December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; wat goed van Sophie! Dat ze daarna zo moest huilen, van de schrik? Gekke meid.

@ Lottie; Leuke reactie, toch?

@ Doortje: heerlijk geluid he dat stemmetje, klinkt zo leuk :)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Reactie
    ja idd leuk hihi. Hij zit me al de hele avond te plagen;). Wat ik nie meer mag enzo;). Hij wil wachten met aan m'n moeder vertellen, vind ie nog te spannend. Kan niet lang wachtn alleen. Met 37 weken op vakantie is niks hè??

3. gimena

gimena Niet meer actief

haha lottie Mannen;) .haha
    btw namens lucas ook gefeliciteerd had heb net gezegd en je test geshowd.
    ja hoor zwanger zei hij :)

4. gimena

gimena Niet meer actief

ja is de schrik :)

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Trouwens, mijn gyn zei altijd, een streep is een streep ongeacht de kleur...

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    bedank Lucas maar:) lief hoor!

Riti
    op dit forum zweren ze bij valse testen als ze grijs zijn. Ach ja, ik voel dat er wat bezig is, dus mijne is wel echt posi:). Nu nog blijven plakken! Hihi

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Leuk dat Ronald zo fijn reageerde. Zo leuk weer zoveel zwanger!

Gimena
    Jou tijd komt ook nog meis... Jouw kindjes zijn gewoon zo speciaal dat ze een hele lange voorbereiding nodig hebben. Dikke knuf voor jou, zal niet makkelijk zijn met al die positieve testen hier...

Hier
    Vol spanning in afwachting van de urine-onderzoeken morgen natuurlijk. Mijn buuv hier in het zh wordt vanavond nog mama. Ze gaan de baby zometeen via een ks halen want hij heeft het niet breed in mama's buik. Ze hebben hier net nog een echo gemaakt en kindje loopt schijnbaar ook drie weken achter in groei. Het enige wat rot is, is dat ze nauwelijks Nederlands spreekt. Wel Frans, maar dat spreekt nu hier dus weer niemand van de avonddienst. Dus ben maar even aan het vertalen gegaan op internet en haar net een aantal dingen verteld. Nu ligt ze weer aan de CTG (ligt ze al de hele dag aan, ze durven haar er niet af te halen) en ze ligt te huilen...zo zielig. Ik heb haar net met mijn telefoon haar man laten bellen want ze heeft schijnbaar geen beltegoed meer. Hoop dat die snel komt want vind het zo zielig, maar meer dan even een hand op haar schouder kan ik haar ook niet bieden...
    Ze kwamen hier net binnenstormen...schrok me kapot...was de ctg even uitgevallen. Nu halen ze haar weg...hoop dat alles goed gaat voor haar.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Ach, wat verdrietig zeg, hoop dat het allemaal goed afloopt met je buurvrouw.

9. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    #4089 mamahilda, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    @lotte en gimena, het kan beter hier... ik weet niet wat het is maar kan niet zo goed lekker in mn velletje komen zitten.. het gaat niet zo snel.... ik vind het laatste tijd zo moeilijk nu mn ex elke week voor jaydan komt... het is betr voor jaydan zo kan hij beter wennen, jaydan gaat weg met hele dikke tranen over de wangen, en hij ik weet niet wat het is maar ben altijd weer zenuwachtig als hij komt.... en kan het gevoel niet omschrijven of wegcijferen.... (zijn geen vlinders hoor, absoluut niet) maar ik denk woensdags al oh nog 3 dagen oh nog 2 dagen enzo.. gewoon zenuwen, nagels bijten enzo... en die pokke advocaten enzo is nog niet klaar... het duurt gewoon allemaal lang, ik ben nog druk bezig om de acceptatie vinden.... dacht dat ik er wel was... maar nu duurt het me wat te lang, we zijn een jaar verder. en dan zie ik allemaal vriendinnetjes om me heen die bevallen zijn, hier allemaal zwangeren (wat ik super leuk voor iedereen vind trouwens!!!) en zon volmaakt eruit zien als gezin.. en als ik een man tegen kom dan is het of bindingsangst.

of ik krijg 3 januari een sms dat hij even kwijt wil dat hij en ik elkaar niet meer moeten zien, hij is niet verliefd en nooit geweest en wil zoals zijn woorden zijn neit zn hele leven op het spel zetten en veranderen voor een kind.
    nou dan is bij mij de deur ook dichtij, leven op eht spel zetten omdat jaydan er is? het veranderd hooguit, maar op die manier gaat jaydan voor. had ik het geweten dat hij het anders ziet/zag dan ik had ik hem natuurlijk nooit met kerst mee genomen naar mn ouders en naar mn vrienden met oud en nieuw en zo dicht en vaak bij jaydan gelaten. gelukkig is jaydan nog jong en herinnerd hij zich dit niet... maar toch...
    iemand die eens voor mij zorgt zou wel fijn zijn....

zal nu gaan slapen morgen gaan jaydan weer naar zn vader, hij komt 15 minuten eerder even binnen spelen met jaydan, misschien kan jaydan dan beter omschakelen en huilt hij minder als hij weg moet, normaal was het hoit tegen hem jas en schoenen aan en doei tegen mij. misschien door het spelen dast jaydan het beter kan accepteren en omschakelen dat ze in de auto gaan enzo... probeer alles voor jaydan.. als het aan mij lag was hij veelt e jong, maar heb geen keus, rechter is voor 2 partijen. als ik het tegen vecht kan hij zelfs van de rechter gezag krijgen en dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen dus moet wel 1 vinger geven en dat is bezoekrecht...

1 feb weer gesprek met advocaten over hoe het gaat

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden!!!!

Wat een feest hier!!!!

@Lotte en Manoe: van harte meiden! WAT EEN SUPERNIEUWS!!!!!! jullie krijgen een plakbeeb hoor!
    Ennuh Lotte, op jou temp kaartje zit je toch vandaag op 10 dpo, dus je nod is dan toch over 2 dagen al ongeveer? Dan word die test morgenvroeg echt wel KNAL hoor!

@Boaz en Beau: hoe is het met jullie mannetjes dames? Wil Beau de ORS drinken? Ik gaf het Maud met een lepel, dat werkte best goed! Hopelijk knappen ze allebei snel op! Sterkte!

@Gimena, maar ook zeker @doortje: jullie moeten allebei snel zwanger raken hoor! Voor gimena heeft het lang genoeg geduurt en voor Doortje hoop ik echt heeeeeeel snel op een plakbeebje!

@Collo: ah, arme buufje! Dat vind ik ook heeeeel sneu! Hopelijk gaat het allemaal nog goed met haar beebje! Dat is uiteindelijk natuurlijk het belangrijkste!
    Sterkte daar en hou ons op de hoogte! En hopelijk mag je morgen lekker naar huis!! Mijn duimen draaien!

@hier: vandaag dus een dagje a 10 uur gemaakt... Op zich ging het redelijk (ik heb dan ook maar weinig uitgevoerd...) maar zit nu al heel de avond met pijnlijke harde buiken te koekeloeren.... Dit is dus nu wel echt 'de druppel' om er echt iets aan te gaan doen...

Ik ga weer lekker op de bank hangen...

Ow ja en voor de TVOH kijkers: wat belachelijk dat Jennifer Ewbank nog steeds in de race is zeg! Ik vind er echt niks aan... maargoed, das mijn mening! haha!

Trusten!!! Of tot zo! ;)

Ow en dees: hoooooooooooi! alles ok daar? Al verandering in situatie-zusje?

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @mamahilda: wat vreselijk! Ik kan me goed voorstellen wat voor gevoel je hebt hoor! Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn kleintje te moeten laten gaan, terwijl ze het zelf niet wil!
    Kun je niet met je ex afspreken dat jullie in het belang van Jaydan een wat 'soepelere' omgangsregeling treffen. Dat hij een tijdje bij jullie op 'visite' komt om Jaydan te zien en dat jullie mannetje dus gewoon thuis kan blijven? Totdat hij weer wat beter in zijn vel zit?

Het lijkt me ook heel lastig hoor, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat Jaydan jouw zenuwen en stress aanvoelt he? Bedoel ik niet verkeerd he! Want schakel het maar eens uit als moeder, dat is heeeel lastig! Maar je moet toch ook een beetje proberen je zenuwen te onderdrukken en niet teveel te doemdenken, zodat je zelf misschien ook iets rustiger wordt... Wellicht dat het dan voor Jaydan ook makkelijker wordt? (ik probeer ook maar wat aan te dragen hoor... ben geen expert!)

Sterkte ermee!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow mamahilda: ik zie nu dat je verhaal is aangevuld! haha! Mijn reactie was op het eerste gedeelte... Anders snap je het misschien niet helemaal meer...

13. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @suus, dat heb ik voorgesteld maar dat accepteerd hij neit, hij heeft al recht op een vrijdag tot een zondag met 2 nachten en hij krijgt nu 1 dag... minste wat ik hem "geven" kan...

en je hebt ook gelijk jaydan voelt het ook, hij en ik praten heel normaal tegen elkaar en wensten elkaar een gelukkig nieuwjaar, heb hem een kerstfotokaart gestuurd van jaydan.... dus we doen normaal. met jaydan geverfd voor hem dus ons contact gaat goed... en ik probeer overdag echt met jaydan bezig te zijn en er niet te veel bij stil te staan, soms lukt het maar is lastig. en savonds komt de stress dan... en dat uit zich in last van hoofdpijn en nek
    maar ben evrder neit chagerijnig er van ofzo..nu hij kan en begint te lopen, is hij een veel vrolijker en vrijer mannetje en is het makkelijekr voor mij, hij was eerst zo gefrustreerd dat hij nergens bij kon komen waar hij wilde.... dus ik denk,hoop dat hij er niet heel veel van mee krijgt. morgen krijgt zn pa een bakje koffie van me, misschien werkt het beter voor jaydan als hij ziet dat we leuk doen en niet binnen 2 minuten weer buiten staan met hem.

14. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    hih ja had het even aangevult, haha snapte het wel hoor.
    ja dacht kan wel een 2e bericht schrijven maar had nog neit gezien dat jij er op gereageerd had dus ik dacht vul het even aan.,

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hopelijk gaat het morgen inderdaad beter! succes ermee en ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

16. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    ja hoop ik ook, laat het wle even weten,, nu echt maar naar bed dan, trusten, en jij rustig aan met je harde buiken, die harde buiken zeggen dat je geen 10 uren meer moet maken luisteren he, anders sla je straks jezelf voor je hoofd... en lig je ook in eht ziekenhuis.... rustig aan xxx trusten

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mamahilda; Ik wil je even een dikke knuffel geven!!

@Suus; Logisch dat dit nu de druppel is geweest, ik zag het alwel aankomen. Aankomende week gelijk maar aankaarten dus.

@Collo; Je maakt weer wat mee zo zeg in het ZH, mijn duimen draaien nog voor je!

@hier; Niet zo'n hele leuke avond gehad...hebben net onze kat moeten laten inslapen :(
    Beestje ging weer tot 3x toe compleet uit het lint, de bloedspetters zaten echt overal!! Z'n staart lag zo'n 20cm open, je zag gewoon de spieren en zenuwen zitten!!
    Rond 21u maar de DA-praktijk gebeld en konden om 21.30 terecht....daar heeft ze het beestje onderzocht en was het wel met ons eens dat dit zo niet langer goed kon gaan....
    Rond 22.30 is Nick rustig ingeslapen....*snik*

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ah, arme Nick! en ook arme Dees! Dat doet pijn he...?! Ik vind het ook zo vreselijk! Ik zit al bijna met tranen in mijn ogen om jullie Nick, moet je nagaan! Sterkte ermee....Laat maar rollen die waterlanders hoor!

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zo daar was ik weer.

Gimena, hoop ook voor jou op een positieve test!!!

Lotte, leuke reactie! morgen een knaltest en dan genieten!!!

Mamahilda, wat is het toch een ellende als je je mannetje zo moet "delen" sterkte.

Collo, jeetje wat een verhaal zeg, hopelijk is alles goed met het kindje van je buurvrouw.

Mroos, ach Boaz ook ziek? sneu he?

Hier net schoentjes besteld voor Beau, hij wil steeds vaker buiten lopen dus heb shoesme schoenen besteld. dan kan hij buitene ook lekker stappen op het schoolplein.

Ik heb de ORS er niet in gekregen, hij weigerde het echt. heb een flesje met ors in zijn bedje gezet mocht hij vannacht ineens dorst krijgen dat hij dan dat drinkt.
    Ja zo dom ik belde de huisartsenpost gewoon even voor advies en ze stonden erop dat ik langskwam ivm de mexicaanse griep, maar zijn longen klonken helemaal schoon gelukkig.

Ik ga zo slapen, morgen marleentje26 op bezoek gezellig.

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wauw Lottie en Manoe; gefeliciteerd!! Dat is ook super snel dames! Gaaf!

Knap van Sofie Gimena, echt super knap he van die kleine mensjes!

Moeilijk zeg mamahilda; hoop dat jullie eruit kunnen komen in het belang van jullie kleine mannetje...

Knuffel voor jou Dees; je kat heeft nu rust...zo kon het ook niet langer he.

Rustig aan he Suusje!

Hier vandaag mijn trouwjurk gekocht! Was echt heel spannend. Heb er zo'n 8 aangehad en over twee twijfelde ik. Toch maar meteen de knoop doorgehakt. Als je m al wil zien, kan ik de link via pb wel sturen (voor de hele nieuwsgierigen hier haha). De datum wordt waarschijnlijk 15 april. Dan zijn we 12 jaar samen.

In mijn buikje is het een beetje eng op dit moment. Vanmorgen roze verlies, eigenlijk de hele dag door. Ook hele lichte krampjes, maar dat kan ook van vermoeidheid zijn. Ben een beetje bang dames...het is ook bijna te perfect; een prachtige zoon, trouwen en een tweede frummeltje...duimen jullie voor ons?

Deel Deze Pagina