jaah heb waarschijnlijk een thuisbaantje.. ik ga 10 en 11 jan de opleiding voor reiki doen. gekregen voor me verjaardag. en via via mag ik beginne bij een astro dienst morgen wordt ik er nog even gebeld. 14:23. spannend
Gimena Wat is Reiki ook alweer Weet het wel, maar kan er niet op komen.. Super zeg! Gefelciteerd!! Zaten op de grond wat te spelen en te stoeien.. Krijg me toch ineens een mep in mn gezicht Kneiter, deed nog zeer ook.. Gelijk maar even samen geaaid werkte wel.. Kreeg nog een kus na ook.. maf kind
@Lotte: ik mag dan wel naar engeland verhuizen, maar ga absoluut niet weg hoor Ik ben nog net zo veel op ZP te vinden en op hyves ik zal noujuist meer updates geven en meer foto's maken/uploaden. En de meetingen sla ik ook niet over @elmo: zo... zo'n brief wil je ook nooit meer ontvangen, jeetje zeg Lekker dan @Flessen: hier niks meer, tenzij hij echt slecht heeft gegeten dan 's avonds een papflesje in de hoop dat ie 's nachts wat beter slaapt. Dani is niet zo van de pap, meer van het brood @Roeltje: haha begint dat slaan bij jou ook al. Dani begint heir nu met zn zus te slaan whaha @Gimena: ah spannend, hoop dat het wat wordt ! @Hier: nou peter kan binnen een uur hier zijn met de vrachtwagen dus ben dan wel ff zoet om die in te laden. Dalijk om 19.00 eerst de kids in bad en naar bed doen Probeer nog zo veel mogelijk online te komen hoor!
wist niet dat dat kon. werd mijn verteld als ik diploma heb dat je dat mag doen. zou wel toff zijn. Reiki is een hand oplegging.
@dretjuh je bent verplicht om veel online te zijn hihi wil alles weten me moeder vroeg hoe het met jou ging en met peter en de kids? zo koffie drinken en dan rijd ik terug
************Bericht Collo*************** Collo moet in het ZH blijven. ze komt weer online als haar laptop aanwezig is. *************einde berichtje*****************
Ahh arme collo, balen zeg. Hopen dat de baby nog ffies blijft zitten! @Gimena, leuk zeg,waarschijnlijk een baantje! @Caruli, pff, ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen. Het lijkt me iig verschrikkelijk om te weten dat je mannetje wat mankeert. Gelukkig is hij wel vrolijk, en kun je wel lekker van hem genieten.
Collo we denken aan je!! Dikke knuffel! Gimena Oja, dat was het.. Gaaf zeg.. Succes!! fles maken en dan Lenn naar bed brengen.. Wilde vanavond languit op de bank met een boek (jaja, nummer twee moet voor het weekend uit) maar blijf Collo volgen!
Gimena, leuk een baantje!! Ja ik vind de variant van Chantal Jansen ook gaaf, vooral met haar vader in beeld... lief. Collo, nee toch meid!! Sterkte wat zul je balen zeg!!!! dikke knuffel!!!
Haai, ff kort berichtje, hier alles goed met ons. Net wel naar bericht gehad dat collega bevallen is van kindje met zware handicaps, uitzoeken nog wat allemaal maar zowel geestelijk als lichamelijk...ben er naar van. Najaa hier maar hopen en bidden voor gezond kindje en onbezorgde zwangerschap.... Dikke kus, Mili
@mili jeetje wat erg. @hier net een mailtje gehad over het werken. dat ze waarschijnlijk.genoeg mensen al hebben. wacht morgen weer af pff. K*Tz zat me weer helemaal happy te maken
Mili, wat erg... Wat een hoop naar nieuws de laatste dagen bah... Gimena, shit. Maar wie weet hebben ze je nog nodig
@ Mili jeetje zeg wat een rot nieuws... @ Collo, beeb blijf nog ff zitten hoor!!! @ Gimena jammer zeg!
Hoi meiden Daar ben ik weer! Nog steeds in het zh en kom hier waarscgijnlijk ook niet meer weg zonder beebje. Dus ga er vanuit dat ik hier nog een week of twee lig. Niet eens vanwege hoge bloeddruk maar vanwege eiwitten in mijn urine, balen maar het is weer niet anders. Ga maar eens even teruglezen
Jeetje Collo wat rot voor je zeg,...geniet nog maar wel lekker van je kleine in je buik want 2 weken zijn zoooo voorbij!!! Wel spannend hoor! *knuff*