December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; het kan ook niet 'normaal' gaan hè?

@ Doortje;he bah buikgriep, beterschap!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; kan soms inderdaad heftig werken op de darmen, citrusfruit. Ook de combi laxerend en stoppend kan kramp geven, lastig hoor.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Nee, is nog niet door. Duurt wel even zo'n kies:(. Wel nog helemaal dik en blauwig.
    Hoe voel je je?

Hier
    GRRR, leg Milan net op bed omdat ie doodop was...weer maar 15 minuten geslapen, want hij moest weer hoesten...:( (hij is btw niet ziek, maar gewoon n droog hoestje in zn slaap).

Pooh
    Zal je net zien ja...vervelend hoor:(

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Vergeet ik nog beterschap te zeggen!!! Ik bedoelde dus met "hoe voel je je" alleen qua zwangerschap;). Rust lekker uit als het kan!

Riti
    Ja, Milan zn ontlasting is ook echt raar af en toe. Het wordt wel minder vaak nu. Eerst was het 4-6x per dag en nu is het sinds ongeveer 2 weken 3x gemiddeld. Maar vaak eerst een harde keutel en een half uur later bijv. ineens diaree er achteraan. Durf m dus ook niet zo veel te geven daardoor...

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ok, ik krijg de zenuwen!

wat moet ik allemaal maken/regelen voor een 1ste verjaardag???

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Haaahahaha dat zijn dus precies de zenuwen die ik ook al een tijdje voel. En heb nog steeds niks gedaan.

Taart
    Ik twijfel zo of ik mn schoonzus een taart zal laten maken of dat mn schoonouders m bestellen bij kwekkeboom oid. HELP

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik denk dat ik de taart bij de Hema bestel (met foto), of zo, ik weet niet :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morning ladies!

Ik haak vanaf hier weer ff in, vanmorgen heerlijk uitgeslapen samen met mannetje. Beau werd pas om 9.30 wakker :)
    Straks om 14.00u heb ik een telefonische intake met het kraamzorg-bureau.
    Verder rustig dagje gepland, straks ff de was ophangen en ons bed verschonen.
    Eten voor vanavond heb ik al in huis, ga zelf babi-pangang maken...mjammie.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Taart; Ik twijfel ook nog steeds wat ik zal maken...in huis zal halen....pfff en ik moet het zaterdag al hebben :)
    Weinig tijd dus...lastig!!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Irritant gevoel he als je zo twijfelt wat je moet doen...

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: nee, vind ze ook niet zo mooi, maarja
    die van je schoonzusje zien er leuk uit! Waarom twijfel je? duur?

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; behoorlijk!! Zit echt in dubio want wil wel wat moois hebben eigenlijk :)

@Doortje; ken jij de tafel van 18?

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Ja, ik vind die van Sesamstraat die ze heeft gemaakt erg leuk, maar die had ze dus laatst ook al voor dr zus gemaakt. En ik weet niet wat ik anders kan bedenken voor dr om te maken...Ze vraagt er voor ons niet veel voor. Weinig zelfs! Maar 20 euro voor een taart voor 30 personen!

Visite
    Hoeveel mensen krijgen/kregen jullie eigenlijk op de verjaardag? Ik hoorde van iemand zaterdag 30 en zondag 30!!! Ik kom niet verder dan 19 met ons en alle kids erbij:( Zielugggg hahaha

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Ja ik dus ook. En ik vind dus die vierkante platte taarten een beetje saai. Hmm...denk dat ik toch maar v mijn schoonzusje doen dan...Even iets uitzoeken wat ze na kan maken. Weet geen thema...

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Hier wordt het ook maar een beschaafd klein feestje hoor, ff denken...het zullen denk ik zo'n 15 personen worden hooguit.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Woezel en pip :D

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen
    Net naar de Vlos geweest. Begreep prima dat ik de test nog niet had gedaan (dit was de hele relaxte vlos). Wel nog een verwijzing voor een extra echo gekregen omdat ze niet zo goed kunnen voelen hoe het kindje ligt enzo. Vind ik helemaal niet erg...:D:D:D Dus het loont toch nog een beetje om een dikke buik van jezelf te hebben!

RiTi
    Ja, nog steeds Grey's fan. Al vind ik het niet meer zo leuk als in het begin. Nu heb je af en toe echt van die drama afleveringen tussendoor. Het mag af en toe ook wel wat luchtiger hoor.
    Mag vanaf volgende week eindelijk Gooise vrouwen gaan kijken. Heb die serie nooit gevolgd, maar hij leek me wel leuk. Had hem van Ferdy voor mijn verjaardag gekregen, maar weggelegd tot mijn zw. verlof.

PSje
    Niet bang voor de uitslag, maar nog niet aan toe gekomen. Elke keer verhindert iets me. Ziektes, sneeuw etc etc.

Dretjuh
    Ben benieuwd of je wat wijzer wordt ivm je stiefzoon. Veel succes op die afspraak.

Doortje
    Ook al ziekjes..beterschap meid!

Lotte
    19 man is echt al heel veel hoor. Zit je huis best vol van!

Ga nog even slapen. Vannacht weer zo'n rotnacht gehad...

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: noujaaaaa zit net op die site te kijken! Toevallig :)
    @lottie: heb wel veel uitnodigingen verstuurd, maar heb al een aantal afzeggingen. Als het maar gezellig is! En in 2 dagen vieren??!! No way :)
    Thema: little people, babytv, schaapjes (of andere dieren), zoiets?

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hah Dees, ik wilde ook net Woezel en Pip zeggen, of thomas het stoomlocomotiefje? of...... bumba

Deel Deze Pagina