Riti ziet eruit als n heerlijke bank!!! Mroos fijn dat boaz alles binnen heeft gehouden elmo hopelijk knapt beau snel op!!
@riti: mooie bank! En? Zit 'ie lekker?? @elmo: hoe is het met je kleine vent? Wat sneu zeg... @lottie: ja ben ook benieuwd!
Hihi milan gaat altijd!!! meteen slapen en nu dus niet! Dus ik ging m halen en gaf m de test in z'n handjes. Liep met m naar beneden en zei namens hem " ik wil nie slapuh want kwil je wat vertelluh!" en toen gaven we de test. Hij zei: "wat is dat?" "echt waar?" "cool!" hihi daarna vroeg hij onzeker of ie niet erg licht is en zei dat ik over n week weer moet testen (whaha wat dacht je van morgen ochtend?).
@lottie hoe reageren je mannetje? @collo hoe maak je het lieverd? dikke digi knuffel vanuit hier. @hier sophie 10 stappen gezet ben zo trots wel flink huilen erna. moet ik even kwijt
Gimena lief v je! Morgen ga k met ochtendurine testen. Ik hoop bij jou ook echt snel n posi test te zien!!!
@gimena, een positieve test zou echt fijn voor je zijn, na al die duiveltjes die er geweest zijn bij je
Mamahilda Thanks! Ben benieuwd naar m'n test v morgen!! Hoe is t met je? All!!!!!!!!!!!!! Niks op Hyves zetten hierover svp, maar begrepen jullie vast al wel
@elmo: ach arme beau! Dan zijn ze toch ineens weer heel klein he? Beterschap voor je mannetje! Heb je de ors erin gekregen?? @lottie: ahhh dat is toch een lieve reactie dan! Heb je je voor niks druk gemaakt @gimena: knuffel voor jou! Ik snap dat je jaloerse gevoelens hebt nu meid! Ik duim nog weer extra voor jou deze maand! En wat goed van sophie!! Ennuh wie moest er daarna huilen, jij of sophie??? @hier: blegh snotverkouden! Zo maar mn bedje opzoeken denk ik....
@mamahilda erg lief dat hopen wij ook alles goed bij jou? @lottie ik zou niet weten wat ik op je hyves moet melden hehe. ik zeg niets @psje sophie moest huilen na haar 10 stappen. toe had ze door dat ze aan het lopen was haha. en erg bedankt vindt ik erg lief van je. en beterschap slaap lekker