@Lottie, veel meer dan bij Tijs...toen was het zo af en toe eens een beetje. Nu dus al vanaf zaterdag elke dag...en na elk toiletbezoek
@RiTi; Nou de volgende keer ga ik gewoon gezellig aanwaaien Meten ze bij Nelson ook de voetjes op...ik twijfel zo of ik dan wel de juiste maat mee neem... @Chicken; *hup hup!! Aan de studie* @hier; Heeft de jeugd op straat nog wat vuurwerk gevonden volgens mij Brrr kan daar echt niet tegen...
@ chicken; muah ik vond privaatrecht erger al was het concurreren met staats- en bestuurs . Ik neem aan de je niet meer de meterlange Asserserie hoeft door te ploeteren? Maar het is wel je laatste vak dus, dat scheelt . @ Lotte; ja het is een redelijk standaard model eerste schoentjes. Vind ze in veel kleuren heel erg leuk, had ook rood of bruin in mijn hoofd maar de papa is wat meer van het meisjes-meisje .
@happy...bah wat een onzekerheid zeg...kun je niet gewoon nog eens bellen naar de vk voor een echo ofzo? Sterkte!
@ Dees; Ja ze meten even. Heel leuk en rustig en ervaren op hun gemak met de uk. Wat ik ook wel fijn vond is dat ze ook weten in hoe veel extra ruimte verantwoord is, dat ze volgende week ook nog passen zeg maar .
@Rit..nou niet helemaal...volgende week nog formeel belastingrecht. In juni nog herkansing loonbelasting, dan scriptie en dan echt klaar. Ik ken de Asserserie niet....ik doe geen rechten, maar belastingrecht.
Zeker fijn, deden ze bij Milan ook..ze zijn nog iets te groot, maar wel verantwoord te groot. Dus dat hij niet valt zeg maar.
@ Chicken; het einde is in ieder geval in zicht! Asser was vroeger een enorm saai staats- en bestuursrecht naslagwerk brrrr.
even de lijst boven water gehaald Brusje in de maak? -Collo003: 06 februari 2011 -Deesdees: 17 februari 2011 -Suus1982: 11 april 2011 -Panos: 7 juli 2011 -Bapsie: 30 juli 2011 -Mili: 5 sept 2011 -Happy79: 8 sept 2011 -Manoe: 20 sept 2011 -Lottie: 21 sept 2011 -Doortje: ...sept 2011 -Gimena: oefenfase (Ronde 6) -Roeltje: oefenfase (Ronde 1) -Caruli: oefenfase (ronde 1) -Chicken: oefenfase (ronde 1) Heb de lijst even bijgewerkt
Doortje gefeliciteerd!! Super zeg!! Nu nog 3 dames? Happy, hopelijk.maak je je druk om niets...... Knuffel
@schoonmoeder een dikke half uur te laat inne had gelukkig gewacht @hier 1e dag met me opleiding zit er pfff ben wel moe. WAUW wat gaaf is dit. dacht dat ik Reiki ging doen maar nee. was white time healing 1. dat is veel krachtiger en kan je van ver af doen. je voelt echt de kracht wel veel handelingen dat wel een veel bewegingen gelijk. heb de Golden Movement geleerd. en inne zei dat ik dat eens voor sophie moest doen. dat kindjes zien dat je een energie bal. dacht eerst ja hoor maar sophie ging helemaal door het dollen en wou het hebben. helemaal gave had dit echt niet verwacht. (jullie zullen wel niet denken die esmee is gek geworden) @doortje en jij denken dat je ongie wordt haha dus niet samen volgende maand zwanger haha GEFELICITEERD LIEVERD!!!!
@ Doortje wat gaaf wat lees ik nou!!!! GEFELICITEERD!!! Echt super voor jullie zeg!!!! @ Happy wat rot meid kan me goed voorstellen dat je hier onzeker van wordt, kan je niet om een vroege echo vragen? @ Lottie al gewend aan het idee? haha nou ik nog niet helemaal hoor! Voel me anders als bij Morris, geen krampjes, zere borsten alleen maar wat moe en een beetje afwezig....misschien komt het nog wel! @ Gimena wat leuk dat je er zo enthousiast over bent!!! Ben nu wel benieuwd wat Sophie dan allemaal zag! Nou ik ga gtst kijken douchen en op tijd naar bed,!
@Doortje: GEFELICITEERD, wat geweldig zeg!!!!! @gimena: whaha leuk die enthousiasme, past helemaal in jouw straatje dit he!?! @Riti: wat een leuke foto van jou en Maura Wat een happiness leuk om te zien @Manoe: ik was bij Dani ook meer afwezig, was echt mn hersens kwijt
Gimena klinkt spannend! Fijn dat t je bevalt! Manoe nee kan t ook nog nie bevatten!! Zo raar! Ik voel me ook anders! Nu al met vlagen licht misselijk en vanaf smiddags giga rommelbuikie haha. Verder moe en n zeurgevoel in m'n bm, maar had k bij Milan ook. Leuk hè met z'n drietjes weer tegelijk!! Waren wij toen buddy's samen met roeltje?
Lottie hihi volgens mij wel ja.. enige verschil is dat ik niet zwanger ben maarrrr ik hou me aanbevolen voor buddy hoor! Nu even GTST kijken heb boeken gehaald bij de bieb vanavond, dus kan er weer tegen aan
Zie dak wat pagina's heb overgeslagen! Happy oh wat eng voor je hopelijk blijft beebje plakken!!!!! Knuf Chicken whaha klinkt wel leuk " Milan z'n schoenen klinken t zelfde als Milan z'n schoenen" hihi! Leuk Riti zijn echt leuke schoentjes hoor!! Iig niet knalroze met barbie dat komt nog whaha. Dees roeltje zit in ronde 2. Ik kan nie goed aanpassen met kleur op m'n iPhone Roeltje graag!! Dan blijf jij gewoon mijn buddy ok? Meisje/jongen gaan jullie voor ons ook raden?????
och Gimena, zou je bijna vergeten Wat fijn dat het bevalt! super meid.. Volgens mij echt jouw ding.. super hoor..