December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    #21 happy79, 3 dec 2010
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
    Had ik op iedereen zowat gereageerd; crasht te computer! Fijn....Even opnieuw tikken..

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Mijn ouders weten helaas dus precies hoe ze in elkaar steekt...tuurlijk het is en blijft hun dochter maar wij verschillen zo van elkaar! Volgens mijn ouders mag ze wel wat meer klaar voor mij/ons gaan staan, ze woont bij ons in en heeft zich dan ook te gedragen. Alles gaat nu nog volgens lang leve de lol.
    Dingetjes zoals eens aanbieden om te stofzuigen/dweilen etc doet ze niet, heb nu ook besproken dat ik haar was niet meer draai...ze bewaart het maar en plant zelf maar in wanneer ze haar wasjes draait....ik bedoel alles draai ik nu in 1 ronde mee maar een bedankje is ver te zoeken....staat de droger klaar te zijn zal ze deze niet leegruimen, hangt de was van haar droog aan de lijn zal ze deze er niet zelf afhalen....and so on!!
    Ik ben het spuugzat!
    Mijn ouders zijn zich nu ook aan het voorbereiden op een gezellige avond...aldaar wordt straks flink gesproken.
    Zusje weet trouwens niet dat mijn ouders dus het weekend niet thuis zullen zijn....;)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Heerlijk he die slapende kids, ja daar kan ik ook echt bij wegdromen als ik Beau heerlijk zie slapen, zijn werkelijk smelt momentjes!
    Zondagavond is idd nog ver weg...gelukkig maar!
    Mannetje is nu net nog ff voor me wat boodschapjes wezen doen, dan heb ik iig vers brood en verse melk in huis voor morgenochtend.....hoef ik dat morgenochtend neit meer te doen

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Elmo; lekker dagje gehad dus. Heerlijk he als ze zo liggen te slapen. Ik sta dan soms echt met tranen in mijn ogen naar m te kijken. Hij is zo perfect!

Bedankt voor je pendel Gimena; hoop dat het iets eerder is, maar we zullen wel zien! Spannend bij jullie dus....wat denk je zelf deze maand?

Gave sint cupcakes!! Lekker snoepen zondag (waren van Dretjuh of niet?)

Lekker op de bank dan Stink vanavond!! Geniet ervan.

Vet Roel; echt zo knap dat Lenn al zo stapt!

Dees; geniet van vanavond. Hopelijk komt de pijn niet meer terug. Rustig aan doen hoor. Gewoon lekker hier van je af tikken en je mams bellen om je emoties te laten gaan. Lucht vast wel op. Wat een prachtige spam!!

@Manoe; ..op tijd naar bed dan jij!!

Pooh succes met alle voorbereidingen. Hoop dat je ook kan genieten. Dat herbeleven is dubbel he...Voor jou misschien nog wel wat extra emotioneel, dikke kus!

Mannetje is vanaf 12 uur aan het werk en meestal pas na 22.00 thuis. Even alles alleen gedaan dus. Eten koken, eten, hond, bad, bed. Echt respect voor alleenstaande moeders! Ben wel eens blij dat ik iets uit handen kan geven moet ik eerlijk toegeven. Wel genoten van mijn ventje! Het is zo'n lekker ding :)
    Vanmorgen foto's gemaakt voor de kerstkaart....Rednose Tijs!

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: hoe oud is je zusje als ik vragen mag? klinkt als een enorm egoistische puber!! ik hoop dat je zondag je zegje kan doen en dat ze je niet overruled met verwijten naar jou. Maar eerst ff lekker weekend met je ouders, geniet ervan meid!!

@happy: altijd leuk, crashende computers;)

@Manoe: haha nou dan hadden ze gelijk wat betreft sneeuw aan de kust, ik woon ook aan de kust maar dan de kust van zuid-holland:p

@gimena: succes maandag en veel plezier dit weekend!

@roeltje: wanneer ga jij nou naar the voice???

@elmo: heerlijk kijken naar slapende kinderen:) zo lekker rustig ook;)

@stinkerbell: zooo lekker bezig, nieuwe bank en morgen nieuwe tafel. wel ff showen hier he?

@hier: yyyeeeessssss mn gedichten zijn af. Surprises waren al af nu wachten op zondagavond:) Mn man heeft ons neefje van 14, hij jat altijd mn man zn iphone als we hem zien dus mn man heeft een iphone geknutseld, leuk! maar ik mocht uiteraard weer voor het gedicht opdraaien.....
    en ik heb mn schoonmoeder;) en die heeft echt een gat in dr hand dus heb een hand met een gat erin gemaakt en dan van dat chocolade geld in die hand geplakt, best aardig gelukt..... en ook dat gedicht is leuk geworden. dus we zijn er helemaal klaar voor!!

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @happy: ohw wat een heerlijk mannetje:) leuke foto!

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    O ja....kadootjes inpakken...moet ik ook nog doen (een stuk of 30....) voor morgen. Oeps!

Creatieve surprises Ps-je!!Fijn dat je gedicht af is..zie ik altijd zo tegenop..wordt altijd heel afgezaagd bij mij haha...:)

8. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje nee fitnissen. hij was al thuis.zijn werk naar hier is niet 20 min .vandaag is me NOD

9. gimena

gimena Niet meer actief

nou ik ben ervandoor :) hihi

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    VANDAAG Gimena!! Spannend!!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Mijn zusje is bijna 24...maar idd gedraagd zich soms nog echt als een puber, staat nog niet zo volwassen in het leven.
    Die surprises klinken al super, ze zullen vast gewaardeerd worden :D

@Happy; Hihi Red nose Tijs, lief!!

@Gimena; Ohw vandaag je NOD...wanneer ga je testen?

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Hemel, ze is dan (gezien het feit dat ik bijna 23 ben) ruim 1.5 jaar ouder dan ik! Mag ze wel eens wakker worden..
    Lekker genieten eerst van je weekend meid.. En laat je lekker in de watten leggen, zondagavond duurt nog even:)
    Mm, je doet eigenlijk alles voor d'r zo te lezen.. Kan wel een bloemetje en bonbons vanaf als ze weggaat toch..

Happy
    aaah wat schattig die foto!! lekker ventje:)

Gimena
    Jee Vandaag je NOD !! Begreep wel dat je nog even wacht met testen? *duim duim duim voor die tweede roze knalstreep*

aah oke, vergeten:)

manlief belde net.. *zucht* "Kon H. (zijn oom) me niet ophalen dan?" Nee die kon niet, had verjaardag enzo.. "Oh."
    "Nou dan bel ik D. wel." Ja lijkt me wel verstandig, want ik haal je vanavond echt niet op hoor..
    Beetje meer begrip zou fijn zijn zeg:(

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: 24?? nou dan mag ze zich weleens een beetje volwassener gaan gedragen!
    Ik hoop wel dat mn surprises gewaardeerd worden maar zal wel hoor! Ben alleen benieuwd wat men voor mij heeft gemaakt.....:p

heb mn onderschrift even veranderd, telt nu even af in plaats van op, vond ik wel leuk zo vlak voor haar verjaardag......

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ze zal straks vast wel wakker worden als ze in haar eigen huisje zit...dan zal het haar nog wel bezuren, tenminste dat hoop ik wel! Dan moet ze inene alles selluf doen...;)
    Manlief zal je vast wel begrijpen...wil alleen dat je hem graag weer ziet denk ik :)

@PSje; Precies, dat roep ik ook al een tijd maar zie het nog niet zo 1,2,3 gebeuren!
    Hihi leuk he als je totaal niet weet wat je krijgt...eens kijken dan hoe creatief een ander is geweest!
    Ik zie dat je ook gelijk je foto hebt gewijzigd, leuk!

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Zoww net lekker wintersport geboekt, heerlijk!
    We zouden al gaan in feb met mn zwager/schoonzus/schoonouders en broertje. Van de week kreeg mn zwager echter te horen dat hij geen vak kon krijgen ivm een cursus waar hij verplicht heen moet. Nog 2 dagen bezig geweest om te kijken hoe we konden schuiven dat we toch konden gaan maar helaas geen oplossing gevonden.
    Wij wilden toch wel heel graag lekker eruit en nou zag ik gisteravond op internet dat landal een nieuw park heeft geopend deze maand. Winterberg, aan de skipistes. Ik zelf ski niet maar mn man en broertje gaan dan skieen en ik blijf met emma op het park en ga beetje sleeen enzo. Heb er nu al zin in!! ohja er is ook een welness ding daar op het park, heerlijk!!!!!!!

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: tja als ze opzichzelf zit dan zal ze idd alles zelf moeten gaan doen, maar ja of ze zich dan ook gelijk volwassener gaat gedragen is maar de vraag natuurlijk. jullie zijn wel heel anders dan zeg!

@roeltje: hij wil natuurlijk graag dat jij hem op komt halen, hij heeft je natuurlijk vreselijk gemist:)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    PSje
    Ooh lekker!! Heb je een link? wij willen er begin volgend jaar ook even tussenuit als het meezit

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Ohw lekker zeg er ff tussenuit, klinkt goed zo'n welness gebeuren in de buurt.
    Jaaa sleetje rijden....was al ff aan het kijken naar een slee....lijkt me zo leuk straks met Beau te sleeën.

Hebben jullie allemaal al een slee...je hebt er zoveel...*zucht*

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heerlijk Ps-je!! Klinkt heel goed!

Ik ga afsluiten. Mannetje komt zo thuis. Fijn weekend!!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee geen slee hier.. hij krijgt er toch weinig van mij en ik heb een hekel aan zo'n ding:) dus wij stellen het nog een jaartje uit :D

Deel Deze Pagina