Hoii allemaal, @Riti, wat leuk, lekker diertjes kijken! Toch knap dat ze alle dieren herkent(misschien doen we ze niet vaak genoeg na?), leuk dat ze het zo naar dr zin had en dat ze zo lekker stapt. @dretjuh, verhuisd! Goed zeg, en het is zo snel gegaan! Hoe ga je nu elke keer heen en weer? Auto of vliegtuig? Knap van je hoor. Denk je af en toe ook even aan jezelf? @Gimena, wat lullig van je moeder zeg, hopelijk weet je nog iets te regelen of wil ze alsnog en had ze gewoon een rotdag. @Lottie, meid, ik ben trots op je dat je je verhaal hebt gedaan. Ik denk dat het goed is dat je hulp zoekt, die onzekerheid belemmert je talenten en gaven, en dat is zonde. Het leven is te kort om je constant onzeker en schuldig te voelen. Je bent mooi zoals je bent op dit moment. Je bent mooi om wie je bent en niet om wat je doet. Probeer in dit topic alsjeblieft aan te nemen dat als wij zeggen blij met je te zijn, wij dat ook echt zijn. Door complimentjes in twijfel te trekken doe je jezelf te kort, maar ook ons, dus neem het van mij aan; we zijn blij met de bele info die je ons af en toe geeft en als we het er niet mee eens zijn dan hoor je dat écht wel. Maatschappelijk werk is mijn vak hé, excuses haha, maar je snapt wat ik bedoel denk ik. Ik ben moe, er staan 3 lange dagen werken te wachten en ik heb er géén zin in. De maandag is het zwaarst. Ik mis humptie-dumptie zo. Maargoed, dan weer 4 dagen vrij dus even door de zure appel heenbijten! Slaap lekker..
@mroos niet me moeder maar me schoonmoeder haha. mijn moeder kan niet hier heen komen of me vader moet thuis zijn. me moeder is invalide.
Sorry dat wist ik, was gewoon een beetje snel met typen. Zou ook niet zo snel lullig in de mond nemen als het om een 'echte' moeder ging haha, mijn excuus. Lullig van je schoonmoeder. @Lottie, vergeten te zeggen maar mooie tekst. @Roeltje, prachtig filmpje. Wordt er stiekem een beetje jaloers van
Ik kom welterusten zeggen.. Gaan THE green mile nog afkijken en dan naar bed.. Bedankt voor de reacties op filmpje van Lenn! Ben hartstikke trots haha.. Tot morgen!! Happy kan de link niet openen op de telefoon, heb nog niet alle programma's ervoor.. Kijk morgen even via de laptop
* zwaai zwaai* aan t bijkomen van de laatste nachtdiensten komend jaar alleen weet mn baas dat nog niet, woensdagof donderdag vertellen
@Collo; Je bent weer thuis!! Wat zul je blij zijn Nu maar hopen dat de hoeveelheid eiwitten in de minderheid blijven....succes met sparen. @Roeltje; Wat een ontzettend leuk en gaaf filmpje! Zo ben ik met Beau ook al over het winkelcentrum gelopen....je had sommige mensen moeten zien kijken...geweldig!! @Lotte; Meid...respect voor jou dat je nu je verhaal hebt gedaan en de stap hebt gezet om naar de HA te gaan met je 'probleem'. Ik ben ook van mening dat er nog zoveel meer in jou zit en dat dat er nu nog niet uit komt!! Dat zou zo zonde zijn! Zelf heb ik voor een aantal jaren terug ook bij een psycholoog gelopen en de Riagg....ben er nu veel sterker uit gekomen. @gimena; ik hoop dat je nog een oplossing hebt kunnen vinden voor morgen, het zou zo zonde zijn dat je daardoor niet de opleiding kan volgen. @Stink; Jullie hebben een heerlijk weekend achter de rug, lekker zeg! @Dretjuh; Je bent al verhuisd, ging alles goed? Zo leuk dat je nu ook in Engeland woont, wil daar ooit nog eens heen... @Doortje; Balen van je omo witte test, de volgende ronde ben jij aan de beurt samen met Gimena! @Elmo; Wat een leuke foto van je dochters in de tuin @hier; vandaag een dagje bij mijn ouders geweest, kwamen vanavond rond 21.30 weer thuis. Beau heeft toen nog even gespeeld en is rond 22.15 naar bed gegaan. Beau krijgt trouwens er weer een paar tanden bij...sowieso staan er weer 2 op springen wat de stand op 10 brengt!!! Helaas is de Chamodent op dus zal morgen ff nieuwe moeten halen ter verlichting. Het is nu wel erg stil in huis zeg zo zonder kat....dat heeft nog wel weer ff tijd nodig vrees ik.
Lotte Wat super dat je eindelijk iets durft los te laten. En hulp zoeken is veel moediger dan thuis afwachten. Vind het wel knap dat jij met al je onzekerheid wel naar de meetings bent gekomen. Dat vond ik zelfs nog een beetje eng. Dat geeft aan dat je toch sterker bent dan je denkt. En met een beetje hulp kun je daar achter komen. Verder moet je jezelf niet spiegelen aan je moeder, ik denk echt niet dat je het kunt vergelijken. Daarnaast weet ik zeker dat iedereen hier jou een super lieve meid vindt en twijfel ik niet aan je liefde voor Milan en hoe gelukkig je van hem wordt. Je moet àlleen nu nog leren ook van jezelf gelukkig te worden. Dikke knuffel en houd ons op de hoogte
Lottie zal morgen uitgebreider reageren, val echt om maar dan weet je dat ik het heb gelezen.. Wilde alleen even zeggen dat ik trots op je ben.. En je bent GEEN slechte mama, ik heb je gezien met Milan en de liefde straalt er vanaf.. Je bent een topper meid, vergeet dat niet!! Nu ga ik echt slapen.. Tot morgen!
Oh nee, meid wat een rotstreek. Kun je nu niet gaan? Vind het zo klote voor je... Vandaag proberen afspraak bij de kapper te krijgen, voordat ik straks weer met zo'n plofkop moet bevallen.
Goedemorgen! Paar dagen weinig online geweest.... Zie dat ik allerlei spannende dingen gemist heb.... @lotte/manoe: Geweldig nieuws meiden!! Van harte!! @collo: Heerlijk dat je weer thuis bent!! Nu lekker genieten en uitrusten! En natuurlijk je haar in model brengen voor de aanstaande bevalling ! @lotte: Hartstikke goed dat je hulp zoekt! Je zo moeten voelen is niet leuk en ook niet nodig... Die angst van je moeder snap ik trouwens wel. Hier een manisch depressieve moeder (en tante en opa), dus ik heb ook altijd met die angst geleeft. Ik kan het nu gelukkig wel relativeren en zie mezelf als een totaal ander persoon dan mijn moeder. Meid, nogmaals, super dat je hulp zoekt!! En hartstikke knap dat je het hier hebt willen vertellen! @happy: Super gave jurk! En erg balen van onzekerheid.... Hopelijk alles ok! @riti/couch potatoe: Enjoy! @doortje/gimena: Ik hoop echt dat het ook bij jullie snel raak mag zijn en dat ukkie deze keer goed blijft plakken! Heb vertrouwen! @roeltje: Wat heftig van de tante van je man! Heel veel sterkte voor jullie allemaal! @rest:Ff lost... Hier gaat het gelukkig stukken beter!! Sinds vrijdag niet meer ziek geweest (nog wel errug moe, maar niet meer misselijk!!). Zo blij! Zag mezelf al tot juli als een dood vogeltje op de bank liggen (heb wel wat drama queen trekjes). Verder heeft ons ukkie het fenomeen 'goede voornemens' niet helemaal begrepen. Zie is al vanaf 1 januari iedere morgen rond 6:15 wakker. Zooo irritant. Ze wordt ook echt helemaal overstuurd wakker en we krijgen haar niet echt rustig. Heel zielig. Nu heeft ze natuurlijk ook sinds eind december die dubieuze allergische uitslag. Zou het met elkaar verband houden?? Aangezien de huisarts niet verder komt dan 'aankijken', ga ik deze week ook maar weer eens naar de osteopaat met dr. Het zit me toch niet helemaal lekker.....
panos, knapt t nog niet op meid, das wel fe balen zeg! hier mn betere en mn mindere dagen, vanmorgen fysio zat al aardig vast in mn si-gewrichten waardoor ik bekkenklachten krijg, volledig los gemasseerd en woensdag weer heen (zo gaat t wel hard met mn tax van 18 behandeling...) lottie goed dat je naar de ha bent gegaan, zo kan t niet voor jou meid, hopelijk kunnen ze je goed bijstaan!
* is inmiddels van de bank af* @ Gimena; ik hoop zo dat het op het 8aller)laatste moment nog gelukt is! @ Panos; fijn dat je je wat beter voelt! Het is inderdaad te lang, te veel en te vaag waar je kleine meid in blijft zitten, sneu hoor. Goed om niets uit te sluiten en zelf op onderzoek te gaan. Sterkte! @ Bapsie; klinkt pijnlijk zeg, fysio helpt wel? Zo ga je wel hard naar de 18, al is de meter nu weer opnieuw gaan tellen, dat scheelt misschien een beetje. @ hier; ben een lang weekend Terschelling aan het regelen! Vrienden van ons gaan daar trouwen in juli en daar willen we natuurlijk bij zijn . Alleen is de combi hoogseizoen, verblijf en vervoer best een puzzel als je het lowbudget wilt . Hoop vanavond alles op een rij te hebben en te boeken/reserveren, moet lukken. Iemand nog tips voor Terschelling?
Gimena en? Is ze er al? Wat een rotstreek zeg! Als je dichterbij woonde kwam ik oppassen.. Man vanmorgen weggebracht.. Vanavond de traditie dus maar weer voortzetten; met een bak ijs op de bank.. Heb nog niks in huis dus wij gaan boodschappen doen
@ panos: ach joh veldhoven, eindhoven, oerle ... allemaal zelfde toch en weet nu nog niks he onze HA neemt nog patienten aan! maar als je op SGE kijkt zie je ws vanzelf of je "mag"... zit iig achter de mcD, sliffertsestraat De TA die er zit neemt helaas niemand meer aan ... bij het centrum zit nl vanalles erbij.. TA, VK, Fysio, apotheek, etc.. erg handig! @ mroos: overgeven had lianne vorige week ook.. super zielig!... er heerst weer wat..... @ manoe en lotte: gefeli!!!!! .... begint hier nu wel te kriebelen... toch maar eens met manneke overleggen wanneer we gaan beginnen... of wanneer we gaan beslissen.. @ collo: joepie! weer thuis! jullie hebben teveel gekletst hoor dus lees niet alles bij.. @ roeltje sterkte meis!! @ lotte: goed dat je hulp zoekt meis!!! enne: jij bent lotte en niet mama van lotte he (sorryvoor korte reactie, ben opt werk he..)
Hey dames All Bedankt voor de lieve reacties. Was ik best bang voor. Twijfelde zo of ik het zou vertellen, maar nu ben ik er blij mee. Mroos Hihi onze maatschappelijkwerkster. Ik ben het helemaal met je eens, ik vind het zo zonde dat ik me altijd maar schuldig en waardeloos voel. Dees Heb je lang hulp gehad? Dank voor de lieve woorden hihi hier vliegt de chamodent er ook doorheen! Collo Thanks. Ik moest mezelf echt dwingen naar de meetings te gaan, scheet werkelijk in mn broek hihi. Daarom kwam ik de laatste keer zo overstuur aan. Ik was laat doordat ik t niet kon vinden en schaamde me dood. Ik vond dat ik het toch moest doen...eerst dwong ik mezelf meer om dingen te doen, het wordt steeds minder. Gelukkig zeiden jullie vaak ook dat ik gewoon moest komen en dat hielp wel. Gimena Shittt! Is ze uiteindelijk nog gekomen? Panos Dank je voor de felicitaties!! Geen juli baby maar een september baby dus hier hihi. En dank je voor je reactie op mn andere stukje. "Fijn" om te horen dat je mn angst wbt mn moeder wel kan snappen. Gelukkig ben je niet meer misselijk!! Hopelijk blijft het nu weg! Hmm zou best kunnen dat je meisje daardoor slechter slaapt, lastig hoor en ook heel sneu dat ze dus niet lekker in dr velletje lijkt te zitten Riti Hihi op de bank geslapen?? Joyce Thanks voor de felicitaties! Moest wel een beetje lachen om je licht gekleurde stukje hhihi. Ik snap je gevoel zo goed en ik hoop echt voor je dat je mannetje bijdraait. Zal duimen!!
Haha Lenn zit druifjes te eten.. Bakje waar ik ze in heb gedaan blijft netjes op tafel staan.. Helemaal gefocust op de druiven.. Joyce hoop voor je dat hij bijdraait Nee heb je, ja kan je krijgen.. *poepalarm*