@collo: Oei, das hoog! Hopelijk alles in orde! @dees: Succes bij vlos! Hopelijk niks aan de hand, maar wel erg vermoeiend.... @roeltje: Balen, op naar de volgende ronde.... @caruli: Blijft spannend! Hopelijk zijn snel alle uitslagen binnen en hebben jullie eindelijk duidelijkheid! @stinkerbell: Succes vanmiddag! @rest: Ben het ff kwijt... Hier even klagen.... Ben de laatste week weer zo misselijk en ook veel aan het overgeven. Erg balen, vorige zwangerschap was het met 11 weken over en nu ging het ook een paar weken goed. Alleen is het nu dus weer in alle hevigheid terug... Voel me af en toe een paar uur goed, maar eigenlijk gewoon het grootste deel van de dag dus niet. Zwanger zijn is echt mijn hobby niet.... Ik werk vandaag thuis, zodat ik zoveel mogelijk mijn rust kan pakken. Op mn werk kan ik niet overgeven (psychisch niet) dus daar voel ik me nog rotter. Wil het er wel binnenkort even met mijn manager over hebben. Als het niet beter gaat, wil ik tijdelijk halve dagen werken (meer doe ik nu ook al niet omdat ik zo beroerd ben...). Zucht. Nu weer genoeg geklaagd. Gelukkig gaat het met de allergische reactie van ons meisje langzaam aan beter!!
Hebben jullie het verhaal gelezen van Esmee van de Geer? Staat op het forum bij televisie. Ze heeft ook een hele mooie website. Echt de rillingen over m'n rug en tranen over m'n wangen.
@Collo; Oei oei dat is ff net wat te hoog!! Sterkte in het ZH, ik hoop dat je gauw weer naar huis mag. Laat je weten hoe het gaat? @hier; Net dus bij de VK geweest, urine is gestickt: leuko's 1 en eiwitten 1. Niet echt bijzonder dus... Daarna gevoeld hoe ukje ligt in mijn buik --> keurig Gecheckt of ukje al ingedaald is: --> nope Toen getoucheerd: bmm staat wel iets open maar is echt maar één cm. Ze denkt dat ik dus nu gewoon al flink begin te rommelen met voorweeën, helaas is daar vrij weinig aan te doen.
chicken: hoe heet het topic? dees: balen dat er niks aan te doen is maar fijn dat er niks aan de hand is!
Panos wat vervelend dat t gezeur weer begint! Hoop voor je dat t niet tot einde zo blijft! Sterkte chicken waar gaat t over? Dees gelukkig is er niks! Lag kleintje nog in stuit of was dat al niet meer zo?
@dees Wat fijn dat er niks ergs aan de hand is. Wel erg vervelend dat ze niks voor je kunnen doen. Nog even een paar weekjes volhouden. @chicken Heb het net gelezen. Jeetje kreeg er tranen van in mijn ogen. Nou ga zo maar eens wat normaals aan trekken. Zit nog in mijn huispak. Luuk ligt nog lekker op bed. Manlief komt ook zo huis en dan kunnen we over een dik uur vertrekken. Fijne dag allemaaal.
@Lotte; Ik dacht toen destijds dat de klein in stuit lag maar dat is dus niet het geval, het ligt wel met z'n koppie naar beneden maar nog niet in mijn bekken.
Dees ojaaaa sorry dat was het! Nu je t zegt weet ik t weer. Nou gelukkig was t verder goed. Neemt niet weg dat t balen is dat je nu al voorweeen hebt!
erg heftig ja... pfff zag onder televisie ook topic over die ontucht staan.. en heb meteen ff rapport van onze opvang opgezicht.. pfff.. alles goed toch fijn en net gebeld... meiske slaapt nog! naja... maar goed, net ziek geweest he.. hopelijk slaapt ze goed en eet ze straks ook goed... ga zo weer ff luiers halen krijgen jullie nog die lekker in het leven bonnetjes? hier gaat het sinds de verhuizing mis..
@Lotte; Ik baal idd flink, tijdig mijn rustmoment pakken dus. @joyce; Ik heb die bonnen ook nog nooit zelf mogen ontvangen, heb ze alwel regelmatig geruild voor etoszegels. Je moet maar net geluk hebben dat ze je adres eruit pikken... @chicken; Thanx voor je stem! @elmo; Daar lijkt het wel op ja....nu maar afwachten hoe de week verloopt en wat ze me volgende week in het ZH te vertellen hebben.
Ik ga dat topic van Esmee maar eens niet lezen denk ik. Ben ik waarschijnlijk een week van over de wap, iets te veel hormonen nu. Verder zit ik nu in het ziekenhuis te wachten op de vlos die de uitslagen komt bespreken. Mijn man voelt zich eigenlijk een beetje genegeerd nu.... Onderdruk zakte wel wat toen ik eenmaal rustig lag.
Idd enorm triest verhaal van Esmee!! Trouwens wel grappig om te merken wat een emobom ik ergens onderweg ben geworden... Vroeger had ik er echt geen last van, maar tegenwoordig kan ik met ieder drama verhaal meejanken.... @collo: Succes daar! Dus miss toch vals alarm? @dees: Errug balen!! Klinkt enorm pittig zo...Ben benieuwd of ze nu de keizersnee ook wat naar voren gaan halen.