December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Psje, nee nog niet...wellicht vandaag?!

@Roeltje, thanks meis!
    Wat actief al! Ik kan de gang nog niet vinden...hihi...
    Succes met ronde 1 meis!

@Lottie, thanks!
    Stoer hoor dat lopen! Lotus loopt wel rond de tafel enz maar nog niet los.

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ow ja over voedingen.
    Lotus heeft al lang geen avond/late fles meer, al een aantal maanden dus op 3 voedingen. Sinds 11 maanden ook geen opvolgmelk meer maar half volle melk.
    Ze krijgt nu s'morgens een bord bambix, tussen de middag brood en savonds een potje of met de pot mee. Ligt eraan hoe laat we zelf eten.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Pooh: beterschap meid!

@Roeltje: succes met ronde 1, dat t maar meteen raak mag zijn!

@Knuffelen: ohh dani echt heel erg!! Hij ligt nu zelfs nog te knuffelen met peter op de bank

@Post: tnt staakt nu weer 3 dagen dus t zal nog wel langer duren :( post doet sowieso raar, zelfs collo heeft mn kaart nog niet gehad geloof ik.. Pooh ook nog niet dus :(

@Hier: nou vandaag ff poetsen, kerstfoto's proberen te maken van de kids, en vanmiddag een afspraak met BJZ en kompaan over hoe t nu verder gaat met mn stiefzoon, dus ben benieuwd!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    ow bedoelde stink echt die hele late fles? Ik dacht dat ze die van ong 19:00-20:00 bedoelde;). Die hele late krijgt Milan echt al maaanden niet meer. Wel om 18:30 de laatste.

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Weet niet, maar die krijgt Lotus ook niet. Die is tussen 17 en 18 uitgegeten ;). Flessen heb ik al maanden ongebruikt in de kast staan.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    maar drinkt ze melk uit n beker dan;)? Milan krijgt 2x halvolle melk en 1x opvolg. Het lijkt me zo'n lange ruk om na 17:30 niks meer te eten of drinken. Maar dat is dus niet zo? Milan gaat natuurlijk pas rond 20:00 naar bed. En Lotus? Slaapt ze dan niet korter? Anders kan ik misschien ook gewoon de melk na het eten gelijk geven als ie dan wel drinkt. Lotus eet natuurlijk erg goed en veel zit ik me net te bedenken;).

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lottie, ze heeft een schaaltje (waar wij vla uit eten) met brinta. Dat wordt gemaakt met halvolle melk, dus al een ruime beker. Bij haar eten krijgt ze nog zo'n oefenbeker melk.
    Daarnaast dan die ene boterham plus een pot groente (12 mnd) en fruitpotje. Als wij dan eten kauwt ze nog een boterham/groente van ons of net wat er voorhanden is weg.
    Zij krijgt dus daarna niks meer. Ze gaat om 20 uur naar bed en ik haal haar er om 8 uur uit.
    Ze drinkt nog wel diksap tussen door.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    okee:) dan eet ze wel meer dan Milan idd:). Ach 18:30 of 18:00 maakt ook weinig uit denk ik:).

Fruit
    wat voor vers fruit geven jullie? Wisselen jullie veel af?

Gimena
    ik heb je reactie over het pendelen even
    van m'n Hyves gewist;) wil niet dat iedereen weet dat we bezig zijn;)?

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; ik wissel liefst zo veel mogelijk fruit af, maar het royale fruitseizoen is een beetje voorbij :(. Appel, peer en kiwi hier en steeds meer citrusfruit ook, oh ja en banaan dat is altijd dr middagtussendoortje :).
    We hebben sinds we hier wonen wekelijks een fruitpakket, die eten we op maar dat zijn alleen seizoensproducten dus momenteel veel van het zelfde. Haal nog wel eens los wat bij, mango of zo, vind ze zo lekker :p.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Fruit
    hier nog steeds potjes.. Hij weigert vers fruit.. Banaan gaat er wel in, maar ja is ook niet iets voor elke dag..

Oh hij wordt wakker.. 1.5 uur geslapen..
    nu even fruit eten met een kopje thee, dan gaan we even de stad in..

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!

Blugh…buikgriep, de kotsversie.. dus maar een dagje thuis…

@Bapsie: nog gefeliciteerd met de kleine, wanneer hebben jullie het gevierd?
    @Riti: hihihi, de zoon van Elegance is 35 weken! Dus niet 35 weken zwanger J ow dat had je al door.
    ik hou ook mijn hart vast voor Sara’s verjaardag w.b. speelgoed. Dit zullen we nog jaren houden ben ik bang haha
    @Pooh: heeeerlijke foto’s!
    @roeltje: hopelijk zijn de oogjes van Lenn snel beter! Ben je al ongie geweest na het stoppen met de pil dan? Anders hebben de ovu testen nog niet zoveel zin, toch? Oh, haha ongie geworden dus J
    Oh weet je wat ik me vannacht (jaja) zat te bedenken: kan het zijn dat Lenn reageert op het schoonmaakmiddel wat je gebruikt (dettol toch?). Dat hij daardoor slechter slaapt? Mijn collega is er allergisch voor (net achter gekomen). Is weer even meedenken van mijn kant J
    @happy: agoosie zielig voor Tijs! Hier ook een zeehondje.
    @dees: agossie, oorontsteking?? Zielig! Maar geen antibioticum? Knap van de stapjes!
    @gimena: fijn dat jullie bijna een huisje hebben!
    @psje: jeee wat knap van emma!
    @late fles: ongeveer 45 min tot een uur na haar avondeten (±18:45) krijgt Sara nog een beker melk. Ze ligt er tussen 19:00 en 19:30 in.
    @collo: oh wat jammer van de traktatie! Geen slchte mama voelen, jij kunt er niets aan doen dat het mislukt is! Stomme rolletjes!
    @drinken: jeetje, sara drinkt echt niet zoveel vocht naast haar melk.. ik bied het wel aan, maar ze hoeft het niet zo..
    @panos: veel plezier met de echo!
    @lottie: is de kes nog niet door?
    @fruit: nu in de winter weinig keus vind ik. Geef banaan, peer, kiwi en dat was het wel zo’n beetje

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Zo ik heb nog niets terug gelezen, ik haak hier even in.
    Wilde gisteren al langskomen op zp maar het was zo druk op het werk, daarna thuis de kerstboom opgezet en gegeten, kids gebadderd en in bed gelegd en s'avonds bezoek dus sorry niet geweest... enkel even googst op hyves hahah

Maar nu zit ik op mijn werk, het lijkt even rustig dus ik kan even meekletsen, zal even 2 pagina's teruglezen dan ben ik weer een beetje bij....;)

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Geheimzinnig, sommige van jullie lazen mijn reactie op het pendelen van Gimena.
    Ik was even nieuwsgierig want ik had heel stoer gisteren meteen gebeld voor een spiraal. Klaar uit...weg met dat gezeik/ge-hoop. Dat ding moet aan het begin van je cyclus geplaatst worden, dus toen ik vrijdagavond ongi werd hebben we de knoop door gehakt. Dus zoals ik al zei, ik gisteren gebeld, apotheek gebeld of zij hem dan bij de huisarts konden neerleggen. Vanmiddag om 15.20 uur zou ik terecht kunnen.
    Wij toch soort van opgelucht dat de kogel door de kerk is...dacht ik laat ik vanmorgen even bellen of de apotheek hem daar heeft neer gelegd anders kan ik dat nog even regelen vanmorgen.

"Ik ben blij dat u belt, want ik heb een oud nummer. We moeten de afspraak verzetten.
    Huh? Waarom? Ja we hebben hier maar 2 setjes gereedschap en voor vandaag 3 spiralen staan. Ik krijg dat niet schoon voordat u komt..........oooowwwwwwwwwwwwwww"
    Er zit echt een vloek op ons en vruchtbaarheid.........
    Nu moet ik morgen...bah...zo zat van! Stom he?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @pooh: hahah gevoel dat je tegengewerkt wordt!?

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Dat is wel even door mijn hoofd geschoten ja, maar vooral dat je nu klaar bent om het af te sluiten en het dan weer uitgesteld wordt (al is t maar een dag) iui/ivf proces herhaalkanaal....haha...irritant

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Oke toch maar vluchtig teruggelzen, even kijken wat ik onthouden heb..

Pooh, Wat een leuke en lieve foto's en O nee wat een ellende met die spiraal... Snap wel dat je die keuze maakt, anders blijf je denk ik toch hoop houden iedere maand op die kleine kans en dan is het zo'n domper als je weer ongesteld wordt....

Roeltje, die eerste bloeding na de pil is een ontrekkingsbloeding ( maar let op je kunt daarna zeker direct zwanger worden hoor dus wel op tijd testen als je niet ongesteld wordt) Was na de ontrekkingsbloeding ook direct zwanger van Beau.

Zieke kindjes, ach wat zielig, er heerst ook van alles volgens mij...
    Beau is ook snotterig en aan het hoesten.

Collo, Balen zeg van die traktaties, maar dat maakt je geen slechte moeder hoor...
    En hup... ga die glucose test doen en laat even weten hoe het bij de verloskundige was..

Stinkerbell, late fles? die voor het slapen gaan bedoel je?
    Die krijgt Beau direct na het eten en dan gaat hij naar bed. ( 18.00-19.00)

Fruit, Hier eet Beau banaan, mandarijn,kiwi,mango,appel( even gekookt) en druifjes.

Spruiten, Beau is er dol op!!! wij koken altijd spruiten en maken dan gehaktballetjes zo groot als de spruiten als de balletjes gaar zijn dan roerbakken we de spruitjes even mee , krieltjes erbij....en Beau eet dan heerlijk gehaktballetjes, spruitjes en krieltjes...:D

Dees, wat knap dat Beau steeds verder loopt, leuk is dat he?
    En buik alle kanten op hihi, ik vond dat altijd zo'n heerlijk gezicht dat zal ik blijven missen:(

Psje, Rode billen.. ik ben per ongeluk zelf achter een middeltje gekomen dat hier heel goed werkt...
    Ik bak een "natte "cake, geef Beau een flinke plak cake, resultaat een volle poepbroek en rode billen weg.... raar maar waar... doet het vet uit die cake denk ik ofzo....

Sinterklaas, was hier geslaagd en leuk te lezen dat bij iedereen het huis alweer te klein is al na een eerste sinterklaas... Welkom in de wereld die "verlies je huishouden aan de rotzooi van je kinderen" heet.

Verder.... Sorry vergeten....

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, ja stom he? Die hoop hou je toch...ook blijf je er bewust mee bezig...ow nu is ongeveer mijn eisprong...kom schat...
    Nee, klaar...gewoon seks voor de seks en geen menstruatie meer en dus geen hoop...lekker...lucht vast op.

Hahaha...verlies je huishouden aan de zooi van de kinderen...inderdaad..had net max een half jaar zo ver dat alle zooi boven op zijn kamer te vinden is, komt die oude lieve man langs en is mijn dochter jarig...het lijkt hier wel gebombardeerd....

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha Pooh, ik ben Renée en Nikki ook al steeds meer boven aan het laten spelen maar die breken dan boven de boel nog af haha.
    Ze hebben van Sinterklaas een villa van playmobil gekregen, die hebben we wel gelijk boven gezet, Beau vreet alle accesoires ander op. hihi

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn hemel, wat is mijn kind vrolijk!!:$ hoezo goed geslapen :D

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Milan heeft nogal n voorkeur voor banaan en mandarijn, maar van de laatste krijgt hij kramp lijkt wel. Peer, appel en mango lust hij ook maar eet dan wel veel minder daarvan. Het seizoen is nu idd niet echt vh fruit;)

Deel Deze Pagina