Bedankt voor het meedenken dames. Het is idd een moeilijke keuze, maar voorlopig kan hij even worden uitgesteld. In ieder geval tot morgen. Mijn bloedwaardes zijn net met me besproken en deze waren prima. Nu ben ik weer 24 uur urine aan het sparen, deze testen ze morgen. Maar de gyn die hier net was heeft de woorden "naar huis" in zijn mond genomen..... Mits mijn urine morgen goed zou zijn... Het zal wel niet, maar begin toch weer helemaal te stuiteren van zo'n bericht. Zou het dan toch allemaal mee kunnen vallen? Mag ik alsnog "normaal" het einde van mijn zwangerschap meemaken??? Of wordt het gewoon morgen weer een enorme domper als er toch weer teveel eiwitten in mijn urine zitten.....spannnend....niet echt goed voor mijn bloeddruk dit...haha
@ Collo zeker een lastige keuze, wauw dat zal wel heel gaaf zijn als je naar huis mag! Ik zal duimen voor je dat er geen eiwitten in zitten Spannend hoor! En hoe doet Amy het? Zal weg gek zijn voor haar dat mama even niet thuis is! En manlief?
@ Collo; jeetje wat spannend zeg, ik zou ook gaan stuiteren van zo'n bericht. Wie weet kan, ik duim voor jullie! Ah en Amy, gek voor haar zo, en voor jou zo ver bij je meisje vandaan pffff. @ hier; mijn vriendinnetje kan niet komen vanmiddag, hartstikke ziek jammerdebammer...
@manoe WoW Wold of Warcraft.ik speel het ook maar had gister er niet zo zin in. @lottie ik denk dat we jou ook bij zwanger kunnen aanschuiven langzaam. ik denk wel dat je zwanger ben hoor
Hoii allemaal, Ondertussen heeft Boaz een appelmoesje, knijpfruit, cracker, stuk ontbijtkoek en wat water binnen en is een stuk vrolijker! Valt dus toch mee denk ik. Wij wilden eerst een doedag maar heb nergens zin in. Badkamer en wc moeten nog gebeuren.. Ook geen zin in. Morgen of vanavond herkansing
Ben ik weer. Even terug lezen. Had al wat over Collo en een evt onderzoek gelezen, ga t nu even goed lezen. Collo Tjee wat lijkt me dat een moeilijke beslissing. Ik zit niet in jouw situatie, maar ik denk dat ik niet had gekozen om dr nu al te laten komen. Denk dat ik zelf zou willen dat ze me goed in de gaten bleven houden en zo nodig zsm inleiden. Maar...het is een hele moeilijke beslissing denk ik! Las ook dat je heel misschien weer naar huis mag dat zou super zijn, ik zal voor je duimen!! Gimena Had ff snel op het dorum gekeken waar jij zit, maar het is te veel om te lezen hihi. Hopelijk liegt ze niet en als ze wel liegt dan is ze erg sneu bezig! Mroos Ach arme Boaz...echt zielig! Misschien toch even iets verkeerd gevallen? Je weet t niet...lastig he? Sterkte iig voor je kleine man! Oww lees dat het weer een stuk beter gaat met m, mooi zo Hier Vanmiddag rond 12uur kon ik me toch niet inhouden en heb een ovutest gedaan. Echt erg...Voelde een zeurend gevoel in mn buik en dat had ik ook bij Milan. Verder nog wat dingen, maar dat kan van alles zijn. Dit was het resultaat.....
WHAAAAAAAAHAHA manoe....ik ook niet Mijne was na 1min al te zien en hij is nu donkerder. De foto is na 2-3min gemaakt. Hij is roze
Manoe!!! Van harte meid! Wat leuk dat je je niet in hebt kunnen houden!!!!! Weer een beebje erbij! Joepie! Lotte Ga jij ook snel met een echte test testen of niet? Zeurend gevoel ken ik ook ja....ook spannend... Verder Verveel ik me zo onderhand wel weer een beetje. Vanochtend bezoek gehad, straks komt Ferdy weer. Arme ziel. die sjouwt ook wat op en neer. Met en zonder Amy. Amy lijkt er nog niet zoveel last van te hebben dat ik weg ben. Zelf heb ik er iets meer last van.
oja ik had een half uur ervoor nog geplast en een glas melk gedronken. Heb m om 14:15 gedaan ongeveer
Manoe GEFELICITEERD!!! Volgens mij zaten we gewoon tegelijk op de plee whaha. Heb jij t verteld aan je man? Ik wacht nog even denk ik....haha
Haha manlief heeft gewerkt vannacht dus lag ik ben, kwam zijn kamer op en zeg kijk schat als je dit niet duidelijk vind Samen alleen maar zitten lachen!! Hij is ook zo blij, weer in ronde 1 zit hij steeds, nooit verwacht dat het weer zo snel zou gaan!