@lottie: ga maar gewoon vertellen, volgens mij maak jij je ook druk om niets (lief bedoeld!). Gewoon de test onder zijn neus drukken en zeggen: ik kon me niet inhouden!
@manoe nu hopen dat je lichaam nu eens luistert zou niets anders willen echt waar. ben erg jaloers nu mag je echt weten. @lottie mijn tijd komt wel.
@ gimena en dat kan ik me echt heel goed voorstellen en het is ook goed dat je daar ook zo eerlijk in bent, jou tijd komt ook heb je helemaal gelijk in maar snap heel goed dat elke maand wachten te lang duurt!!! Ik zal ook echt voor je duimen meid!! *knuf*
Haha geweldig renee gebruikte net het woord cool. Hihi hoezo ik zit op school... Beau is ziek. Koorts en diaree. Verder is hij wel gewoon zichzelf gelukkig. Heb net een taartje gemaakt... Bekijk bijlage 119886
Thanx, moccacreme en jam. Beau heeft net zichzelf en mij ondergespuugd. Dus samen onder de douche geweest en hij viel gewoon in slaap. Maak me wel zorgen nu. Hij kotst en poept alles gelijk uit.
Manoe en Lottie, gefeliciteerd!!!!! Wat gaaf zeg, wat een heerlijk begin van jullie weekend : vieren! @ Lottie; en de aanstaande papa weet het nog niet eens? @ Doortje; hooi, hebben hem net in elkaar geknutseld, zal morgen in het licht een foto maken. Heb wel een foto van de oude hihihi . Lamp gaat nog even niet door omdat mijn mp-verkoop van onze kast niet door ging. Tja, het kan ook maar 1 x worden uitgegeven helaas . Hoe is het verder met jou? En met Sara? @ Dees; lekker relaxen nu, fijn dat je alles in huis hebt @ Gimena; dikke knuffel! @ Elmo; mooie taart! @ Mroos; Boaz nog steeds alles binnen gehouden?
Boaz heeft verder alles binnengehouden ja.. half potje(was lichter verteerbaar dan de hartige taart die wij aten), wilde de rest nog wel, maar we willen geen risico nemen. Verder nog wat fruitsap en ook binnen. Wel nog 2 keer gepoept, net echt diarree, dus ben beniewd. Zitten te twijfelen of we de fles geven of dat we diksap oid geven.. wat zouden jullie doen? @Lottie, en, al verteld? Ik neem aan dat hij er net zo blij mee is als jij toch? @Elmo, bah, Beau ook al.. vast een virus, maar wel superirritant! Ben wel benieuwd wat de HAP zegt, omdat Boaz een beetje hetzelfde heeft..
@ bank; dit is m Google Afbeeldingen resultaat voor http://2.bp.blogspot.com/_DTk6qNqnO38/TObTWWbnxBI/AAAAAAAABks/11zuU3nIeZI/s1600/Image0001.JPG Wij hebben hem in het donkerblauw met de witte hoezen voor de afwisseling . ben er erg blij mee, hij is lekker groot (270 breed) en zit heerlijk. 3x raden waar ik vanavond zit
@ Mroos; in de kv zit verder wel 'alles', maar is wel zwaarder voor zijn buik, lastig. Ik zou zelf denk ik toch de fles doen 'omdat we dat altijd doen', als dat niet gaat sap/water.
@Riti, mooie bank, ziet er ook uit of het héérlijk zit! Ik neig ook naar de fles en dan 90+3 ofzo, we gaan het zien.. (hoop op een rustige nacht)
Mooie bank! We moeten ors en paracetamol geven, als hij vannacht weer alles onderspuugd en onderpoept dan moeten we gelijk komen. Nu maar hopen dat ik die ors erin krijg. Hijwil namelijk niets drinken....