@Dees: nu maar hopen dat t geen 2e keer gebeurd. @Afvallen: bij mij is er nu ruim 15 kilo af sinds mei 2010. Hoe komt dat? Gewoon minder eten en jezelf dwingen dat het wel genoeg is zo. Dus ipv 3 boterhammen pakte ik 3 crackers en dat was genoeg tot het avondeten, een tussendoortje was fruit of komkommer. Honger = pech hebben.. Dit is enkele weken ERRRUG moeilijk, maar je lichaam moet wennen aan minder eten en dat was echt mijn manier. heb amper gesport, echt puur minder en anders eten. (dus geen chippies en 's avonds aan de koeken zitten haha) wel dat lekkere stukje taart bij een verjaardag, anders was t martelen, dat doe ik niet. Ik weeg nu 59 kg maatje 34-36
ga btw lekker slapen.... morgenochtend zwemmen met layla, laat Dani thuis bij peter want die is niet zo lekker *nogal verkouden en tandjeslast* morgen komen ze de sateliet schotel brengen die meegaat naar engeland En morgen nog verder inpakken, wat servies en kleding/linnengoed enzo
hoihoi @Riti, wat een prachtige foto, ik zou willen dat Boaz wat meer haar kreeg. @dees, nu al voorweeen.. balen zeg. Hopen dat uk iig tot 37 weken blijft zitten, begin nu toch wel benieuwd te worden naar de naam!. Hier vanmiddag getest met een apothekerstest en niks te zien.. Vorige keer 3 dagen voor nod wel flink positief(kv 2 voor 5 en dipsticks van DA) dus het zal wel niks zijn! Jammerdebammer. @Chicken, ik zou het zo leuk voor je vinden @derest, fijne avond, ik ga zo lekker slapen!
@Dretjuh; Goed van je zeg om het op die manier vol te houden, het is toch wel een hele strijd denk ik om ineens zo anders te eten. Alvast veel zwemplezier morgen! Truste! @mroos; Hihi, de naam is ook nog niet zo lang vastgelegd....ben er wel heel blij mee! Balen van je nega-test....heb je niet te vroeg getest? @Beau-spam; Volgens mij wordt hij wasmachine monteur *edit...krijg hem ff niet gedraaid*
Dees: doe het maar rustig aan, hoop dat je beebje nog een aantal weken blijft zitten. Dretjuh: Jee wat goed zeg, zoveel afgevallen! Mroos: Balen dat je nega getest hebt, op welke cyclus dag zit je nu? Meiden ik ga afsluiten, weltrusten!
@Caruli; Ik ga het zeker nu rustig aan doen...ben aardig relaxed nu nadat ik een week bij mijn ouders heb doorgebracht. Truste meid!
Ik zit nu op 10/11 DPO, tel je de dag van de eisprong zelf als dag 1? dan zit ik op 11.. moet woensdag weer ongesteld worden. Ik wacht wel af of ik ongesteld wordt(waar ik wel op gok..) en anders test ik donderdag weer. Het feit hoe graag ik het eigenlijk stiekem wil heeft ons wel aan het denken gezet. Terwijl ik dit typ zegt mijn man; 'ik zou best aan het idee kunnen wennen dat er een nieuwe baby komt..', ik denk dus dat we er a.s. ronde wel voor gaan (maar is nog niet vast hé), we zien het wel.
Ohw geen idee eigenlijk of de dag van je eisprong dag 1 is...het kan natuurlijk nog te vroeg zijn. Hoor wel vaker verhalen dat je bij een 2e veel later pas positief test en/of HCG aanmaakt. Hahaha, die mannen slaan allemaal ineens compleet om....fijn zeg
Het lijkt wel of die mannen een negatieve test nodig hebben om een positieve te willen. Zo is hier de omslag voor Amy gekomen in ieder geval. Mroos Wel jammer dat ie nog zo wit is, de test. Hoop dat woensdag alles uitblijft en dat je donderdag alsnog 2 strepen mag zien. Afvallen Voel me gelukkig prima in mijn lichaam hoewel ik na de bevalling wel weer even die onderkin kwijt mag, maar hopelijk gaat dat vanzelf. Zolang mijn huidige gewicht medisch verantwoord blijft en ik nergens last van krijg ga ik niet lijnen. Werkt zo ontzettend averechts bij mij. Dretjuh Jij bent echt wel genoeg afgevallen hoor meid... maatje 34 is eigenlijk al een maatje te klein vind ik. Je ziet er overigens wel prima uit hoor! Hier Is de kwaal Maagzuur in volle hevigheid toegeslagen. Kan echt niks meer eten zonder dat ik er last van krijg. Verder leef ik op cola light en daar krijg ik het nu ook al van....zucht. De Rennies gaan er weer met grootverpakkingen doorheen. bleehhhh. Haha, duwde net op mijn buik en krijg me toch een schop terug! Pittig ding hoor!
@collo; moet eerlijk bekennen dat ik nog geen of weinig last heb van maagzuur....*klop af* . Kun je niet beter antagel gaan gebruiken ipv rennies trouwens?
Dees Heb het idee dat ik van zo'n drankje echt over mijn nek ga. Wordt al misselijk bij die Gaviscon reclame....brrrr. Rennies kan ik nog net wegkrijgen. Nou, ik ga mijn mandje in. Morgen Amy weer naar het KDV. Dat is al bijna 2 weken geleden dus dub heel erg tussen lekker een hoop dingen doen of even een dagje heel erg weinig doen. Zal morgen wel even kijken wat mijn lijf zegt dat ik moet doen. Weltenrusten!
Goedemorgen!! Vanochtend getest....negatief en werd meteen ongesteld. Had er toch echt wel op gehoopt nu. Maar goed, op dus naar de eerste echte ronde. Fijne dag allemaal!
@ Dees; balen die voorweeën, hopelijk blijven ze voorlopig weer even weg. Geen idee hoe zoiets voelt trouwens. Leuke foto van Beau bij de wasmachine, leuk zo meedoen en ontdekken. Dat kan hier voorlopig nog niet (niet echt safe voor een smurf), jammer. @ Collo; jammer van het hemeltje en de gordijnen, maar als het zo 'klopt' is het beter, toch? Ennuh...spam? Oooh maagzuur, balen! @ foto Maura; bedankt voor de leuke reacties @ Stinkerbell; Heel veel succes! Het gaat je vast en zeker lukken! @ Lotte; Knuf voor jou en Maura geeft nog steeds natte zoenen dus die hebben we ook nog in de aanbieding. @ Mroos; leuk om er zo achter te komen dat een tweede zo welkom is . Hopelijk is het snel raak. @ testers; hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn van een mooi wondertje! @ Dretjuh; jij bent echt heel mooi slank . Veel succes met alle drukte deze week! @ Chicken; jammer zeg. Wel meteen duidelijkheid nu. Leuk te lezen dat jullie er voor gaan, hopelijk snel een positieve test!
Goedemorgen meiden. Chicken: Jee jammer meid, hopelijk deze ronde meer geluk! Dees: Hoe gaat het nu met de voorweeën?
Mroos nee je telt "days PAST ovulation". Dus vanaf de dag erna. Jammer v je nega test! Jullie zijn nog niet bewust bezig toch? Oh lees nu t stukje over de volgende ronde collo ah irritant maagzuur
chicken balen zeg... gaan jullie nu wel gelijk door? of wacht je fe af ivm je zwangere collega? (sorry als je t al verteld heb...) rest goedemorgen! heb afspraak 20 weken echo gemaakt, ben helemaal blij!
Ohja antagel heeft niks weg v gaviscon!!! Alleen is antagel korter houdbaar na openen, maar je bent toch al 35 weken zwanger! Antagel is echt goed te doen!! En eerste keus bij zwangere vrouwen.
goedemorgen! man vanmorgen weggebracht en gelijk wat boodschappen gedaan.. straks nog even shoppen bij de Kruidvat, al mn geurkaarsen zijn op.. vanmorgen niet getest, misschien morgenochtend, maar grote kans dat ik wacht tot donderdag.. denk niet dat het raak is, dus wacht het denk ik af.. Chicken balen van je negatieve test meid