@Suus; Moeilijk is het zeker, had ook niet verwacht dat deze zo zou eindigen. Het kon gewoon ook echt niet langer....ze had het er eerst over om nog weer eens andere medicatie te gaan proberen maar toen ze begon zijn staart te onderzoeken zag ze wel in dat dit zo niet verder kon. Pfff ik heb idd wel ff mijn tranen laten rollen daar.... @Happy; Natuurlijk duim ik ook voor jou!! Het moet gewoon blijven plakken! @Elmo; Hopelijk slaapt Beau de nacht rustig door....
@happy: erg he die onzekerheid! Hopelijk blijft alles lekker zitten daarbinnen, maar ik begrijp dat je het eng vind om morgen te gaan plassen... Succes ermee! Er is vast niks aan de hand! Ik duim hard voor jullie hoor! Ennuh, je mag mij ook altijd ff een pb sturen! @dees: het is idd beter zo, maar dat maakt het verdriet niet minder...sterkte!
Hallo!!! Mooi tijdstip he, hihi! Ik werd om 1 uur wakker en kan niet meer slapen maar gelukkig is er dan altijd nog zp Emma is trouwens ook net wakker geweest, kiesje nr 2 staat op springen. Arme mop, ze lag met 2 handjes in dr mondje gepropt, overal kwijl... Ze had duidelijk pijn. Geven jullie weleens paracetamol in zo'n geval als ze geen koorts hebben?? Ik heb nu gewoon dat tandjesspul gegeven, bij de tandjes was dat altijd voldoende maar die kiezen doen volgens mij echt verrot zeer. @mamahilda: heb je verhaal gelezen. Kan niet veel meer dan zeggen dat ik je gevoel begrijp en dat ik vind dat je echt een onwijs goede moeder bent. Vind het heel knap dat je zo je best doet voor het contact tussen jaydan en zn vader! En wat betreft de mannen, wat een kl*testreek zeg. Ik gun je echt een lieve man. Hele dikke knuffel vanaf hier! @dees: ach meisje, ook dit er nog bij. Sterkte, het is zooo moeilijk om afscheid te nemen van je huisdier. Gelukkig heeft nick nu rust, voor het beestje een stuk beter. @happy: wat fijn dat je je trouwjurk al hebt gevonden! Ohw die onzekerheid, niet fijn. Ik hoop echt voor je dat beebje blijft plakken. Knuffel voor jou! Oh, ik hoor emma toch alweer. Hmmm ga denk ik toch maar een zetpilletje geven als ze zo'n pijn heeft, dan komt ze misschien ook wat dieper in slaap. Arm meiske
*heb nog niet helemaal teruggelezen* Dees Ach arm beestje Sterkte meid.. Echt verrot hoe dat voelt he Happy Tuuuuuurlijk duim ik meid!! Beebje MOET MOET MOET blijven plakken!! ennu ben zeer benieuwd naar de jurk Lenn gisteravond weer eens wakker gehad vanmorgen kw voor 6 alweer wakker... zodra man uit bed gaat, duik ik er weer in net ontbeten, straks maar vast douchen en aankleden.. oja, gisteravond om 22.15 uur moest man bij het politiebureau zijn.. Verklaring afleggen.. Niks ernstigs hoor doordeweeks kan ie natuurlijk niet en op zaterdag hebben ze daar alleen 's avonds laat voor.. Nouja, prima, dan gaat ie heen.. Binnen een kwartier was ie weer thuis één agent was ziek en een andere was vrij.. Er was dus geen tijd en mankracht om de verklaring op te nemen.. Hebben niet even gebeld ofzo.. Kreeg vandaag ook de bevestigingsbrief van de afspraak binnen.. Stond ook in dat hij VOOR hij zijn verklaring zou afleggen overleg kon plegen met een advocaat.. Jaaa op zaterdag??!! een paar uur van te voren?? dus ook gelijk aan gegeven.. Gut, die man had een geweldige reactie: "Zal het aan mijn collega doorgeven." HALLOO je bent toch zelf agent!! geweldig zeg.. Nu bellen ze voor een nieuwe afspraak.. Lekker handig.. hadden gisteravond eigenlijk plannen dus alles afgezegd, krijg je dit..
Goedemorgen, Happy, mooie jurk... Nog een beetje kunnen slapen? Al naar de wc geweest? Spannend zeg. Psje hoe is het nu met Emma? Beau heeft vannacht 125 cc water op met 1 schepje groeimelk voor de smaak en die heeft hij binnen gehouden. Geen diarree vanmorgen maar gisteren ook niets op dus niet veel om uit te poepen. Hij heeft nog wel koorts maar oogt fitter dan gisteren.
PSje Ik geef Amy wel een zetpilletje hor als ik denk dat ze erge pijn heeft. Ik ben niet heel snel van de medicijnen, maar vind pc redelijk onschuldig. Ben zelf niet zo snel van de antibiotica enzo. Dees Ach, wat verdrietig.... Maar je beestje heeft nu wel de rust. Dikke knuffel. HIer Is mijn buuf vannacht bevallen van een prachtige dochter. 1800 en nog wat gram, dus wel de couveuse in, maar volgens de trotse papa hier is ze een sterke meid. Werd net wakker en kreeg gelijk de foto in mijn handen geduwd van het meisje. Ben waarschijnlijk de eerste die hij zijn trots kan laten zien. Tis ook een prachtig kindje....gelukkig maar dat alles goed is gegaan.
Roeltje, wat knullig van die agenten!! Collo, gelukkig is alles goed gegaan met je buurvrouw.. En met jou?
Elmo Fijn dat ie weer wat heeft gedronken. Beterschap met je manneke. Hoop dat ie vandaag weer een beetje drinkt. Happy Hoop dat alles goed blijft gaan voor je. Ga ik wel vanuit hoor! Ik wil ook wel graag naar je jurk spieken.... Suus Hehe, heb je ook eindelijk door dat je zwanger bent joh! Rustig aan doen!!!! That's an order! 10 uur werken is te lang hoor...
Elmo Vandaag spannend he? Moet tot 08.00 uur urine verzamelen en dan gaat het naar het lab om onderzoek te doen hoeveel eiwitten erin zitten. Als het gelijk is als afgelopen week, sudderen we hier gewoon nog verder door. Is het slechter, dan gaan ze misschien snel inleiden. Is het beter, dan mag ik misschien wel naar huis... Dus het kan alle kanten op vandaag!
Gisteren stuurde mijn schoonzus deze foto op. Zij past nu erg veel op Amy en heeft een super camera ....zo prachtig!
Wauw mooie foto, kan ook niet anders met zo'n mooie meid. Even afwachten dus. Ik zal duimen voor goed nieuws
@ mamahilda; Dikke knuffel voor jou! Je doet het toch maar allemaal, heel erg knap! @ Suus; oeh harde buiken zijn wel duidelijk ja. Hoop dat ze goed reageren op je werk en dat je fijn en zorgeloos minder lange dagen kan gaan maken. @ Dees; Ach nee, je beestje . Sterkte voor jullie! @ Elmo; Als ik naar schoentjes 'neus' kom ik ook vaak bij shoesme uit, ben benieuwd wat je er van vindt . Ow zie nu je link, wat een leuke stoere schoenen zeg. Ben benieuwd hoe Beau de nacht doorgekomen is en of hij al wat drinkt. oh lees het nu, fijn! @ Roeltje; jeetje ben je lekker mee, gaat je avond, bah. @ Collo; spannende dag dus vandaag! Wat fijn dat het met je buuf en de buufbeeb goed gaat . Wauw wat een heerlijke foto van Amy, mooi zeg. @ hier; We hebben ons raam ding opgehangen gisterenavond en zitten eindelijk niet meer zo aan de straat . Maura vond het maar gek vanmorgen die speelt altijd met de spiegeling in het glas. We gaan lekker op pad vanmiddag, ff leuks doen en een frisse neus . @ PSje; Arme Emma, heftig hoor zo´n kies. Ik ben heel erg terughoudend met pm, maar als ze pijn heeft en er echt last van heeft (slapen en drinken) dan geef ik het zeker. Vooral een goede nacht slaap doet wonderen. Gelukkig nog maar 1x nodig geweest, zo sneu. @ Happy; ik duim voor zeker voor jullie, en een mooie gezonde tweede frummel is echt niet te mooi om waar te zijn. Leuk dat je zo goed geslaagd bent voor je jurk, ging snel! (ben erg nieuwsgierig, dus mag ik pb?)