December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Collo, dat is zwaar k*t zeg!!! Nou heel veel sterkte en laptoppen dan maar!!!
    Je had alles thuis zo goed als klaar toch? en Ferdy weet inmiddels vast hoe je het wil.
    Dikke knuffel!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @collo: sterkte meid!!!! xx Ik denk aan je

@gimena: ahh heerlijk als ik verplicht online moet komen :) Fijn dat mensen geinteresseerd zijn en meeleven xx
    Met mij, Peter en de kids gaat alles super goed hoor! de kids merken geloof ik niet zoveel van de verhuizing, Peter is nu met mn vader aan t sjouwen dus ik kan lekker blijven zitten *ohho erg he*

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    haha nee hoor helemaal niet erg, juist slim:p Joh je doet al genoeg omtrent het hele Engeland gebeuren.. Zelfs jij mag wel eens rustig op je kont zitten :D
    whaha je MOET MOET MOET MOET MOET op zp blijven :D Anders kom ik je persoonlijk opzoeken:p

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Collo: Balen meid, maar nog een paar weken en dan is je beebje er.

Gimena: Balen dat ze al genoeg mensen hebben, misschien een andere astro instelling?

5. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    hoi hoi,
    hier zijn we volgens mij zo belang in de 53 weken prongen, :S:S
    hij is huilerig, wil alleen maar opgetilt worden dan in eht goed, als hij iets niet mag en ik zeg nee of haal hem er weg, dan is het krijsen op de grond gaan liggen boos doen, en slaan....
    lekker dan zon sprong, hoop dat het gauw voorbij is. maar ja als deze 13 maanden sprong weg is komt de 15 maanden sprong er alweer aan,
    bekend verhaal bij jullie? ook de 13 maanden sprong???

6. gimena

gimena Niet meer actief

@collo fijn dat je lappie hebt :)

@hier net weer thuis :)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    pff computer liep net vast na mijn reacties op iedereen :(, ik haak hier weer even in.

@ Collo; Ach nee, wat k** zeg. Ik vrees dat je niets anders kan dan je er aan overgeven :(. Er wordt wel goed op jullie gelet nu dat is fijn. Veel sterkte voor jullie alle 4!

8. gimena

gimena Niet meer actief

meesten moet je een vasten thuis tel hebben en dat hebben we hier niet :(

9. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga me bedje in.
    zaterdag toch maar een nieuwe test kopen voel me ineens niet bepaalt lekker.
    en me borsten jeuken als een gek.
    hoop niet dat me lichaam me voor de gek houd.
    anders ben ik echt boos.
    Sorry moet ik even kwijt.

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: wat een rotnieuws!!! Heel veel sterkte!! Hopelijk gaat alles goed met uk en met jou!! Doe rustig aan en laat je lekker verwennen!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Caruli
    Oh, wat naar dat de uitslagen niet goed zijn. Ze weten verder nog niet wat het precies voor consequenties heeft? Dat ze nu weer verder gaan onderzoeken... oh, ik lees het nu....poeh...sterkte zeg.

Dretjuh
    Oh wat spannend, jullie verhuizing....

Joyce\
    Hier gaat het eten heel wisselend. Ene dag als een beer, volgende dag bijna niks. Ze krijgt hier smorgens pap met een lepeltje..
    Dat van die virussen zei mijn ha ook al. MOet ze zelf overheen proberen te komen tenzij ze niet meer eet/drinkt.

Elmo
    Hahaha...heerlijk stormseizoen bij jou dus.

Scheren
    Moet ik morgen echt even onder de douche doen hier... Hoop dat Ferdy mijn scheermes heeft ingepakt. Zag net wel scheerschuiim... Hoop dat ik er nog bij kan. Heb overigens zo'n Venus mesje. Vind ik er\g fijn.

Gimena
    Jammer van je baantje meid....bedankt voor je sms-je.
    Hoop zo voor je dat het toch positief is, maar jouw lichaam kan je volgens mij ook goed voor de gek houden.

Roeltje
    Lig gewoon hier in Den Bosch in het zh, dus Ferdy komt elke dag even met haar langs gelukkig.

Elmo
    Ja, natuurlijk wel veel al gedaan maar zijn nog wel; een aantal dingen die nog moeten gebeuren hoor. Kan wel een hoop vanuit hier regelen gelukkig.

12. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @gimena, hoop ook niet voor jou dat je lichaam je voor de gek houd, spannend, keep my fingers crosses for you!

13. gimena

gimena Niet meer actief

@collo blijf lekker met je smsen :) hopelijk kan je vanff een beetje slapen :)
    hou je rustig mop!
    zal aan je denken!
    veeeeeeel liefs namens mijn en sophie

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    aah kijk, dat is wel fijn:) We blijven hier voor je duimen meid! dikke knuffel!!

ik duik met een boek in bed en dan lekker slapen. ben helemaal gaar.. trusten en tot morgen!!

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    COLLO: ik kom naar het ZH hoor....!!! wat jammer dat ik nu in engeland ben.. :(

Sorry geen gsm nu whaha kan niet sms-en :p

Dames, mopkes... dit is mijn laatste berichtje *snik*
    Ben zondag pas weer online.
    Mis jullie nu al, maar niet getreurd i'll be back!
    MET foto's :p veel foto's, beloofd!!!

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @collo: ook vanaf hier nogmaals veel sterkte! Echt oneerlijk nu voor de 2e keer!

@gimena: ik duim voor je meisje!

@dretjuh: veel plezier van het weekend meid! Phoe het komt nu echt heel dichtbij allemaal he! Word je niet nerveus??

17. gimena

gimena Niet meer actief

GRRRR toch een beetje de hoop dat ik zwanger ben!lig ik in bed krijg ik buikpijn.
    dus dan ga naar de wc en BINGO
    Duivels zijn aanwezig.
    *snik* heb het even gehad :(

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; ohw jee, daar gaan we weer :(
    Dat is ff flink balen zeg, was in huis verder alles in orde?
    Geeft mij weer extra druk en motivatie om hier de boel ook goed voor elkaar te hebben....zo wordt je weer eens met je neus op de feiten gedrukt.

@mili; aii dat is idd heftig nieuws! Sterkte!

@gimena; dus toch de duivels :( *knuffel*

@Dretjuh; veel plezier deze dagen, zal vast druk worden!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden!

Ff snel want ik duik gelijk mijn bed in!

@collo: heel veel sterkte meid! Ik wil ook wel ff op visite komen hoor ;) Als je weinig aanloop hebt ofzo, moet je het maar zeggen, wij komen je wel ff opbeuren hoor! :D

@caruli: voor jou ook een dikke knuffel, gewoon voor alles... Het zit je ook niet echt mee...MAAR alles komt goed! :D

@mili: over dat soort berichten moet je al helemaaaaaaaaaaaaal niet teveel nadenken! Wat is ieder gezond mensje toch een WONDER!!! Ik duim voor je collega dat het allemaal met een sisser afloopt...:(

@all: sorry, ik heb jullie weeeeeer verwaarloosd, maarja, ook daar kunnen jullie vast aan wennen, toch?! haha! Ik ga lekker slapen, morgen weer werken, pffff, het begint me nu ook echt een beetje op te breken...maarja, nog 8 weken :)

slaap lekker!!!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; denk je ook een beetje aan jezelf en dat kleine ukje in je buik!!
    Als het je teveel wordt moeten ze daar rekening mee houden op je werk!

Truste!

Deel Deze Pagina