December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb van de HA 'echte' neusspray meegekregen ipv zoutoplossing, kan het een week proberen.
    Daarnaast moet ik 's ochtends en 'avonds ventolin gebruiken om te kijken of hij daarvan opknapt.

Er was niks met de oortjes of longen verder, maar daar ging ik ook niet vanuit.. Over 2 weekjes moet ik terugkomen om te evalueren;).

Het lijkt me leuk als Boaz ook kan lopen, ik heb al 3 paar schoentjes hier liggen haha.. T zit er alleen niet in denk ik. Zijn er nog meer kindjes die nog -lang- niet lopen?:D

@Dees, puzzelen is leuk he! Boaz vindt het leuker om de stukjes eruit te halen dan om het erin te doen
    Ik heb nu zo'n soort puzzel:
    Knoppuzzel Huis - Tojs.nl - Houten speelgoed ! alleen dan met vormen. 3 grote stukken met een gigantische knop, en deze maakt hij nu erg goed!

2. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos hopelijk help de neus spray :)
    hier paar stapjes voor haar verjaardag gezegd.
    lopen nee hoor :) weigert ze

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ neusspray: ik begreep juist dat ze nog niks anders dan alleen zout mogen.......
    ventolin hebben we ook gebruikt maar kan ze niet tegen/was eigenlijk niet nodig bleek bij de andere dokter..

@ roeltje: schattig he!!
    hier probeer ze soms zelf aan te doen!
    Gister ook met haar sokken, ik lach dubbel!!!
    sok in ene hand, andere hand haar beentje om haar voetje dichterbij te krijgen en dan proberen de sok om haar voet heen te doen, tongetje uit de lippen... tot ze omkukkelde.. :)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    de schoentjes :D

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Vet stoer roeltje!!! Leuk hoor :D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Dat zijn leuke stoere schoenen :D
    Zal straks ook eens een foto maken van Beau zijn schoenen.

@mroos; Beetje hetzelfde idee qua puzzel idd, alleen zijn de nopjes wat groter :D
    De puzzelstukjes eruit halen is ook erg leuk!

7. gimena

gimena Niet meer actief

erg leuke schoentjes :)

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Leuke schoenen!!!

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemiddag! Vandaag gelukkig weer een beter dagje! Hopelijk blijft dat zo!!

@collo: Scheer ze meid! Balen van je snurken (althans balen voor je buurtjes :p). Btw.. kan je ook keertje komen entertainen hoor in het ziekenhuis. Donderdag is mijn vrije dag, dus roept u maar....

@dretjuh: Succes van het weekend!!

@mroos: Hopelijk helpt de medicatie snel!

@schoentjes: Leuk!! Hier loopt ze nog niet los, dus nog niet nodig...

@huisarts: Hier ook een enorm gedoe geweest. Alle leuke (van horen zeggen) wilden ons niet aannemen. Zitten nu in suffe ranzige praktijk met niet zo;n leuke huisarts. De zwangerschapsvervanger was daarentegen wel weer erg leuk, maar volgens mij is die volgende week weer weg... Dus ook wij willen eigenlijk op zoek naar een nieuwe...

Vanmorgen weer controle gehad in ziekenhuis en uiteraard weer echo. Zo fijn, hartje luisteren doen ze niet aan, gewoon even echotje om te kijken. Het was trouwens weer overduidelijk een jongetje! Leuk!! Ben benieuwd of het met de 20-weken weer zo goed te zien is (dan geloof ik het ook pas echt helemaal).

Met de allergische reactie van ons meisje gaat het gelukkig langzaam de goede kant op!! Mag ook wel na bijna 2 weken....

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ panos: leuk hoor!! steeds een echo! :)
    waar ergens in EHV wonen jullie? wij zitten bij SGE, eerst op de NBrabantlaan, nu in meerhoven. Ben wel tevreden..

@ roeltje: leuk!!!

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Woon stiekem eigenlijk in Veldhoven (Oerle (daar gaat mn anonimiteit :D)). Zit bij huisarts op de van Hooff laan (Baars heet ze). Neemt jullie huisarts nog patienten aan?

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat wordt nog wat:( Lenn staat steeds bij de deur:)
    maarja, het regent..
    Morgen wil ik zand halen voor de zandbak.. kan mooi onder het afdakje achter het huis.. blijft het lekker droog en kan hij toch buiten spelen..

Bah nu kan hij eindelijk buiten spelen en dan gaat het gewoon regenen:(

13. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, leuke schoenen!

Hier weer eens wat Boaz-spam, zijn schommel vindt ie helemaal geweldig, wordt boos als ik hem eruit haal;
    Bekijk bijlage 119482

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Stink
    Heb van jou helemaal geen naam op mijn adreslijst staan. Is ook zo raar om een kaartje straks aan je nickname te sturen.

Chicken/Dees/Lotte/MamaHilda
    Van jullie heb ik alleen de voornaam. Zouden jullie je achternaam nog even aan mij willen PB-en. Dan kan ik mijn adressenlijst helemaal afmaken.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Hele lieve foto's... Vooral die tweede, dat bekkie! Echt te lief!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Je hebt PB!

@Panos; Hey wat leuk, nu dus echt definitief een jochie! Super stoer :D

@Mroos; Je kan idd wel zien dat Boaz het leuk vind!

17. gimena

gimena Niet meer actief

@panos een jongentje :) wat leeeeeuuuuk :)

18. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos Wauw wat een super gave schommel :) ik wil heb ook :)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ huisartsen; de meesten zitten tegen hun max, echt heel vervelend. Ook praktijken met meerdere artsen zitten vaak vol. Hij hoeft niet op 10 minuten te zitten, buiten dat rijden ze geen visites dat is alles.
    Tandartsen idem, beuh.

@ Dees- puzzelen; wat leuk, zoiets heeft Maura ook maar ze doet er alles mee behalve puzzelen :D. Het zijn ook 4 stukken, haan, schaap, varken en koe en dat zijn nu net (op varken na) de woordjes die ze zegt...euh roept...gilt...schreeuwt hihi.

@ Roeltje; wat leuk, stoere schoenen! Oh wat gaaf zeg, een zandbak. Die van ons komt van de zomer pas, maar lijkt me zo leuk.

@ Panos; leuk je kleine ventje weer even gezien :)

@ Mroos; Wat heerlijk in de schommel, hij geniet helemaal :). Hopelijk werkt de neusspray snel!
    *loopt te verzinnen waar hier een schommel te hangen...helaas kan niet*

Deel Deze Pagina