December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Gelukkig maar dat ze geen koorts heeft. Ik hoop maar dat ze er idd met een paar dagen weer van opknapt. Die tabletjes zouden dan wel hun werk moeten doen.

2. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Vanmorgen om 11.00 uur ging Robijn slapen. Ook maar even een uurtje gaan liggen. Nog niet veel gedaan eigenlijk, behalve een wasje gedraaid.

@Panos: he wat vervelend voopr de kleine meid. Hopelijk gaat het snel over. Toch maar even de HAP bellen.

@Roeltje: echt mannengedrag :p. Die van mij gaat naar een nieuwjaarsparty. Vind het soms wel lekker om alleen thuis te zijn haha. Maar met oud en nieuw is niet leuk idd.

@Deesdees: ik zal op je buikje stemmen!

@Joyce: die rottandjes!

@Riti: goed idee even frisse lucht happen. Zit nog te twijfelen. Hele dag binnen zitten is ook niet alles.

Robijn is lekker even baby tv aan het kijken. Vind ze zooo leuk.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Pelikaantje; Veel hoef je vandaag ook niet te doen, het is wat dat betreft ook echt een relax-dagje.
    Beau vindt baby-tv ook geweldig :D
    Thanx alvast voor het stemmen.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees, in Rotterdam zijn de winkels altijd op zondag open en laat ik daar nou net wonen...hihi

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ahh nou dat is dan mooi!! :D Heb jij ff geluk :D

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Eigenlijk is het een relax-dagje, maar ja moet eigenlijk aan de studie. Deze wil ik echt dit jaar afronden. Ja ik moet wel want anders moet ik me opnieuw inschrijven bij de LOI. Ik ben zo ongemotiveerd, blergh. Maar aan de andere kant, als ik nu even doorzet, ben ik er eindelijk vanaf na bijna 8 jaar! En ben ik van dat gezeur van manlief af. Ga nou Engels doen. Goed bedoeld hoor. Ik moet nog Engels en eindscriptie. Heb me voorgenomen om me gewoon op te geven voor het examen dan moet ik wel.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Pelikaantje; Welke studie volg je?
    Wel een goed voornemen om nu de studie af te ronden...zo kun je ook weer verder.

8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Deesdees: ik doe HBO officemanagement.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Pelikaantje; Ohw maar dat is denk ik nog best een leuke opleiding. Ben er zelf niet zo in thuis, ik heb nog een onafgeronde opleiding tot verpleegkundige liggen...moet nog een jaartje praktijk doen. Heb de theorie al helemaal binnen.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: heb uiteraard gestemd hoor! maar weinig buikjes dit keer..
    Toen ik nog meedeed waren er minstens 20 altijd.
    Deze ga je met gemak winnen met je mooie foto! :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ik heb op je mooie buik gestemd :D. Vanmorgen druilerig, vanmiddag lekker zonnig. Net terug van een lekker wandeling langs de vecht. Gelukkig maar want we waren bijna richting de plassen gegaan maar dat houdt Maura dus niet meer vol :(. Die krijgt steeds eerder de balen van de wagen en wil er ook echt niet meer in als je haar er even uit haalt. Heb haar een half uurtje getilt maar dat valt nog best tegen ;).

@Panos; wat naar dat jullie niet lekker zijn. Wat heftig dat haar huid zo reageert en het niet minder wordt, sterkte!

@ Pelikaantje; heerlijk rustig aan vandaag toch? Wat leuk dat Robijn de tv zo leuk vindt, wat kijkt ze?
    Inderdaad gewoon opgeven voor je laatste onderdelen en dan blijkt het vanzelf hoe het gaat. Knap hoor dat je dat er bij doet!

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

Iedereen de beste wensen voor 2011 en vooral veel gezondheid en geluk!!!

kleine man heeft hier zelfs door een 100.000 klapper heengeslapen, mama helemaal trots!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

We waren bij vrienden in Lelystad met 6 volwassen en 5 kinderen van 4 jaar en jonger. Allemaal blijven slapen en Sara deed het super! Hele nacht doorgeslapen en om 8:30 er maar eens uitgeplukt! :)

Ik ga even teruglezen!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ohh gezellig doortje zo met zn allen!! :)

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!! Dat al jullie dromen en wensen maar uit mogen komen!!

@roeltje: jeee zeg wat een kl*testreek van je man! maar inmiddels weer on speaking terms zie ik, gelukkig!

@pelikaantje: succes met de studie!

@panos: jeetje wat rot voor je meiske! ik zou idd ook even de HAP bellen...succes

@chicken: oeh spannend meid!

@dees: mooie banner zeg!

@doortje: jeuh wat goed van sara! en gezellig met zn allen:)

Nou hier gisteravond toch richting mn schoonouders gegaan waar mn zwager en schoonzus ook waren. Emma was heel vrolijk en gezellig dus we dachten we proberen het gewoon..... en het ging prima:) Emma vond het weer eens heerlijk om alle aandacht te krijgen en wilde niet gaan slapen omdat ze bang was iets te missen;) uiteindelijk om half 11:$ kon ze niet meer winnen van de slaap en is ze even gaan slapen om vervolgens om 10 voor 12 alweer wakker te worden. Dus hebben heerlijk kunnen knuffelen om 12 uur:D
    Uiteindelijk waren we om 1uur thuis en toen ging ze gelijk slapen tot vanmorgen 9.15 uur dus wij zijn ook best wel uitgerust:p
    Straks gaan we met de hele familie van mn man nar de chinees, gezellig! en daarna begint het gewone normale ritme weer dus morgen gewoon weer ochtenddienst8)

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: ik heb nog niet eens alles gelezen, maar mijn bloed kookt al, mag ik dat zeggen? Lekker zo op oudejaarsdag!! Oeoeoeoe, ik zou de emmer ook gevuld hebben met water! Hoe was je gesprek met je man? Sorry, misschien laai ik het door mijn reactie weer op, maar jeetje wat zou ik ook boos zijn!
    @pelikaantje: meisje laten liggen? Ah lekker doorgeslapen lees ik. Succes met de studie!
    @collo: gefeliciteerd met je mams!
    @dees: gefeliciteerd met je zusje! Ik ga stemmen op je buik J
    @manoe: oei niet zo’n fijne nacht…
    @chicken: dat meen je niet!!!!!! En nu heb je geen test meer!!! Whaaaa, ik zou gek worden J
    @mroos: nog iets leuks gedaan? Wij helemaal niets, geen puf (ja, behalve dan naar huis gereden )
    @panos: zielig toch voor je meisje..
    @dretjuh: eigen willetje he, dat meisje van je :) maar was wel gezellig dus!
    @psje: wauw wat goed van je meisje! Weetje, dat het 1x een nachtje anders gaat dan anders, maakt niet zoveel uit, toch? Ze was vrolijk en daar gaat het om J Veel plezier bij de chinees (mmmm krijg ik ook trek ik…heb al mac op…brake maag hahaha)

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Doortje..ik word ook best zenuwachtig zo langzaamaan. Ben namelijk nog nooit zoveel overtijd geweest....en dan gewoon niet kunnen testen!!!! Heb ook echt geen druppel bloed, niet eens wat bruine afscheiding.... Sex wekt trouwens vaak bij mij menstruatie op....gisteren geklust, maar noppes!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Misschien nepzwanger ik wel met m'n collega mee ofzo...zou echt wat voor mij zijn....whahaha

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha Chicken wie weet:p schijnzwanger schijnt ook bij mensen voor te komen;) Zelfs mannen zwangeren soms mee met hun vrouw.. ooit ergens gelezen..

Doortje
    haha ja was echt woest zeg.. nog geen gesprek gehad, komt vanavond wel, maar de boodschap is al wel overgekomen hoe ik er over denk, dat scheelt..

Lenn ligt weer op bed.. Als het goed is gaat manlief koken, zo'n tien minuten geleden maar zit nog op de bank:D Allebei geen zin om in de benen te komen haha

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0

Deel Deze Pagina