@roeltje: jeetje, heftig hoor...hoop dat ze snel geholpen wordt! jeetje wat stoer van Lenn! ben heel benieuwd naar het filmpje! @manoe: de test van Lottie van donkerder dan gister, maar ze kon de foto niet plaatsen omdat ze op haar telefoon zat. Staat bij ons cluppie Dus alles ok! Hoe is het met jou? Prachtige banner hoor! @hier: hmmm, beetje emo...gister een omo witte test (jaja toch vroeg getest, maar werd aangestoken..), vandaag het blijde nieuws dat kennissen van ons weer zwanger zijn (hun kindje is net zo oud als Sara), vorige keer 2 jaar over gedaan, nu in 1x zwanger! Ze is nu 12 weken. Superleuk voor ze, echt waar, maar (ja die maar) het steekt even...we zouden weer ongeveer even ver zijn... zucht...ik weet het even niet... Maar goed, onze tijd komt zeker! @Gimena: zullen we aankomende maand tegelijk zwanger zijn?? Lijkt me gezellig!
haha we lagen ook constant in een deuk Het ziet er ook zo maf uit.. zo'n ukkie met kleine beentjes te lopen haha
Even vlug mijn ouders komen Luuk zo weer brengen. @manoe. Sorry zie het nu pas gefeliciteerd meid. @elmo Ik kan op Donderdag en Vrijdag dan ben ik vrij. Alleen komt Donderdag de kapper nog voor Luuk. @roeltje Wat ontzettend schattig zeg. @riti Wat heerlijk zeg. @all Morgen weer werken jeetje. Zo geen zin in.
@riti: geweldig! ik zit genietend je verslag te lezen! Heerlijk blij kind heb je toch! Hier zijn we richting Rijnauwen gefietst. Vlak daarvoor bij een nieuwe tent gestopt (oude boerderij) en daar koffie gedronken. Veel mensen, dus veel te zien voor Sara! Ze was zo dapper op de fiets! Daarna lekker rozig in bed!
@ Doortje; wat heerlijk, Rijnauwen en omgeving is móoi. .Hoe lang fietsen jullie er over ongeveer? Ik moet met Maura echt in training, ben veel te bang dat ze het niet volhoudt in het zitje en dat ik daar dan dus niets aan kan doen.
@ Doortje ik zie niet dat Lottie ergens gepost heeft?! Waar staat het dan? kan me voorstellen dat je een beetje emo bent....*knuf* hopelijk is het weer snel raak bij jullie en dan een mooie plakbeeb! @ Roeltje wat een gave spam zeg!!! Zo stoer!
@riti: was ook een heerlijke dag, dus erg genoten! We hebben ongeveer een half uur gefietst (bij elkaar dus een uur). Op de terugweg heeeel even gemopperd, maar toen was ze alweer afgeleid. Dus supertrots Hoe lang fiets jij nu achter elkaar?
@manoe: dit schreef Lottie vanochtend: Adora welke gebruik jij dan als je test nog aant werken is hihi? Mijne is alweer klaar ondertussen. Hij is donkerder dan gisteren. Zit niet achter pc dus kan m nog niet plaatsen. Jouw temp schiet zeker omhoog zeg goed joh
Doortje dat is een behoorlijk eindje fietsen Wil deze week (als het weer meezit) ook een goed stuk fietsen.. Hopelijk lukt 'm dat Oei kan me voorstellen dat het even steekt dat je vriendin zwanger is Ik duim voor roze!! heb verder weinig teruggelezen, kan 't maar niet onthouden Filmpje gaat via hyves. youtube duurt nog belachelijk lang haha
@roeltje: hoop ook op mooi weer voor jou! @gimena: NOD is woensdag, denk ik (dus dan word ik ongie ). Hoop het wel, want heb geen zin in een lange cyclus na mijn mk. En dan gaan we er weer voor! En jij?
@ Doortje: euhm...tot de groenteboer hahaha, iets meer dan 10 minuten misschien en dan weer terug. Gaat prima al moet ik uitkijken met zingen want dan gaat ze met dr billen schudden .
@ Doortje; Als je niet zwanger bent dan maar meteen ongesteld, is dat ook maar achter de rug. Meteen zo confronterend ook, bah.