December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie kan het ook nog niet helemaal geloven hoor! Zit nog te shaken!!! Zo gaaf!!! Wanneer ga jij het manlief vertellen?

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

lottie en manoe gefeleiciteerd!!! wat leuk!!!

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @manoe en lottie: gefeliciteerd!!!! Haha allebei tegelijk ongeveer getest:) jullie lopen leuk samen op zo!

@collo: ik ga duimen dat je morgen naar huis mag meid! Gunje echt een normaal einde van de zwangerschap!
    wat betreft het onderzoek zou ik niet met het onderzoek meegedaan hebben. Ik zou er dan toch voor kiezen om de kleine zo lang als verantwoord in mn buikkie te laten zitten. Er is natuurlijk ook niet voor niks een grens van 37 weken. Maar goed laten we hopen dat je deze beslissing helemaal niet hoeft te maken:)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dames
    Idd bedankt voor de felicitaties...vind het alleen echt heel eng nog....logisch;)

Manoe
    Kweetnie haha...ik wil zo graag een hele leuke reactie (ben ik weer) en durf het dus niet te zeggen omdat ik geen controle heb over zijn reactie whahaha. Dan zijn we zowat tegelijk uitgerekend!!!

5. mroos

mroos Niet meer actief

@collo, nog helemaal niet op je gereageerd meid..
    Ik hoophoophoop dat je naar huis mag! dat zou geweldig zijn hé.
    Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om niet thuis te zijn. Gelukkig vindt Amy het dus ook prima met papa, ook wel weer fijn om te weten toch?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    Wel hoor, et nog een bericht aan collo getypt en daarna pas mn testje;)

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey lotte dat ziet er goed uit!!!!

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lees net dat Manoe zwanger is...... Gaaf!!!
    Super zeg!!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Even kort een bericht van mij...

@manoe; gefeliciteerd!!! Wat een mooie duidelijke test al zeg!

@Lotte; jij ook zwanger?!?! :D wat gaaf!! Gefelicteerd!!

@collo; ik ga duimen en hopen voor je dat morgen de dag is dat je naar huis heen mag!!

@mroos; wat sneu zeg voor boaz dat hij zoveel heeft overgegeven. Hopelijk is het maar ff tijdelijk geweest. Hij heeft nu iig alweer aardig wat binnen kunnen houden.

@hier; net ff naar het winkelcentrum geweest met mannetje en beau. Gelijk ff wat boodschappen gedaan. Tussentijds wel weer vervelende krampen gehad.... *zucht*
    lig nu op bed, beau ligt er ook net op..... Ff bijkomen weer..

10. gimena

gimena Niet meer actief

@manoe en lottie Beide zwanger hoor :) GEFELICITEERD!!!!!

en nu WIL IK erg???

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!

Hier is het huis weer schoon en de booschappen binnen, kind op bed, man achter de ps, dus tijd voor zp!

@suus: inderdaad werk van maken jij! Het gaat om jou en je kleintje en dat moeten ze maar begrijpen!
    @gimena: raar verhaal idd, maarja sommige mensen hebben alle pech…
    @dees: nog een beetje kunnen slapen?
    @manoe: neee niet tegen Lottie zeggen dat ze mag testen!!! J ze moet volhouden! Jij morgen? OOOOOHHHHH, je bent zwanger!!!! Wat gaaf! Gefeliciteerd!
    @riti: foto van de bank! Ben je er al uit wat voor een lamp jullie nemen?
    @mroos: zielig hoor voor boaz…buikgriepje misschien? Hopelijk is het snel over!
    @roeltje: heel goed dat je in bed bent gebleven!
    @collo: whahahah die spanning is idd niet goed voor je bloeddruk!! Maar oh, wat zou dat fijn zijn zeg!
    @lottie: ooooooooh jaaaaaa! Nou dan geeft je zwangerschapstest binnenkort ook posi aan, denk ik! Wat gaaaaf! (ik zou je eigenlijk streng moeten toespreken maarja..) NOUJAAAAAAAA, JIJ HEBT OOK EEN ZWANGERSCHAPSTEST GEDAAN!!! GEFELICITEERD!!!
    @hier:pfffff even bijkomen hoor….
    @gimena: jij volgende maand hoor, heeft lang genoeg geduurd!

12. gimena

gimena Niet meer actief

even de lijst boven water gehaalt

Brusje in de maak? :D:D:D

-Collo003: 06 februari 2011
    -Deesdees: 17 februari 2011
    -Suus1982: 11 april 2011
    -Panos: 7 juli 2011
    -Bapsie: 30 juli 2011
    -Mili: 5 sept 2011
    -Happy79: 8 sept 2011
    -Doortje: oefenfase (Ronde 1 na mk)
    -Gimena: oefenfase (Ronde 6)
    -Roeltje: oefenfase (Ronde 1)
    -Lottie: oefenfase (Ronde 2)
    -Manoe: oefenfase(Ronde 1)
    -Caruli: oefenfase (ronde 1)
    -Chicken: oefenfase (ronde 1)

13. mroos

mroos Niet meer actief

Bedoelde dat ik nog niet gereageerd had haha.

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gimena ik ga echt heel hard duimen dat jij de volgende maand ook posi mag testen hoor!!! Je hebt inderdaad al lang genoeg gewacht!

@ Doortje heerlijk even tijd voor je zelf! :D

@ Dees doe maar rustig aan hoor meid!, goed dat je ff bent gaan liggen!

@ Lottie jij bent nu dan toch de 21e uitgerekend? Leuk zeg! Ik de 20e! Ik zou het gewoon lekker vertellen hoor aan manlief!!! hij vind het vast en zeker erg leuk!

Nou sinds ik de posi test in handen heb gehad krijg ik al meer kwaaltjes :D haha wat is het toch weer een fijn gevoel zwanger zijn!
    Moet zo op verjaardag van me vader (is 10 jan jarig maar viert het vandaag) maar wel een gek idee dat ik nog ff me mond dicht ga houden :D Anders weet iedereen het en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Ohjee, lastig hoor die krampen. Kan je dan nog wel rechtop blijven staan of is het heel heftig?

Gimena
    Dacht heel snel aan jou na de test.........wil zou graag dat jij ook posi test....

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    Euhhh...ja de 21e hihi:D. Dus ik moet het maar snel aan mn ma vertellen ben ik bang (eerst ronald denk ik:p), want die wil begin sept op vakantie met ons...dat is een beetje lastig dnek ik;). Oei...ze is echt heel druk geweest met uitzoeken en wil zo graag........
    Whahaha, ik dus ook ineens meer kwaaltjes!!! Misschien laten we het nu toe?? Durven we het toe te laten!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    ik vind dat jij dan ook mag testen:p

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: aan jou heb ik ook niks :):) Heb je het Ronald al verteld? Wat houdt je tegen? Bang voor een niet leuke reactie? Hij wil toch ook een beebje? Hij zal zo blij zijn!

19. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    O Lottie dan mag je het wel optijd gaan vertellen inderdaad :D Leuk he :D Morgen nog een keer testen? Ik niet meer testen denk ik, ga genieten en niet me zelf gek maken!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Euhhh zit me waarschijnlijk druk te maken om niks. Hij wil idd ook graag een beebje erbij hoor hihi. Alleen denk ik dat hij niet verwacht dat t zo snel raak is;). Hij is nu druk bezig in de tuin...Ik ga zo Milan weer uit bed halen, die speelt alleen maar ipv slapen:p

Manoe
    Whahaha, ik had net gisteren testen gehaald........oepssssssss.....ik wil sowieso nog wel testen, kan t toch niet laten. Enmijne is nog niet zo donker als die van jou

Deel Deze Pagina