Haaaaiiiii! Ik ben zo blij. Mag dus definitief naar huis zometeen. Wel blijf ik natuurlijk onder controle en moet thuis ook weer urine sparen maar dat heb ik er oh zo graag voor over. Dretjuh/Gimena....jullie zijn lief!!! (de rest ook hoor....)
nou kunnen de kids hier nog ff een uurtje langer blijven liggen whahahaha neej ze zijn beide wakker, allebei weer niet geslapen fijn dat je naar huis mag collo!!! da's beter als t ziekenhuis
@hier Ga even lekker douchen. heb net heerlijke broodjes op. Nog even genieten van een Luuk loze zondag.
jaaa super had je smsje al gelezen echt super nieuws. niets is beter dan je eigen huisje doe je wel rustig aan lieverd? en moet je aan bepaalde dingen houden of niet doen? dikke kus namens ons
Collo wat een geweldig nieuws!! En je nu koest houden! Pff ze zijn nog steeds aan het wachten.. ze moet gecurreteerd worden, maar er komen steeds spoedgevallen tussendoor.. Ze wacht al sinds vanmorgen het is allemaal al zo moeilijk en dan schiet het daar ook nog niet op..
@collo: wat een fantastisch nieuws!!! lekker naar je meisje en vent! @roel: ohneee, wat is dit verdrietig zeg... ik had nog wel de hoop dat het goed zou komen... Maar het is dus toch mis gegaan...is ze haar kindje al verloren en moet nu de rest weggehaald worden? Pffff heel veel sterkte voor tante van man, maar ook voor jullie!
Collo jippie! No place like home..... Stinkerbell. Lekker dagje..... Zeker snel.weer afspreken. Wanneer kun je? Roeltje, bah wat erg.....
Collo: Super dat je naar huis mag, daar lekker genieten van je laatste weekjes van je zwangerschap Roeltje: Jee wat een kl*te nieuws zeg.. Manoe: Hier nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap Hier: Gisteren verjaardag gehad van Casey, lekker druk met veel kado's. Vanmorgen hebben we ontbijtje gemaakt en onze kado's gegeven. Zo ons meissie al weer 8 jaar zeg, wat gaat het toch snel allemaal. Ze kan nu lekker spelen en dinsdag moet ze weer naar school.
Weet niet precies of ze haar kindje op die manier al verloren heeft of dat het kindje nog in de buik zit maar het hartje niet meer klopt.. Wil het eigenlijk ook niet vragen.. Net met het nichtje van mn man op de chat van hyves gezeten.. Pff moeilijk hoor.. We zullen wel horen of we iets kunnen doen.. zal ze sowieso een kaartje sturen morgen.. Net met Lenn en killerhond een stuk gelopen.. Proberen nu elke dag een blokje om te doen.. Hij heeft gewoon tot eind van de straat gelopen! metertje of 150 toen opgetilde de hoek om i.v.m. drukke straat.. Nu weliswaar rustig op zondag, maar goed, je weet nooit wat er de hoek om komt scheuren.. In de speeltuin ook nog gelopen en wat gespeeld met de hond.. En toen maar weer terug optillen was geen optie, hij werd kwaad dus maar weer neergezet.. Wel een paar keer gevallen maar hij stond ook zonder jammeren op om verder te lopen.. Hij gaat snel ineens! heb er een filmpje van, zet ik zo op de laptop
Iemand iets van lottie gehoord? Ze ging om 10.00 nog een keer testen omdat die van gister heel licht was, maar heb niets meer van haar vernomen?! @ Caruli thanx meid! @ Roeltje leuk zeg! Echt goed van hem
@ Collo; jaaaah wat heerlijk zeg, lekker naar je eigen huis. En alleen nog maar terug om 'gewoon' te bevallen! (had je eigenlijk thuis willen bevallen?) @ Caruli; Gefeliciteerd met Casey, jeetje 8 jaar al, zo groot . @ Stinkerbell; lekker van genieten! @ hier: heerlijke middag in het park en bij de kinderboerderij. Maura wil alleen maar lopen, aan 1 handje en lekker doorstappen. Beestjes en rennende kindjes om dr heen vind ze super. De koe herkende ze eerst niet zo (wist zij veel dat die zó groot is en niet altijd zwart/wit) maar na het aaien en 'boeoeoe' had ze het door . De haan riep ze al van verre, die lijkt altijd op de plaatjes. Alles was aaaaai, de cavia, de schoenen van de meneer naast ons, het hok, de vloer en het liefst het haar van andere kindjes . Nu ligt ze in bed de knuffel te vertellen hoe groot die koe wel niet was .