@doortje: Lekker even uitwaaien! Zal je goed doen! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Het is ook niet niks geweest.... @dees: Zielig van je kat! Ook al is het beter, het blijft natuurlijk gewoon hartstikke rot! Sterkte! @roeltje: Hoest nou? En met de tante van je man? Lichamelijk alles ok (emotioneel zal nog wel even duren...)? @stink: Sterkte met je hond! Poeh, ik dacht even snel een afspraak met de osteopaat te kunnen maken. Niet dus! Mijn eigen osteopaat (echt super vent!) is ziek ivm een operatie tot februari. En die ik aangeraden kreeg door een collega heeft 8 feb pas plek. Echt een enorm teleurstelling, want ik wil er zo graag iets aan doen! Kan wel weer naar de huisartst, maarheb niet zoveel vertrouwen op het moment. In het beste geval verwijzen ze me naar het ziekenhuis. En dan? Medicijnen? Nog langer aankijken. Zucht. Baal even flink. Als iemand nog een goede osteopaat in de regio kent dan hou ik me aanbevolen!!
Panos aah das balen zeg hopelijk vindt je alsnog een osteopaat voor 8 februari.. dat is gewoon nog een maand wachten Heb sinds gisteravond niks meer van ze gehoord.. M'n man heeft vanmorgen nog wel een sms gestuurd omdat hij natuurlijk weer aan het werk gaat.. Ze weten dat ze ons altijd kunnen bellen en voor nu vind ik dat voldoende.. Als we iets kunnen doen horen we het wel.. Als ik vandaag niks hoor zal ik ze morgen nog wel een sms sturen denk ik.. weet niet zo goed wat nu goed is om te doen.. is het een grote verrassing als ik zeg dat we een stuk gewandeld hebben net Lopend de hond uit gelaten.. Bij de grote weg til ik hem wel op i.v.m. langsrijdende auto's maar verder lekker zelf lopen.. Op de terugweg werd ie wel moe dus laatste stuk op de arm gezeten.. Wel nog de handigheid uitvogelen, maar tis een stuk makkelijker dan met de kinderwagen.. Lenn ligt weer op bed, maar wil alsnog niet slapen.. Alleen vanmorgen heel even geslapen in de auto, dus hij moet eigenlijk nog wel een slaapje doen. Straks nog even naar de bieb, mn boeken zijn uit
@Lotte: oehh eerste echo schiet al op dan : ) Leuk hoor! @PSje: ahh dus toch tandjes, is het nu weer beter nu hij door is? @Roeltje: nee haha is geen verrassing als je zegt dat je net gewandeld hebt @Manoe:hmm jammer da's best lang w8en als je iemand nodig hebt, hopelijk vind je snel een osteopaat. @hier: hier is alles goed, layla slaapt, dani is vrolijk. Vanochtend lekker gezwommen met ze. (what's new) Gisteravond op de verjaardag was Dani verveldend,pff niet normaal! hij was TE hangerig en huilerig dus we zijn maar op tijd gegaan. zo, nu is meneer aan t poepen dus die ga ik zo verschonen. Ga dalijk met mn vader een gevulde gehakrol met romige prei maken Gezellig!
Hallo allemaallllll!!!!! Ben weer even niet geweest en ben nu ook weer druk met leren voor examens. Vrijdag examen en volgende week woensdag. Ben nu alleen thuis om te leren. Milan is naar KDV....wat is het stil en leeg zonder hem.....niks aan! Maar wel goed om te leren. Heb niet alles bijgelezen, maar kwam even tegen dat Lotte zwanger is!!!! Gefeliciteerd meid!! Verder heb ik echt geen tijd om alles door te lezen. Hoop wel dat alles goed is met jullie. xx
Pfff meiden ik ben zo bang. Roze verlies blijft (best veel)...geen krampen...ben aan het werk dus kan niet lang blijven..ben bang dat het niet goed gaat hier Daarnet roze met daarin wat bloederige draadjes....
happy kan je je vk niet bellen? oke, ze kunnen vrij weinig doen, maar heb hier gemerkt dat ze wel een beetje inzicht hebben in wat het betekend? hier hebben ze tijdens (helderrood)bloedverlies constant vermeld dat de kans zeer klein was dat het mis ging.. hoe ze het wisten, geen idee.. maar ze wisten het.. *duimt dat beebje blijft plakken*
Chicken Dank je wel!!!!!!!!!! Hopelijk mag ik jou volgende ronde feliciteren Happy Ow nee...ik hoop echt zo dat je geen gelijk hebt...had je het bij Tijs minder dan nu?? Hopelijk is het niks ergs en blijft beebje plakken...Geen rood bloed? Kan je niet eerder naar de vk?
Happy Moed houden meid! Wij duimen met je mee... Verder Zijn jullie echt allemaal schatten! Kreeg vandaag het kaartje binnen en werd er helemaal emo van. Super bedankt! Als ik terug het zh in moet neem ik deze kaart met me mee. Nu ga ik even een tukje doen....
@Chicken; Succes met studeren!! @Happy; Ohw nee meid, ga je nog niet druk maken.... Ik zou je denk ik ook willen adviseren de VK te bellen @Collo; Slaap lekker meid @hier; Net ff boodschappen wezen doen, en wie kom ik daar weer tegen...RiTi + man + Maura....alleen hebben ze mij niet gezien geloof ik Beau heeft ff flinke stappen gezet in het winkelcentrum, leuk al die reacties van mensen
Dat lukt je nooit Wauw! je bent dus niet ongesteld geworden. Het is echt een duidelijke streep!! Gefeliciteerd!
@ Dees; heeeeeeeeej niks gezien . We waren ook helemaal gaar in onze boodschappen-bel. jammer dat we jullie gemist hebben!
Moet woensdag ongie worden...maar ik liep vanmiddag langs de kruitvat en toen dacht ik, ach ja, laat ik maar weer testen kopen. Net Sara in bed gelegd, dus toen riepen ze me! Ik was echt even in shock en een smile van oor tot oor