Mamahila; klinkt goed! Geniet er maar lekker van dan! Chicken; je maakt het spannend; cooool!! Tijs heeft ook door het vuurwerk heen geslapen! Het knalde flink maar hij sliep als een roosje. We waren bij vrienden dus zelfs in een "vreemde" omgeving. Vannacht mee naar huis genomen en thuis weer meteen in slaap. Het was half 10 vanmorgen! Wow.. MRoos; gaaf! Het is echt besmettelijk he Pelikaantje; hier is dat ook. Soms een tijdje zo duidelijk mama en papa, dan weer een tijdje helemaal niet. Vanmorgen zei hij kusje na...of in ieder geval iets wat er op leek
Sorry even alleen spam. Nu snel kamer versieren en Renee haar cadeau ( nieuwe fiets in elkaar zetten. Weltrusten! Bekijk bijlage 118258
@gimena; Gisteren nog voor de maand december neem ik aan. Dan kun je vandaag weer stemmen voor de maand januari
Goedemorgen!! @roeltje: zoww jou man voelt zich echt schuldig waha gerechtigheid!! @doortje: ohw nee 1 nachtje een beetje anders dan anders kan idd helemaal geen kwaad. Dat we erover twijfelden om te gaan was meer omdat ze zo ziek is (geweest) en we geen idee hadden of ze het al ging trekken snap je? @mamahilda: oeh nieuwe vlam! Leuk voor je meid! Vertel vertel vertel!!??!! @@mroos: ohjee spannend hoor! Ben benieuwd! Nou ik ga hier weer aan het werk, eerste ochtendje van het nieuwejaar Blegh ik denk dat ik nu ook een flinke verkoudheid onder de leden heb zijn mn man en emma er van af ga ik beginnen
pff vanmorgen half 6 klein flesje gegeven en heeft gespeeld in bed tot half 7.. weer een vooruitgang dus haha, wil ie anders nooit.. kan ik nog mooi een uurtje blijven liggen net ontbeten en zo even lekker douchen.. vanmiddag nieuwjaar 'vieren' bij mijn ouders.. beetje eten, kletsen, gezellig dus.. man en ik zijn weer helemaal prima gisteravond toch maar goed gemaakt haha.. heeft de hele avond drinken voor me gehaald, wat te snacken haha.. hond uitgelaten, bij Lenn gekeken enzo.. Lenn verschoond gisteravond, nouja, eigenlijk alles behalve naar bed brengen, dat wilde ik graag doen.. (deed ik toch nog iets nuttigs ) Morgen testen, ben echt hondsberoerd en zere borsten en steken in mn lies.. Denk nog steeds dat het niet raak is, maar dan weet ik elk geval waar het niet aan ligt al is het morgen natuurlijk nog wel vroeg.. we zullen zien.. ga even met Lenn spelen en dan lekker douchen..
he bah weer zo vroeg wakker Maarehm... toch spannend hoor met dat testen, je weet maar nooit @Hier: vannacht was t hier ook weer raak met Dani, maar mn menneke is eruit gegaan voor hem layla is net wakker die gaat eerst ff ontbijten en dan gaan we naar een binnenspeeltuin in Tilburg. Ben dr zelf nog nooit geweest *ondansk dat ik daar ben opgegroeid* dus ben erg benieuwd
@Roeltje; Je mannetje heeft het vast en zeker wel gevoeld dat er wat aan de hand was. Lekker ff zo'n avondje laten verwennen. Ben reuze benieuwd naar je test trouwens...het zou zo maar kunnen zijn. @Dretjuh; Lekker dat je mannetje vannacht ff de zorg heeft overgenomen voor Dani. Veel plezier zo in Tilburg! @PSje; Werkse vanmorgen! @Hier; Prima nacht gehad, Beau werd rond 9.15 wakker en is door mijn moeder uit bed gehaald...voor de zoveelste keer deze week Ga me bijna schuldig voelen maar ik hoor hem dan echt niet....Beau slaapt in een kamer gelijk naast die van mijn ouders en horen hem dus eerder. Gelukkig is mijn moeder er altijd vroeg uit dus die vind het alleen maar leuk om voor Beau te zorgen. Vandaag gaan we weer naar huis in de loop van de middag, ben d'r wel weer een beetje aan toe.
@ Chicken spannend morgen testen! Ben erg benieuwd! Gelukkig is het weer rustig tussen jullie, wat zal hij zich schuldig hebben gevoeld zeg! Nou dat heeft hij er in elk geval van geleerd! @ PSje bleeh weer werken meid met een verstopte neus, moet morgen ook weer, nu al geen zin @ Dees ga ook ff stemmen @ Elmo echt heel leuk zeg!!! @ Gimena ja hier een leuk oud en nieuw gehad! Jij ook ? Morris heeft de laatste paar dagen dat hij wakker wordt om ongeveer 0.00 uur en daarna wil hij niet meer slapen tot rond 4.00 uur.. We hebben hem maar "laten huilen" elke 5 a 10 min naar het toen aai over zijn bol, liedje aan van de babyfoon en elke keer neerleggen. Hij hield dit 1 uur en een kwartier vol, half uur stil en weer een half uur. Flesje in zijn bed gegeven die dronk hij op, en weer weg gaan. Hij ging niet uit zijn dak hoor, zater genoeg pauzes tussen het huilen, ging hij kletsen en weer huilen, maar soms echt van de gil uithalen, hij was gewoon heel boos ! De 2e keer dat hij wakker werd was hij wel verdrietig toen dus een flesje gegeven en even bij hem gezeten. Daarna weer boos huilen maar na 15 min stil, hij sliep!!! Man man ik zat echt te janken in me bed hoor, manlief is er wat makkelijker/harder mee gelukkig maar want ik kan echt een emotioneel wrak zijn Vanmorgen was hij er om 9.15 uur super vrolijk mama roepen echt heel lief alsof er niks aan de hand was. Maar dit moest ff want hij maakt er echt een gewoonte van, maar zielig is het wel. Zo moest ik ff kwijt hoor! Hopelijk gaat het vanavond al wat beter.
@ testers; spannend! Leuk nog meer zwangere decembermama's @ Dees; klinkt alsof je het heerlijk even allemaal los hebt gelaten deze week en lekker wat bent uitgerust. Fijn weer naar je eigen huis is dan ook wel lekker, weer je eigen ding. Blijft je zusje bij je ouders? @ Manoe; Wat moeilijk zeg, arme Morris en arme jij. Ik zit ook te huilen dan en voel me akelig als Maura het zwaar heeft bleh. Hopelijk gaat hij vannacht lekker slapen! @ hier; einde van de vakantie in zicht jammerdebammer
@Manoe...denk dat je mij en Roeltje door elkaar haalt...hihi` Maar ik ben wel flink overtijd nu, dus ik ga proberen te testen vandaag! Goedemorgen allemaal verder!!!
hallo allemaal! Iedereen een gelukkig en gezond en vruchtbaar 2011!!!!! @chicken en mroos: testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend zeg!!! @roeltje: ook testen, of heb je niks in huis? Anders morgen!!! Spannend!!! @all: sorry, heb er maar ff snel overheen gelezen, haak vanaf hier weer in....
Ben om half tien nog even bed ingedoken, Lenn was ook moe, ik kom met beneden en Lenn slaapt nog .. we moeten vanmiddag nog weg dus laat m lekker liggen.. *beloofd vanmiddag bij te lezen*
Goedemorgen Hier een ubervrolijke Amy. Zal zo wel afgelopen zijn want het is eigenlijk alweer ruim bedtijd. Mijn man is alvast op de babykamer een kastje in elkaar aan het zetten. Ik ga straks helpen. Heb van mijn moeder gisteren ook het Canvas van Tinkerbell meegekregen. Is ook erg mooi geworden! Zat net te denken dat het over twee weken al zover kan zijn! Poeh wat komt het snel dichtbij... Roeltje Spannend meid, wanneer wil je gaan testen? Dees Naar huis is ook wel weer lekker als je een beetje hebt kunnen bijtanken.
@collo: jaha jeetje gaat echt super snel is niet te geloven bijna. En spannend??? vast wel Ben benieuwd wat voor prachtigmeisje eruit komt! @manoe: pfff snap helemaal dat je brak bent, succes vandaag @Hier: nou die binnenspeeltuin was echt iets voor wat grotere kindjes, layla vond t opzich wel leuk maar niet echt super. Dani werd moe dus na een uurtje of 1,5 zijn we maar naar huis gegaan. Ze liggen nu lekker op bed. Heb voor Dani een kinderslaap cd opgstaan, ben benieuwd of t helpt
@ chicken: en en en??? @hier: lianne is ziek..... echt zielig.. gister bij hap geweest.. maar we waren weer bezorgde ouders (ga liever 1x te veel dan 1x te weinig).. verder weer een langze cyclus.. zucht.. en weer afgevallen... zucht!! ..... En goed boek aan het lezen om goed op te ruimen enzo! echt super! handen jeuken!