Goedemorgen! net broodje gegeten.. Heb gisteren Bob de Bouwer worst gehaald.. En zowaar, hij lust het Zijn nu aan het oefenen met het broodje dubbelgevouwen i.p.v. in stukjes gesneden.. Geloof dat Lenn het nog niet helemaal snapt klapt het broodje open, eet de worst op.. Scheurt het brood in stukjes en eet het dan op raar ding haha.. nog even tv kijken en dan lekker douchen en aankleden.. Wil vandaag even boven bezig maar kom vandaag wel af en toe langswippen..
Goede morgen meiden!! @ Roeltje haha wat een gekkie Bob de bouwer worst is hier geen succes! Ik kon gister neit in slaap komen! Voelde me gister avonds een beetje misselijk en krampen in me buik!! Een voorbode of?,,, nog 4 dagen Morris was vandaag iets later 7.00 uur, beter als 6.15!
manoe spannend!! nog een paar daagjes wachten.. wanneer ga je testen? haha hier was het gewoon weer 6 uur kan niet wachten tot hij snapt dat dat nog echt te vroeg is even een topic geopend over schoentjes.. zie zulke tegenstrijdige adviezen op internet, snap er niks meer van.. sommige stukken wordt hij gewoon te zwaar om op te tillen, vooral als de auto niet in de straat staat.. dan is het toch handig dat hij kleine stukjes kan lopen.. op leren slofjes buiten lijkt me ook wat fris aan de voeten
@ Roeltje ja over 4 dagen is me NOD maar weet niet of ik dat zo lang vol houd! En over goed schoentjes: Shoesme die zijn echt goed voor pas lopende kindjes met een hele flexibele zool maar wel lekker warm. Ik zie ze veel op me werk (KDV) misschien iets voor je? Tja 6.00 uur wel vroeg maar een vriendin van mij heeft al weken lang een kind die elke nacht 2 keer komt!!! Dus als hij gewoon lekker doorslaapt
haha was dat maar waar. 's avonds wordt hij voor 12 uur meestal ook nog wel wakker en slaapt dan niet zomaar weer.. maar ach, als ik oud en versleten ben is hij vast het huis wel uit en kan ik lang uitslapen.. toch besloten om naar een schoenenwinkel te gaan om ze te laten aanmeten.. neem aan dat zij daar wel verstand van hebben Zak rijstewafels mee en oma, dan moet het goed komen haha... Mm, over 2 dagen testje wagen
Dretjuh, Hele fijne verhuizing toegewenst en we zien je zondag weer online! Gimena Oh, wat jammer meid...het is je zo gegund... Dees Jij moet vooral eens anderen aan het werk zetten. Jouw lichaam is ook niet in orde hoor. Straks lig je ook in het ziekenhuis....
@ Roeltje dus jij ga lekker shoppen voor schoentjes!! haha ja hoor meid ooit kunnen we weer lekker uitslapen Ja denk het wel zondag, anders wordt het ma of di en dan moet ik werken
haha ben benieuwd meid... hopelijk is het gewoon raak bij jullie Collo Beetje kunnen slapen meid? Dees Collo heeft gelijk.. Je bent verdorie 34 weken zwanger.. Ik zou echt een ultimatum stellen hoor! Wat nou als je hetzelfde gebeurd als Collo? Kom je in het zh terecht.. En dan? (hopen we natuurlijk niet, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel).. Zit je zusje nog lekker bij jullie in huis en is er niks klaar voor de kleine spruit.. Ze heeft twee plekken waar ze zo terecht kan.. Ik snap echt niet dat ze niet ziet dat je bijna op knappen staat en dus een kamer moet gaan inrichten.. Volgens mij heeft ze echt een schop onder haar kont nodig.. Zo, tante Roeltje heeft gesproken
Goedemorgen! @Collo: hoe is het daar? beetje geslapen? @Roel: douchze! Ennuh, veel plezier met schoentjes kopen! @Manoe: spannend joh! de kv 2 voor 5 kunnen al best over 2 dagen hoor! @dees: Ik zal inderdaad mezelf maar ff inhouden over je zusje, want tante Roeltje heeft al gepreekt! Buiten zetten, deze week nog! Géén gemaar! Dat is een beknopte samenvatting.... En ik ga vandaag ook maar eens ff praten op het werk..Mijn rug en stuitje vinden het allemaal niet zo heel erg leuk... @all: hooooooooooooi!
hmm, ik kan nu al niet meer wachten! hihi! Je bedoelde de krummel in mij toch he? Ja, volgens mij zit die wel lekker! Al weken met het koppie beneden, maar laat zich niet mooi op foto's vastleggen, dus ik ben heel erg benieuwd naar de pretecho dinsdag...Kost me misschien wel erg veel geld voor niets...
@ Suus leuk zeg, een echo weer Maar is het niet zo als je geen mooie echo hebt dat ze dan een deel van je geld terug geven? Dat hoor ik hier wel eens op het forum. Lekker ook dat de kleine al goed ligt! Spam je dan wel wat foto's? Ben benieuwd!
@ schoentjes: wij zijn ook laten aanmeten.. advies was in alle winkels waar we zijn geweest: lopen ze langer dan 6 weken dan mag een iets minder flexibele zool ook maar thuis zoveel mogelijk op sokken en sloffen! @ suus: hooi!!
Goedemorgen allemaal! Ik ga zo even langs de HA voor Boaz, ze wilde hem toch even zien (om 10.40, dus ik mag wel eens even gaan douchen, gelukkig is het 2 minuten lopen). Dan even wat kaartjes kopen voor zieke en bevallen mensen in omgeving en wat boodschapjes doen! Tot vanmiddag!
@ Gimena; ik denk aan jullie, dikke knuffel! @ Collo; trek je het een beetje allemaal? @ Mili; Ach, zo oneerlijk . @ Carulli; Dikke knuffel voor jullie. @ Suus; Hooi! Hoe voel je je? En hoe gaat het met Maudje? Pretecho is al snel, leuk zeg . @ Roeltje; Bob de Bouwer-worst cool! @ Dees; zo lang je in ieder geval je hart maar lekker lucht hier, heel gezond! Ennuh, anders regelen we een zp meeting bij jou thuis, heb het idee dat je zusje dan zo vertrokken is . @ ha; we moeten een nieuwe . Het is echt niet handig om onze huisarts in de stad te houden, helemaal zonder auto. Baal er vreselijk van, heb een hele waslijst met gebeurtenissen van de afgelopen 10 jaar waarbij het doortastende optreden van de praktijk mij zo veel goeds gebracht heeft. Kost me een klein uurtje er te komen met het ov, dat is natuurlijk niet handig. bah.
Mroos: Veel succes bij de huisarts. Gimena: Dikke knuff meid, had nog zo gehoopt voor je. Nu maar duimen dat het nu snel raak is. Dees: Hoe is het met jou en de voorweeën? Trek je het nog? Collo: Hoe is het in het zh? heb je een beetje kunnen slapen? Lig je alleen of met meerdere meiden? Pff doet me terug denken aan mijn zwangerschap... Heb ik 6 maanden in het zh gelegen en gelukkig mocht ik tussendoor thuis ook in bed liggen. Maar dan duren de dagen op een gegeven moment heel lang.
@ Roeltje; Ik zou gewoon schoentjes kopen met de meest flexibele zooltjes, en anders gevoerde leren sloffen. Ik zet Maura op de grond op dr sloffen, niet altijd even doordacht maar soms moet ze heel even 'geparkeerd'. Met rotweer soms kaplaarsjes (helemaal niet goed voor de voetjes) en dan loopt ze dus ook niet, veel te stug .
hehe na de holiday-break gaan er weer wat series verder in de VS, ik plan alvast een heerlijke (nieuwe)bankhangsessie in voor de buis .
@Collo; Je hebt helemaal gelijk, ik weet het maar zo nu en dan heb ik gewoon zo erg de drang om nog dingen zelf te gaan doen. Zo ben ik gisteren dus maar zelf naar de schuur (hier beneden) gelopen om de reiswieg en Maxi-Cosi vast boven te hebben staan De rest en andere grote dingen probeer ik zoveel mogelijk uit te besteden aan mijn mannetje en/of zusje (die is vandaag vrij en ligt weer eens lang in bed) *zucht* Ik zal d'r vandaag maar een beetje aan het werk zetten hier . @Roeltje; Haha, amen! Ze krijgt ook echt niet langer de tijd meer van ons gisteren dus ff overleg gehad met mijn mannetje aan de telefoon toen hij naar huis reed (anders weet ik het wel weer dan komen ze gelijktijdig thuis en hebben wij onderling niet kunnen overleggen) en hij vind ook dat we nu lang genoeg hebben uitgesteld. Oke het is dan nu misschien niet haar fout dat alles vertraging oploopt maar wij kunnen er zelf ook niks aan doen en tja dan zal ze zich er nu wel naar moeten schikken. @Manoe; Ik zeg testen @Suus; Goed dat je een gesprek aangaat op je werk jij gaat ook alweer richting de 30 wkn . @mroos; Succes bij de HA met Boaz. @RiTi; Dees is altijd in voor een meeting, wie wil komen is altijd welkom!! Hmmz nieuwe HA dus .de praktijk in M'broek een idee? @Caruli; Nog steeds elke dag wat voorweeën, gisteravond ook weer ben toen maar ff gaan liggen op de bank. Moet zeggen dat het wel beter aanvoelt dat ik dan gelijk ga liggen op de bank dan ermee te blijven rondlopen @Schoentjes; Beau houdt binnen zijn slofjes aan en wanneer ik naar buiten ga heb ik schoentjes met een harde zool. Schoentjes zijn van Difrax. Eerst was het ff een flink gepruts om die dingen aan te krijgen maar hij vind het nu zelfs leuk en komt soms zelf met die schoenen aanlopen