Hoii allemaal @Doortje, meid, van harte! Het is je zo gegund. En nu blijft ie plakken hoor! @Riti, wat een prachtige foto, je bent een mooie moeder en de liefde straalt er vanaf. @Happy, dat is echt schrikken zeg, steeds dat bloed. Het kan natuurlijk nog alle kanten op maar snap dat je je goed zorgen maakt. Vannacht heel gek gedroomd en slecht geslapen(altijd van zondag op maandag, omdat ik dan tegen de week opzie..) en vanochtend misselijk en overgegeven. Rest van de dag misselijk gebleven. Het is echt een virus hier. Mijn moeder had het ook en Boaz ook natuurlijk, mijn man voelt zich ook niet echt lekker. Morgen is mijn man jarig en vrij. Boaz gaat wel gewoon naar het kdv(hij wordt alleen lekker vroeg opgehaald) omdat we dat belangrijk vinden nu hij wat eenkenniger begint te worden. Man is dus morgen voor het eerst sinds de geboorte een dag alleen thuis haha. Ik ga maar eens de vlaggen ophangen nu hij hardlopen is, heb ik morgenochtend echt geen zin in.
@all hoop dat het me ding is haha maar het is zeker super gaaf haha. ik duik op de bank met me lappie ben zo moe. Beeeeh
zag net dat in feb de 9 maande beurs is daar wil ik heen even nog aan me mannetje vragen of hij ook wil
Mroos beterschap en alvast gefeliciteerd 9mnd beurs!!!! Ojaaaaa ff kortingskaarten zoeken!!! Whaaa leukk!!! Vorige x was ik niet zwanger toen we er waren!
9 maanden beurs is zeker leuk als je zwanger benet, vooral als je net zwanger bent. Ik ben er in Feb.2008 geweest hihi alweer 3 jaar terug ,was NET zwanger van Layla hmm ben nu een heerlijk glaasje echte champagne met mn liefie aant drinken, lekker toasten op t huisje in engeland Zondag nog een keertje, met mn ouders en kids als we dr zijn
joehoe meiden! Dankjulliewel voor de enthousiaste felicitaties! Dit MOET gewoon een plakbeeb zijn...ben toch wel bang hoor.. Reactie van man: dat meen je niet!!!! ik dacht het al!!! (weet niet van nega test ) @happy:meis, hoe is het nu? @gimena: dacht echt ongie te worden Jij bent gewoon de volgende, echt! Fijn dat de cursus zo leuk is! @chicken: succes met leren! @ riti: nee pan bij betsies kookwinkel gekocht. Kado voor man voor de kerst Curry was een succes! @lottie: ja denk iid dat ei wat later is geweest. Dus hoe lang ik nu zwanger ben is dus een beetje onduidelijk.. Toch samen zwanger!! @9 maandenbeurs: 1x gedaan, net als de jonge gezinnenbeurs. Nooooooit meer... @all: weet nie meer...
Doortje Idd toch samen zwanger! Leuke reactie van je man hihi. Euhm...als ik zo naar je streepje kijk ziet het eruit als zo'n 4 dagen voor nod streepje hihi. GAAF!!! Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent, echt jammer dat je niet gewoon zonder zoveel zorgen zwanger kan zijn in het begin. Ik ga zo hard duimen voor je tot ik geen duimen meer heb hihi...hoop dus dat t niet nodig is al te veel te duimen Dretjuh Dat lijkt me ook! Dan is het zo spannend hihi. Maar bij jou was het toen de eerste, dat is ook weer anders denk ik. 9maandenbeurs. Ze hebben wel eens 1 kaart gratis...weet iemand hoe je daaraan kan komen?
ik heb een knallende koppijn (rare tik in mn voorhoofd, doe steeds fronzen en wenkbrauw omhoog trekken, me = weirdo) en erg veel last van mn linkerpols sinds de verhuizing, die pijn trekt door van mn halverwege mn onderarm tot aan mn pink... erg irritant ik ga zo lekker naar bedje toe, morgen weer vroeg dag
@ Gimena; wat fijn dat je nog kon gaan en helemaal super dat het zo gaaf was. Het is nog een tweede keer, toch? @ all; dank voor de leuke reacties op de spam . @ Lotte; de roze barbie fase ontkom ik niet aan vrees ik, vandaar dat ik nu graag kies voor andere kleuren. Maar dat ik het tegen de papa op zou moeten nemen had ik niet kunnen voorzien . Wil je weten of je een jongen of een meisje krijgt trouwens? @ Manoe; je bent zwanger, het is echt zo! Kan me goed voorstellen dat het 'vreemd' voelt. Wil jij weten wat het wordt? @ Mroos; wat naar dat je zo onrustig slaapt zondag op maandag, is het na maandag ook weer weg? Virusje er bij is helemaal rottig, beterschap! Alvast gefeliciteerd met je man, gaan jullie het nog vieren? Ben benieuwd wat hij met zijn dag gaat doen, dat zal even wennen zijn . @ Dretjuh; proost! De goede dingen moeten/mogen vaak en veel gevierd worden. Op veel geluk in de UK voor jullie! @ Doortje; oeh curry gemaakt jummie! Wat een superpannen zijn het, die van mij is niet zo groot en heeft geen deksel maar is een feestje . Het IS een plakbeeb, vast en zeker! @ beurzen en zo; heb ik niks mee, ben 1 x geweest en heb me vooral afgevraagd wat ik er nou kwam doen .
Doortje wat gaaaaaaaaaaf!!!!! plak-plak-plakbeebje!!!! gefeliciteerd!!! @het lijstje: hihi, ik had collo roze gemaakt vanwege het feit dat ze een meid krijgt, en dees omdat ze een jongen krijgt blauw en ik gaf mezelf oranje vanwege het feit dat het geslacht 'onbekend' blijft... Maaruh, nu heeft iedereen een andere kleur, ook leuk, hahahaha! @happy: ik duim echt heel erg hard voor jullie dat het roze verlies niks betekent hoor! Maar wat moet jij in onzekerheid zitten meid! Je zou een digitale kunnen doen met conceptie-indicator, die moet dan in ieder geval 3+ aangeven. geeft ie korter aan, dan zou ik sowieso heel hard schreeuwen om een echo... Maar je kunt idd ook de 2 voor 5 van de kv doen en kijken naar de kleur van de 2e streep.... sterkte meid! @schoentjes: ik wil ook schoentjes kopen, maar Maud loopt nog niet.... hmm, toch maar ff wachten dus... @Lotte: je kunt met 27 weken nog best op vakantie hoor! Ik voel me namelijk best vakantiebestendig nu.... ik ga alleen niet... @chicken: succes met de studie! @gimena: fijn dat de cursus je zo goed is bevallen! veel succes morgen nog! @collo: hoe is het met jou? Hoe vaak controleren ze je urine en bloeddruk nu je thuis bent? @dretjuh: veel plezier met jullie onder-ons-feestje!!! geniet! @joyce: hopelijk mag jij ook snel voor een brusje.... @hier: morgenvroeg vk om 10 uur. Ik ga even VEEL vragen! Had namelijk gisteren extreem veel last van mijn bekkenbodem na de seks... Leek wel of ik een verzakking had, zo voelde het! Vandaag is het wel over...raar toch? Verder dus redelijk veel harde buiken ineens en ook pijnlijk en pijn in stuitje... en dan om 17.00 pretecho! Ik hoop ZO dat brusje zich mooi laat vastleggen! heb er alleen niet zoveel vertrouwen in omdat het de afgelopen 2 echo's ook drama was... Nu ga ik lekker bankhangen...hopelijk ben ik niet al teveel mensen vergeten....
@doortje: whaaaaa!!! Gefeliciteerd!!! Dit is echt een plakbeeb meid, dat moet gewoon!! @riti: wat een mooie foto! Lief. @schoentjes: hier 2 weken geleden 2 paar gekocht. Hele zachte zolen maar wel geschikt voor buiten. Ze heeft nog niet buiten gelopen maar gaat er binnenkort wel van komen denk ik, binnne doet ze niet anders meer @Happy: ik duim nog steeds voor je meis, wat een onzekerheid.
@doortje dus geen ongi lieverd haha je bent harstikken zwanger ben ZO blij voor jullie. ja ik ben de volgende wacht maar af (duim duim) @dretjuh.geniet van je borrel lieverd en denk dat het door het sjouwen komt. @riti ja morgen weer. maar dan is het meer praktijk.
Doortje Supergaaf! Ik ben zo blij voor je. Gimena Klinkt interessant, ben wel altijd een beetje sceptisch,maar laat me wel een keer als proefpersoon door je gebruiken...hihi 9 maanden beurs Ga ik denk ik niet redden.... Dretjuh Oh, lekker champagne! Nog even en ik mag ook weer! Mijn vader heft al 2 flessen koud staan voor als het zover is. Suis Moet morgenochtend weer beginnen met 24 uur urine sparen. Woensdag weer op controle. Zal mijn ziekenhuistas maar meenemen voor alle zekerheid, maar hoop dat alles goed is.
Hoi niets gelezen maar ben even trots op mijzelf. Mijn zus is gek van steven seagal ( lelijke vent) ze is binnenkort jarig dus ik had bedacht haar te verassen (lol) met een taart met die.vent erop. Nu alvast hem gemaakt zodat ik van de week alleen maar even de taart hoef te maken en dit plaatje erop kan leggen. Ik ben blij met het resultaat haha Bekijk bijlage 120545
haha was al bijna vergeten hoe het was om een hele nacht te slapen maar eindelijk is hij vannacht een keer NIET wakker geworden.. laten we het er maar niet over hebben dat hij weer om kw voor 6 wakker was we gaan ontbijten en dan douchen.. om 8.50 uur naar de huisarts.. hij knijpt al dagen zijn oogjes dicht.. zomaar opeens.. volgens mij heeft hij er weinig last van, maar wil er toch naar laten kijken.. gistermorgen heb ik mijn arm verkeerd bewogen ofzo, schoot ineens in een spier bij mn schouder.. nog steeds last van.. niet aan de assistente verteld, anders moet ik daar een andere dag voor weer komen Oja, gaat dat bij jullie ook zo trouwens? gisteren dus afspraak gemaakt en gelijk gevraagd om mijn ijzer te checken.. Ben af en toe zo duizelig (vooral als ik opsta) en dat had ik ook tijdens de zwangerschap en bleek mijn ijzer veel te laag.. Nu moet ik dat straks overleggen met de ha of dat mag (goed, enigszins logisch).. Maar dan moet ik een paar dagen later terugkomen om te prikken bij de assistente.. En dat gedeelte snap ik niet.. Hij kan dat toch zo doen straks? (vanuit gaande dat ze zo'n vingerprik apparaatje hebben zoals de VK dat ook heeft..) Echt, soms he.. Dat beleid bij de praktijk zit zo raar in elkaar.. gaan nu echt ontbijten..