Tante Roeltje Bravo! Goed gesproken! Slapen: wat is dat? Verder ben ik een beetje sikkeneurig van mijn behaarde benen. Zag gisteren dat Ferdy wel mijn scheerschuim had meegenomen maar niet mijn scheermesje. Lig ik hier weer als neanderthaler.... Heb vanmiddag wel een groeiecho, dus dat wordt het uitje van de dag! Manoe Spannend...ik wacht op zondag....is het al zondag? Suus Pretecho wordt vast leuk, anders mag je meestal tyerugkomen. Mroos Succes bij de HA Caruli Kreeg vannacht om half 4 een kamergenote. Net bevallen van een zoon. Nu is ze alweer weg. Ben benieuwd wat vandaag brengt. Maar heb gevraagd om het bed naast mij als allerlaatste pas te vullen omdat ik snachts zo vreselijk snurk en ik dan niet meer durf te slapen als ik een buurvrouw krijg. Jee, 6 maanden...dan is dit peanuts
@RiTi; Hahaha, maakt niks uit hoor meid. Het moet geen verplichting worden he. Ik had ook gerust eens lang kunnen komen, ben alwel regelmatig bij jullie langs gereden toen ik naar ut dorp moest.
@Collo; Handig hoor een fles scheerschuim zonder scheermes, hebben ze niet op de afdeling van die wegwerpscheermesjes Met hoeveel weken ben je de vorige keer eigenlijk bevallen?
Hey Collo Je krijgt een leuk uitje lees ik vandaag, de groeiecho ja was het alvast maar zondag Ik houd jullie op de hoogte! Ja hebben ze daar geen weg gooi mesjes? @ Mroos succes bij de HA @ Dicht bij wonen, wou dat ik ook dicht bij woonde Maarja woon in N-H
@ Dees; Waai gerust eens langs als je in de buurt bent! Volgens mij is het goed te doen met de fiets voor mij, ik hou het zeker in gedachten . @ Collo; lekker onder de lakens houden je benen
@RiTi; Okay, geen idee of het nog binnenkort zal zijn....beetje afhankelijk van hoe de weken nu gaan verlopen Je bent iig welkom, net als de anderen @hier; Beau heeft helemaal de smaak te pakken gekregen met puzzelen!
@RiTi; Van deze puzzels boederij nopjes puzzel Met van die nopjes erop....hij heeft een dieren versie, boerderij versie, voertuigen versie.... Hij gaat er languit mee op de grond liggen
@dretjuh tot zondag weer lieverd!! dikke knuffel aah me mopke we komen zeker snel langs (wil die gezellige band niet kwijt) @collo hoe maak je het lieverd?? @hier ha op gebeld of ik over kon Stappen naar een nieuwe ha. en de antwoordt was nee wat we zitten als te vol. nou lekker dan :S
@Gimena; Veel HA-praktijken zitten idd al vol, dat hadden wij destijds ook toen ik hierheen verhuisde. Wat later kon ik gelukkig wel overstappen naar dezelfde HA die mijn man ook had. Zijn er niet nog andere HA in de buurt?
Daarom ga ik altijd naar een praktijk met meerdere HA-en.... Overigens "moet" je een HA hebben die binnen 10 min ter plaatse kan zijn.... dus beetje raar dat ze dan "vol" zijn... ms moet je dat feitje dan ff onder de neus wrijven
Das gewoon een ramp een nieuwe huisarts of tandarts zien te vinden. Ik probeer hier al 8 jaar een tandarts te vinden, maar helaas niemand neemt nog nieuwe patienten aan, dus nu moet ik helemaal naar Oisterwijk toe waar mijn eigen tandarts dan nog wel zit... En huisarts hadden we geluk mee dat mijn schoonouders erbij zaten en hebben ze ons er nog bij genomen.. Gimena:Ik hoop dat je snel eentje vind meid
vonkel en Gemert ook gebeld maar Nee. Gemert zat ook vol. en Vonkel wou allen mensen uit hun eigen gemeenten
We hebben schoentjes!! wat een uitkomst zeg.. gelijk geprobeerd buiten vanaf de auto naar de voordeur.. Meter of 20.. Stapt zo vrolijk achter me aan Wilde niet eens naar binnen Buurvrouw zag dat dus die kwam even kijken buiten.. Lenn weer blij.. Is één keer gevallen omdat hij de stoeprand niet zag (stond wel achter hem hoor), maar daarna had hij het trucje gelijk door.. Kunnen we eindelijk stukjes wandelen haha.. zal zo terug lezen, zijn ondertussen broodje aan het eten
@ Roeltje wat leuk!!! Wat voor schoentjes heb je gekocht? @ HA ik heb 2 hele lieve vrouwen echt super blij mee, 5 min rijden met de auto Tandarts is wel wat verder maar wil geen andere tandarts omdat ik tevreden ben hier, is 20 min rijden met auto
Gimena wat rot zeg ben je lekker mee zeg.. hoezo vol.. als iemand vanaf zwolle naar jullie woonplaats verhuisd is er wel plek lijkt me.. succes meid! manoe van Superfit (Eleveld).. zal vanmiddag een foto maken
man smste net Hebben net bereik dus over uurtje of 2 in de haven.. Vanavond als het meezit redelijk op tijd thuis
@roeltje wat leuk komt denk om dat het dorpjes zijn geen idee, uden was wel plaats maar we woonde te ver weg. nou ja zeg oke is 20 min wat maakt dat nou uit? ze namen alleen mensen de uit Uden komen hoezo is dat heb jij een idee?