker brak het nieuwe jaar begonnen, veel plezier vandaag.

@Roeltje; Balen dat je man geen kater heeft...misschien komt die nog ;)
    Wel een flinke naaistreek van hem, is het al besproken?

@Chicken; Balen van je gevallen test!! Zijn morgen de winkels open dan....het is toch echt zaterdag vandaag....
    Geen bloed geeft wel moed overigens :D Ik hoop dat je positief test.

Willen jullie op mijn buik van de maand stemmen trouwens??
    Alvast bedankt :D

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hoe is het weer aldaar, ook lekker de zon?

@joyce; Oei, sprongetje en doorkomende tandjes....is niet echt de allerleukste combinatie. Succes en idd veel knuffelen maakt een hoop goed.

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!!!

Wij hebben oud en nieuw bij vrienden in Duitsland gevierd. Was erg gezellig! Alleen ben ik nog steeds ziekjes en zit ons meisje nog steeds onder de vlekken.... Wordt ook niet minder en gaat zo te zien alleen maar meer jeuken. Misschien toch vandaag nog even de hap bellen voor anti allergie pilletjes. Hadden met huisarts afgesproken tot maandag te wachten, maar dit schiet niet op... Ze krijgt er steeds meer last van en het wordt totaal niet minder.

@roeltje: wat een flapdrol! Had allang een mooie revanche verzonnen!! Niet leuk om in je eentje te moeten proosten!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Je weet zeker dat het een allergische reactie is? Heeft ze ook koorts?
    Ik zou dan denk ik ook maar voor alle zekerheid even de HAP bellen...het is nog maar zaterdag en zo duren de dagen alleen maar langer voor je gevoel.

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @Dees: ze heeft gelukkig geen koorts. Het lijkt echt op een reactie van het afweersysteem. De hap en huisarts noemden het netelroos met galbulten en gaat normaal met een paar dagen over. Alleen wachten we nu dus al bijna een week. Haar afweer is echt flink in de war. Als ze in de ogen wrijft heeft ze meteen dikke rode ogen. Doe ik een slab om dr nek dan is die meteen rood. Ze reageert nu echt op iedere aanraking. Huisarts wilde volgende week van die anti histamine tabletjes geven geloof ik.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    iedereen een super gelukkig nieuwjaar!!!!!

Dani is gisteren om 8 uur in slaap gevallen en nergens van wakker geworden :D
    Layla heeft maar van 8 tot half 10 geslapen, werd huilend wakker want mevrouw wilde overal bij zijn.. ze is tot 1 uur vannacht!! super lief geweest :)

Net bij mn oma geweest, alvast 7 dozen ingepakt *vrijdag sleutel engeland huisje jeeeej*

@chicken: ahhhh da's balen..... 1 januari is een leuke dag om positief te testen ;)

@Dees: gefeliciteerd met je zus dr verjaardag

@Roeltje: tja normaal zou ik zeggen 6 weken p*kstraf ;) maar da's niet zo handig als je voor een brusje gaat :D haha

@Panos: ahhh arm meissje :(

Deel Deze Pagina