iemand een tip voor me?? Sophie is gewoon bang om te lopen. met thee doek vast loopt ze wel zonder blijft ze staan. en dan huilt ze erg paniekerig.
@ Gimena; dat had Maura met aan twee handjes lopen, 1 hand los en ze stond stil (alleen niet met huilen dan). We hebben toen dus maar steeds aan twee handen gelopen , op een gegeven moment was ze blijkbaar zo ver.
@Gimena; Misschien kun je het gaan oefenen wanneer jullie beide (lucas en jij) op de grond gaan zitten met de benen gespreid en Sophie tussen jullie in laat lopen. Jij zet Sophie dan met haar gezicht naar Lucas toe en laat haar dan langzaam los... Misschien dat ze het dan langzaam aan durft Na verloop van tijd kun je de afstand steeds groter maken. Succes! @RiTi; Wat een stoer vestje heeft ze aan!!
@Gimena, jaa leuk is die hé. @Riti, wij hebben een hele grote ideale gang voor de schommel, hebben we ook geluk mee. Leuke foto van Maura zeg! haar haar groeit snel! Boaz heeft ook een vestje van adidas zwart/wit, staat ook zo stoer haha. @Gimena, tussen jullie in laten lopen zou je kunnen proberen ja.. Boaz wíl niet eens aan de hand lopen(2 handen), hij laat zich meteen zakken. Hij loop wel aan de tafel etc. heel behendig ook, maar oefenen wil die niet.
@ dat haar; staat echt alle kanten uit, als ik het borstel wordt ze een soort Einstein meets Beethoven. Vindt het haar wel grappig staan zo'n rommeltje op dr hoofd . @ mroos; dan moeten Boaz en Maura maar eens samen op stap in de stad met hun coole vestjes .
doen we elke dag ander dagen was het met me vader. maar dan staat ze en begint ze te huilen. en als ik een uiteinden vast pak van een thee doek. en sophie er 1 dan loopt ze wel achter me aan
@ Gimena; dat met die theedoek is wel knap trouwens, dat geeft niet heel veel steun op zich. Malle meid, ze kan het eigenlijk heel goed.
@collo Lieverd hoe gaat het met jou? had je nog gesmst. hopelijk gaat alles gewoon goed met jou en de babytje. dacht even aan je dus dacht sms maar eens