tja.. het was eerst meer: ik wil gewoon een2de.. .. en nu begint het te kriebelen... snappen jullie? is toch net iets anders.... maar goed, binnenkort even een goed moment voor zoeken.. Wel leuk dat de buren eenn nr 2 krijgen.. en iets verderop is net nr 1 geboren.. dus allemaal kleintjes in de buurt al is het maar dat we kunnen zeggen: we starten dan.... das al fijner dan nee... snappie? dus... hihi... overigens: mijn collega naast me is er weer... heeft nu meeting... maar kan dus ws alleen op woensdag en tijdens meetings van hem hier zijn
Hier Heb de vk gebeld. Ze vonden het de vorige keer ook prettig als je vroeg belde ivm inplannen. Whaaaaaaa 8 febr de eerste echo!!!!!!!!!!! en intakeeeeeeeeee Joyce Hihi gekkie. Ik snap je heel heel goed!! Bij mij was het eerst ook dat ik een tweede gewoon leuk zou vinden en ineens ging het echt kriebelen...en dan is het moeilijk om dat gevoel weg te drukken!!! Ik kon ook niet tegen die onzekerheid dat ik niet wist wanneer we er echt weer voor zouden gaan, dat is niet fijn!! Maar jouw mannetje weet uberhaupt niet zeker of hij wel een tweede wil toch? Heb je het er nog wel eens over gehad of even niet meer? Voor al dat "dus...hihi" wel in het zwart was weer erg komisch hihihi
Goedemorgen!! Ik spring er hier weer ff in, dacht dat ik niet zoveel gemist had maar jullie hebben er toch weer aardig wat bijgekletst. Met emma gaat het goed. Heb haar uiteindelijk om 4 uur toch een zetpilletje gegeven toen ze voor de zoveelste keer wakker werd van de pijn in dr mond. Toen heeft ze lekker geslapen tot half 10 en daarna geen last meer gehad. Gistermiddag in dr mondje kunnen voelen en het eerste puntje zit erdoor. Het stond dienacht dus echt op springen, geen wonder dat ze pijn had. @lotte: heb wel even jou stukje opgezocht. Ik vind het heel goed van je dat je dit nu met ons wilt delen en dat je hulp zoekt. Je bent een kanjer en het is tijd dat je dat zelf ook gaat vinden!! Dikke knuffel!
@Lotte; Whoei, de 1e afspraak bij de VK staat dus alweer....leuk he! Je vroeg hoe lang ik hulp heb gehad: Al met al toch wel zeker een jaar....dit is dan een combinatie van bij de HA, Riagg, psycholoog en medicatie...Mocht je meer willen weten dan mag je me altijd PB-en. @Bapsie; Zo gaan de behandelingen bij de Fysio wel hard ja...maar ja, je hebt het toch echt wel nodig! @Joyce; Logisch dat het nu nog meer begint te kriebelen, ik hoop op een goed gesprek met je mannetje. @Panos; Fijn dat je je nu langzamerhand beter gaat voelen, zo kun je er wat meer van genieten! @hier; Straks maar eens ff hier goed door het huis heen, ik zag dat er nog flink wat bloedspetters onder de salontafel zitten en zelfs op de bank!! Het scheelt dat ik de hoezen van de bank kan uitwassen dus die gaan zo de wasmachine in. Het beestje heeft zo toch nog wel flink wat sporen nagelaten! Ik vind het eigenlijk nog best wel vervelend....maar ja voor ons gevoel hebben we een juist besluit genomen
PSje Zielig zeg dat ze zo'n pijn in dr mondje heeft. Gelukkig is het puntje nu door, dan zal de pijn vast weer minder worden/zijn Dank je voor de lieve reactie Dees Jaaa echt zo gaaf! Zo raar ook gewoon! Het is natuurlijk nog erg vroeg, maar ja nu konden ze me iig vast inplannen. En het is natuurlijk ook gewoon erg leuk om al een afspraak te hebben staan Als ik wat wil weten dan zal ik je pb-en dank je. En ehmm...dan weet je gelijk waarom ik niet gereageerd heb op je pb over de vacature. Heb m wel bekeken!!! Ow, jij had dus ook medicatie! Soms mis ik t wel hoor...maar aan de andere kant is dit wel beter! Lijkt me geen fijn idee dat overal nog bloed zit. Moeilijk hoor. Meis, ik weet zeker dat jullie de goede beslissing hebben genomen. Het voelt misschien rot, maar het beestje zat zichzelf zooo in de weg. Sterkte...
@Lotte; Nu kun je iig alvast lekker uitkijken naar de 1e echo Wanneer ga je het de rest van de familie vertellen? Ik las gister namelijk iets over vakantie die al geboekt was ofzo, dan zou je rond de 32 wkn zijn....ga je dan vliegen? Niet veel maatschappijen laten je dan nog vliegen volgens mij Ahh kijk vandaar dat je dus niet terug reageerde, ik dacht al die zal het wel niks aan vinden....moet je ook helemaal zelf weten natuurlijk wat je ermee doet Ik had idd ook medicatie...pfff heeft me veel moeite gekost zeg om die af te bouwen, ben er echt ff goed ziek van geweest! Achteraf was ik wel blij dat ik ze niet meer 'nodig' had hoor, en nu nog.
@ all: Niet gelezen te druk gehad. Hier erg misselijk. Gooi het op t werk op een griepje haha. Verder alles oke. K ga snel weer aan t werk! Liefs, Mili
@Mili; Balen zeg dat je je zo misselijk voelt, had je dat bij je 2 andere kids ook? Hopelijk trekt de misselijkheid gauw weer bij...*knuffel*!
Dees Precies!! Dat is echt fijn om daar naar uit te kunnen kijken. Ik had van te voren al tegen mn ma gezegd dat ik vliegen niet zo zag zitten. Ze had me gisteren blijkbaar 6x geprobeerd te bellen, maar kreeg me niet te pakken. Dus toen ik terug belde bleek ze al geboekt te hebben. Dit omdat er al 3x iets aan dr neus voorbij ging. Godzijdank was het niet sept geworden wat wel de afspraak eerst was! Ze kon alleen iets vinden in juni. Ik heb gekeken op inet bij 25juni en dan zou ik 27 weken en 3 dagen zijn. Dus beter dan die 32 die ik eerst dacht. Dan nog wel erg zwaar denk ik, want het is 1350km rijden. Als we terug komen ben ik dan al 30 weken...maar ja...we zien wel...als het echt niet kan dan kan het gewoon niet...maar is nog zo verweg. ja sorry dat ik niet reageerde. Wist niet goed wat ik moest zeggen. Omdat het dus net zou lijken alsof ik niet wil werken. En dat is het niet. Ik durf gewoon niet meer. Ben nog wel aan het rondkijken af en toe...dat wel...had gesolliciteerd bij de Ikea haha, maar moest nog weer vragen beantwoorden en nog niet gedaan. Weet nu niet wat ik zal doen, want dat is vooral savonds en in de weekeinden. Het afbouwen van de medicijnen ging bij mij best goed. Heb t altijd zelf gedaan, maar wel heeeeeeel langzaam. Vervelend he dat je er soms wel veel last van kan hebben. Gelukkig ben je er vanaf
Morning! @roeltje: geweldig filmpje van Lenn! @Riti: nog wat lekkers kunnen bedenken met koolrabi? Ben er eerlijk gezegd niet zon fan van.. Die bank is echt te gek!!! @lottie: ojeee je moeder heeft al geboekt!! Ook zonder te overleggen een andere datum? Of maakt je dat niet uit? Ja 27 weken is dan wel te doen hoor, wat gaan jullie doen? Veel stoppen onderweg. Je zult toch om de haverklap moeten plassen haha! Mooie banner! En je test is ook prachtig! Lieverd, superknap dat je nu aangeeft wat er in je koppie omgaat! Ook heel goed dat je een afspraak hebt bij een psycholoog. Je komt er met jezelf niet helemaal uit en dan is het juist goed dat je er met iemand over gaat praten. Die kan samen met jou weer wat dingen op een rijtje zetten. Echt, ben supertrots op je, en vind je een supermama voor Milan! En voor ukje 2 zul je dat net zo worden! Denk eraan, kleine stapjes, niet te snel willen. Komt allemaal goed knuff! @dees: had helemaal nog niet op jouw nieuws gereageerd zielig van je kat..maar wel beter zo.. @collo: joehoeoeoeeo, ben je lekker thuis??!! @gimena: schoonmoeder nog gekomen? Stom dat ze het vergeten was! @Manoe: waar is jouw mooie banner? @panos: verveldend dat die uitslag nog steeds niet weg is!! @psje: fijn dat ze nu echt doorkomen! Wat kan dat dan pijn doen he? @hier: pfff beetje een jankbui vandaag..echt pms volgens mij
Doortje Ik had al gezegd dat ik juni niet erg zou vinden. Bewust! Omdat ik dan minimaal 27 weken zwanger zou zijn als t al raak was. Maar zij wilde dat liever niet omdat ze dan ook in hun huisje op de camping kunnen zitten, want dan is het in NL ook wel mooi weer. Vonden ze dan zonde. Maar ze konden niks vinden en toch geboekt. Ze zei dat ze t had gedaan omdat ze het idee kreeg dat ik wel graag in juni wilde. Dus heeft geholpen. Maar ze weet t wel hoor. Heb het haar wel verteld gisteren. Verder vertel ik het misschien alleen mn beste vriendin en daar blijft het bij. Whahaha inderdaad veel plaspauzes. Moet voor mijn doen nu al veel plassen zeg...sinds gisteren eigenlijk. Maar verder voel ik tot nu toe niet veel vandaag. En dank je voor je hele lieve reactie. Lief gezegd hihi. Ik zal mn best doen met de kleine stapjes, is wel een goede tip! Is manoe dr banner weg dan?????????????? Ah...heb jij dat ook altijd zo erg als je ongi wordt? Ik heb weinig klachten verder van te voren, maar wel emo!!! Nu ook hoor Ik duim voor je dat je volgende ronde lekker mee doet...of alsnog zwanger bent
@ Lottie; Het zou maar zo kunnen dat je vakantie heel mooi gaat uitkomen en dat jullie er heerlijk van kunnen genieten . Hoe ging je zwangerschap bij Milan, wel goed, toch? @ Dees; Lijkt me inderdaad zo wennen nu je beestje er niet meer is. Jammer dat hij deze sporen heeft nagelaten, hij heeft het echt zwaar gehad en jullie hebben de juiste keuze gemaakt. Gelukkig ook veel fijne herinneringen! @ Doortje; het wordt een mooie dag, een frisse neus met Sara zal je vast goed doen! En anders is er altijd nog chocola en tissues, soms moet het er gewoon uit. Nee niets met koolrabi kunnen vinden waar ik een beetje blij van wordt. Ben ook niet zo'n fan en de keuzes zijn ook een beetje beperkt aangezien het lijkt of heel de wereld niet echt fan is . Morgen komen ze pas en dan zijn ze ook nog eens vreselijk lang houdbaar dus kan er nog even mijn hoofd op breken. Ben al lang blij dat ik iets gezelligs van de bieten heb weten te maken .
@Lotte; 27 weken is dan idd nog wel te doen denk ik allicht beter dan 32 wkn! Waar gaat de reis naartoe eigenlijk, of lees ik daar nu overheen? Er is een heel verschil tussen niet willen werken en niet kunnen werken, gelukkig weet je zelf hoe het ervoor staat en heb je hulp gezocht. Dat is al een hele stap in de goede richting! Het afbouwen van de medicatie heb ik ook veelal zelf gedaan, jeroen was wel een goede stimulans toen trouwens .daar heb ik veel waardering van gekregen. @Doortje; Het is idd wel beter zo, maar wel ontzettend leeg en rustig nu in huis @RiTi; Zeer waarschijnlijk heeft het beestje een infarct gehad .er zat iig iets niet goed in zijn hersens hoe zielig het ook is! We hebben zeker ook mooie herinneringen .maar 2 katten moeten missen in een tijd van 9 maanden is ook net ff teveel van het goede! @hier; Was veel van plan maar er komt maar weinig van terecht .
Wilde reageren maar Lenn wil weer eens niet slapen.. (hoe verrassend zeg).. straks maar weer een poging doen!
@lottie: hoe reageerde je moeder eigenlijk? @riti: hmmm iets met bieten EN koolrabi? Haha zie dat eigenlijk niet echt voor me @stink: aaah zielig voor je hond!
@riti: *ping* man heeft gister bami gemaakt. Kun je ook heel goed koolrabi in gebruiken! Verse groenten, gemarineerde kip (in sojasaus, weet niet of je vlees eet?), boemboe, noodles en klaar is kees! Ik bereid je vast voor op een enorme stinkluier de volgende dag
@ Doortje; *ping*! Jaaah dank! De sojasaus-noodel hoek, lekker. Eet zeker vlees, jummie. Komt goed uit want we gaan zo naar de appie, kan ik meteen bami/mie/noodles scoren En Maura krijgt schoenen, heb net dr leren slofjes weer schoon staan maken (vogelpoep) en ben het wel zat. Hoop dat we wat vinden zo, want ze heeft een hekel aan shoppen