@elmo ziet er lekker uit @roeltje goed lekker even de stad in geweest ze hebben een nieuw auto.moet ik wel even wennen met rijden eindelijk een auto waar de rolstoel goed in kan. dank je wel voor het vragen bij jullie ook alles goed??
@ Gimena; dat is fijn, dat de rolstoel goed mee kan. Blijf je nog lang bij je ouders? @ boerenkool en hutspot; oooow en heb al zo'n trek, jummie! Hier doperwtjesrisotto met witvis en broccoli. Ook lekker, maar ik vind dus alles erg lekker
@Collo; Ik lees dat je gelukkig weer thuis bent, ik hoop zo voor je dat de pre-eclampsie je de 2e keer bespaard blijft. Morgen dus weer terug komen, gelukkig houden ze je nu goed in de gaten! @Elmo; Dat ziet er uit als een heerlijk toetje, leuk idee ook trouwens! @eten; hier wordt het pasta @hier; Ben iets voor 14u in bed gekropen en heb helaas maar kunnen liggen tot 15.10....toen werd Beau gillend en krijsend wakker Het rook erg naar ontlasting/diarree op zijn kamer dus ik was erg benieuwd wat ik zou aantreffen in zijn slaapzak... In zijn luier zat echt een klein spoortje van iets diarree....heeft hem waarschijnlijk erg dwars gezeten waardoor hij zo moet huilen. Vanavond kruip ik voor de verandering eens echt op tijd het bed in...voel me echt zo gaar als een klontje!
@Roeltje; je vroeg nog of babytv bij ons stoort...hier geen last van vandaag. Bij jullie nog steeds wel? Ik denk dat je dan toch ff de KPN moet bellen, succes! @all; Waar kun je een beetje leuke waskussenhoezen halen? Ik heb nu voor Beau die van de Hema maar wil eigenlijk voor ukje 2 toch wel iets andere kleuren hebben....bruin, grijs, paars etc. Moeten ook weer niet zo'n 20,- kosten trouwens, dat vind ik echt te zot qua prijs.
Gimena graag gedaan.. Hier gaat het lekker.. Lenn heeft wel last van tandjes, maar op zich goed vrolijk.. Dees gatverdamme, gezellig bellen met de KPN geluid is heel blubberig.. geen heldere geluiden zeg maar.. Alsof de tv onder water staat en blubt.. geloof dat ik op zoek moet naar een andere provider.. Eten gaat eindelijk weer goed bij Lenn.. gooit nog regelmatig wat op de grond uit baldadigheid maar verder eet hij gelukkig weer zijn bordje leeg.. Toetje gaat er ook weer in straks even douchen en dan nog even spelen en hop naar bedje Eerst ATWT afkijken
@Roeltje; Zelf hebben wij ziggo....nog niet eerder problemen mee gehad. Zo heb je wel een gratis aquarium *sorry* Fijn dat Lenn weer goed eet, Beau doet dat dus ook regelmatig met zijn brood dat hij de stukjes op de grond gooit. Heeft hij bij mijn ouders geleerd aangezien daar de hond er ook maar al te graag bij zat om de stukjes op te vangen....handig dus (not).
@Roeltje: fijn dat t eten goed gaat bij Lenn, dani eet hier alleen zn toetje en zn brood voor de helft, maar verder geen avondeten hij wil t al een dag of 3-4 absoluut niet hebben @Riti: hmm risotto is ook lekker! vooral met witte vis en dopertwjes.. vind Maura dat ook lekker?
@ Dretjuh; Maura vindt het heerlijk! Ze houdt wel van eten dat een beetje klef is, of nat zeg maar, te droog is niet handig dus risotto vindt ze lekker. De doperwten zitten er door, de helft gepureerd met een beetje kaas en de andere helft heel zo is alles mooi groen . Hoe gaat het met inpakken? En wat heb je gekocht voor moois? @ Dees; lekker vroeg naar bed, en ik duim voor je dat je ook lekker, ontspannen en lang mag slapen .
Nou in het ziekenhuis konden ze zo niks vinden. Er is ook bloed afgenomen (wat zielig zeg) dus nu de uitslagen afwachten. Ik weet trouwens ook waarom Luuk vandaag zo erg vervelend is. Buiten dat hij verkouden is komen er in zijn bovenkaak vier tanden door. Nou dat verklaard het slechte slapen eten enz.
meiden, wat heftig die brand!!! Chicken, Mroos en Joyce, merken jullie er al wat van?? even bijlezen!
Stink jeetje ook al zoveel tandjes in één keer.. zielig he.. hopelijk is de uitslag goed.. Dretjuh Lenn heeft dat vorige week gehad.. 2 á 3 dagen dat het avondeten niks was.. Broodje is hier simpel op te lossen.. als hij twee ochtenden en een middag niet gegeten heeft krijgt hij een broodje chocopasta.. Die eet hij namelijk WEL op daarna gaat het weer een paar dagen goed.. Hij vindt het lekker en op die manier krijg ik hem weer aan het eten Chocopasta is veruit zijn favoriet.. Jeetje zeg, zit het nieuws te kijken.. nog mensen hier die in die buurt van Moerdijk wonen? heftig zeg.. Lenn ligt lekker te slapen.. heb vanmiddag mijn lidmaatschap van de bieb weer geactiveerd en gelijk twee ramontische maar zielige romans meegenomen Oja, in het kort over het bericht wat we hebben gekregen gisteravond.. Tante van mijn man is zwanger.. Nu ruim 16 weken.. In het kort komt het er op neer dat de zwangerschap nu onzeker verloopt.. Nou ja, de zwangerschap is onzeker
@roeltje: ja, chicken, mroos en joyce in rotterdam toch? Daarom vroeg ik ook of ze al wat merken, want volgens mij is rotterdam in de opperste staat van paraatheid!
Oja is ook zo *sorry* haha had je post nog niet gelezen.. was nog aan het typen.. tussendoor kop thee gezet dus had het gemist haha
@collo: fijn dat je bloeddruk gezakt is, hopelijk blijft dat zo! @dees: hup snel je bed in jij! pff naar joh die voorweeen! Ik snap ook niet waarom ik je foto's niet kan zien...stom hoor.. zag een lekker toetje voorbij komen! @riti: hmmmm klinkt lekker! Keukenprinsesje! @roeltje: he bah wat een naar nieuws! Snap dat je er niet teveel over kwijt wil, maar is het kindje niet goed? Wat verdrietig zeg... @dretjuh:wanneer gaan jullie nu precies? Komt dichtbij he? @de rest: vergeef me, hele dag gewerkt...
@brand moerdijk: echt heel heftig en gevaarlijk! Brr ben blij dat het niet zo dicht bij ons is anders had mn man ook heen gemoeten. Ala het te lang gaat duren moet ie misschien alsnog ivm aflossen pelotons maar hoop toch echt dat dat niet gaat gebeuren! @elmo: is jou man veilig thuis of is hij naar moerdijk? Weet niet precies meer waar jullie wonen dus misschien is er helemaal geen sprake van dat ie moet. @chicken en mroos wonen idd in rotterdam maar tot heden vlgs de tv is daar nog geen gevaar. Joyce woont in brabant toch niet in rotterdam?
Hoihoi, Hier niks aan de hand hoor! Ik wist niet eens wat van de brand tot mijn man het net om 6 uur vertelde haha. Volgens mij hadden ze de brand nu wel al redelijk onder controle. Mijn werkweek zit erop Ik heb weekend. Heb Boaz verschrikkelijk gemist afgelopen 3 dagen dus dat ga ik de komende 4 helemaal goedmaken. Ga even bijlezen.
@psje: joyce in brabant? hmmm zou ook nog kunnen Hoop niet dat jouw man daar naartoe moet hoor! Hou hem maar lekker thuis! Wist niet dan man van elmo ook bij de brandweer werkt...heftig hoor.. @mroos: fijn! niks aan de hand dus!