December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi alsof Lenn dit elke nacht vol gaat houden :D ik reken er elk geval niet op..
    Gaaf plaatje trouwens voor de taart!

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hihi vast niet. Maar hier is er elke nacht minimaal 1 wakker.

Ennuh dank je.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedmorgen!!!

Nou ja...goed??? Milan om half 7 wakker:$. Hij heeft gisteren amper gepoept en liet net allemaal poepjes;) dus denk buikpijn.Ik had al amper geslapen, dus hopelijk ben ik zo slim er strax ook ff in te duiken.

Suus
    haha dat dacht ik al wbt het lijstje dat je jullie 3 daarom die kleuren had gegeven;)
    Goed om te horen dat t nog best kan n vakantie:) denk t ook wel. Oei pijnlijke harde buiken? Das niet goed! Laat je t ff weten hoe t ging bij de vk? Succes!

Riti
    jij vroeg geloof k nog hoe m'n zwangerschap bij Milan ging. Idd goed. Alleen veel bekkenpijn aan t einde, maar met 27 weken viel dat volgens mij nog mee:)

Roeltje
    nee meestal gebruiken ze daarvoor geen vingerprikding bij de ha, vandaar;) en als t wel zo blijkt te zijn dan is t idd raar dat je terug moet.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; hoe is het met je? Lees net dat het nog aankijken is voorlopig met zijn oog. Hoop zo dat hij zijn oog kan houden!

@ Elmo: jeetje wat knap gepuzzeld! Maar jeetje wat een lelijke vent :D

@ Collo; ik duim dat alle goed is en dat je voor niets je ziekenhuistas inpakt!

@ Roeltje; lekker doorgeslapen, fijn!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    haha hier normaal gesproken ook hoor.. stond om 5 uur al op zijn kamer.. schrok wakker omdat hij nog niet wakker was geweest.. vaag he.. maar hij deed het nog;)

Lottie
    ik stuur je straks gewoon naar bed als je zegt dat Milan slaapt:p

Riti
    Goedemorgennnn!!!

straks naar tante van mn man.. paar boodschappen halen.. maar heel eerlijk? Heb geen idee wat ik tegen d'r moet zeggen:( Gelijk maar even kijken of ik in huis nog wat kan doen.. Ze moet het de eerste week lichamelijk nog rustig aan doen.. straks eerst maar eens naar de ha en de boodschappen doen..

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roel
    hihi is goed:p
    kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet zeggen:(. Ze was al best ver toch? Weet je hoe t verder is gegaan? Wordt t kindje begraven oid? Sterkte!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nee heb er verder niks over gehoord.. Rond 17 weken was ze.. Ga er ook maar niet naar vragen, als ze wil praten zal ik het vanzelf horen denk ik.. Vandaag is ze alleen thuis, man is weer werken en dochter naar school (mocht gisteren dagje thuis blijven) ze weet elk geval dat we er voor ze zijn en dat is denk ik eerst voldoende..

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat denk ik ook hoor. Zou er idd niet naar vragen. Denk dat ze vanzelf wel iets loslaat als ze behoefte heeft. Idd gewoon er zijn en evt zeggen dat als ze iets kwijt wil dat t kan. Echt sneu hoor:( bah

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    GAST!!!!!!

Weet iemand of de moderators wel kunnen zien wie hier als gast kijken? Ik vind t raar dat niet leden gewoon mee kunnen lezen. Ik hoorde van de week iets van mijn ma dus waarschijnlijk leest m'n schoonzus mee. Beetje flauw...heb ooit bij haar iets gelezen op n ander forum ivm mijn broer was dat belangrijk. Daarna nooit meer, maar ja....

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja we waren er ook echt even goed stil van.. Ik was het bed weer in gedoken na een spooknacht van Lenn en voor ik ging slapen keek ik even op de telefoon voor de tijd.. en toen zag ik dat bericht.. Nouja, slapen werd m niet meer:( En tuurlijk wisten we dat dit kon gebeuren en de kans dus ook heel groot was, maar ja.. Een klein beetje hoop is hoop natuurlijk, al moet je diep graven om het te vinden.. Het maakt de klap niet minder groot.. Ik kan me er ook geen enkele voorstelling van maken hoe zij zich nu moeten voelen.. Tuurlijk weet je dat ze verdrietig zijn en boos, maar hoe intens dat wel niet moet zijn :(

jeetje, zware gesprekken op de vroege ochtend, sorry:)
    ik ga Lenn zijn schoenen aan doen en jas aan.. en richting huisarts.. is hier om de hoek dus kan mooi lopend.. *je wil niet weten wat voor drama het is om hem in de wandelwagen te krijgen:)*

dan door boodschappen doen enzo.. tot vanmiddag!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lijkt
    me idd echt heel zwaar voor ze:( sterkte straks, zal ook voor jou best zwaar zijn daar!! Knufff

12. gimena

gimena Niet meer actief

@elmo gave taart.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @suus: veel succes en plezier bij de echo!!!! :)

@Roeltje: wauw doorgeslapen, fijn zeg!
    Enneh ijzer prikken doen ze bij ons op het ziekenhuis ipv bij de HA.

@Lotte: en .. kun je al naar bed?
    oww ik was met beide zwangerschappen in t begin ook zo ontzettend moe dat ik continue wilde slapen.

@Hier: Dani heeft nu voor de 3e dag op n rij doorgeslapen, jeetje wat n genot!

Vandaag een rustig dagje, Layla is bij de PSZ, mn halve meubels staan in UK dus heb niet veel te poetsen ;) Alleen de was bij te houden en de badkamer/wc enzo wel bijhouden maar goed da's niet zoveel werk als normaal.

Vandaag de tijd benutten om lekker gezellig te spelen met de kids en weer lekker uitgebreid eten te maken :D

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Elmo: zie nu je taart pas (moest ff zoeken) maar super goed gedaan!!!
    Als t hier wat rustiger is wil ik ook weer puzzelplaatjes gaan maken, maar nu echt geen tijd voor :( jammerrrrrr

15. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh heerlijk dat Dani 3e nacht achter elkaar lekker heeft door geslapen

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    nee ik leg Milan over een uurtje op bed denk ik;).
    Ik ben ook echt nu al moeeee! En slecht geslapen dus dubbel moe hihi.
    Super dat Dani weer doorsliep! Houden zo!!
    Ik wil graag n dretjuh kookcursus!!!! Hihi

elmo
    had m ook nog nie gezien, grappige taart;)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier
    Milan toch op bed gelegd;) sliep gelijk:) heb meteen gedouched. Nu komt er net n groep schoolkids voorbij, maar hij blijft vast slapen.
    Ik ben alweer te onrustig hihi, ach ja kom mezelf vanavond wel weer tegen. Moet straks echt op gaan letten met hie laat k naar bed ga...

18. gimena

gimena Niet meer actief

@hier weer schoonmoeders te laat pff

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Gimena: he jeetje da's balen zeg :(

@Hier: wow peter wilde dani om half 9 aankleden, was meneer weer terug in slaap gevallen.
    Hij werd om 9.40 pas wakker!!

meneertje heeft net een hele boterham op -na lange tijd- en dat ook zonder ook maar iets te knoeien of op de grond te gooien.
    Daarna een stuk of 5 druiven en heerlijke melk uit een open beker!

Ben weer lekker trots op hem :)

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Vevelend Gimena dat je telkens op haar moet wachten zeg...bah

Je weet dan echt niet wat je moet doen of zeggen he Roeltje. Vaak komt dat vanzelf wel op gang. De een praat er liever veel over en zal er dan ook wel zelf over beginnen. De ander gaat over iets anders beginnen...Succes in ieder geval.

Betsies kookwinkel; grappig. Dat is een winkel van de ouders van een meisje waarbij ik (vroeger) in Deurne op school (Hippische beroepsopleiding) heb gezeten; grappig!

Vanmorgen toch een digitale test gedaan. Binnen een minuut zwanger 3+. Er is dus nog genoeg hormoon in mijn lijf. Gelukkig lees ik ook wel op internet dat een verdere innestelling tussen de 4 en 6 weken is....duimen voor een flinke vastbijter!

Lekker dat Dani ook lekker aan het slapen is! Tijs vannacht ook weer eens een hele nacht. Dat voel je gelijk he 's morgens!

Lottie; lekker zwanger joehoe!!

Deel Deze Pagina