lotte: echt leuke sit van die taarten ben nu aan het snuffelen daar wilde eerst een taart zelf maken maar ik weet niet wanneer ik dat moet doen.. met di drukte hier.. bumba: tja ik vind er ok nisk aan maar de kids schijnen het allemaal leuk te vinden.. wie si de volgende die jarig is??? ik moet nog wat kaartjes in huis halen en tnt gaat weer staken toch??? ik heb gelukkig al mijn kerstkaarten al de deur uit
grmbl daar kan ik dus nu slecht tegen he....ze zouden me om 14.00u bellen voor het intake-gesprek maar tot op heden blijft het stil hier. Ben in staat er weer achteraan te bellen....wat jullie?
@Chiquita; de 1e die nu jarig is volgens de lijst is Jaydan 9-12 (mamahilda)....daarna Milan 12-12 van chicken en dan onze Beau 13-12. Hebben jullie kaartjes gehad van mamahilda?
bumba Hahaha ik ken het helemaal niet, maar het poppetje is wel leuk voor kinderen denk ik. Chiquita Oh joh, maakt toch niet uit als ze iets te laat zijn...je kan t altijd proberen of ze op tijd komen. Er is nu even niemand jarig van de lijst. Ja, Jaydan geloof ik de 9e, maar volgens mij doet mamahilda niet meer mee???
*GRMBL, de afspraak stond in hun ogen op 14.30* wordt nu terug gebeld zodat de kosten voor hun zullen zijn.
dees nou lekker dan! Ovutesten zijn binnen welke dag moet ik dan beginnen eigenlijk? toch maar eens de beschrijving erbij pakken
Roeltje Hahaha...ehm...na een ontrekkingsbloeding (is dus geen echte ongesteldheid), is het wat lastig te zeggen....Maar als je zegt dat je niet die testen gebruikt om sneller zwanger te raken dan zou ik zelf eerst op je vruchtbare slijm letten. Dat is gratis (maar wel vies). Als je veel vruchtbaarslijm krijgt dan zit je ei er namelijk aan te komen. En dannn zou je ook ovutesten kunnen gaan gebruiken.
Zo hee. Lenn slaapt best veel de laatste tijd he!? Ik hoor je nu regelmatig lekkere tijden noemen. Fijn hoor! Milan heeft pas 15 minuten geslapen vandaag haha. En je kan idd op veel dingen letten...en dat slijm hoef je btw niks voor te doen. Ik niet iig. Dat zit vanzelf aan mn wc papier hahaha. HIER Ik kan bijna naar de volgende ronde. Heb vanmorgen een kruidvat 2 voor 5 test gedaan (kon het weer eens niet laten) en die was negatief. Zit 4 dagen voor nod. Bij Milan testte ik toen al licht posi
Lottie Joh dat zegt toch niks.. Misschien test je morgen wel positief of overmorgen.. nog even 2 daagjes wachten of wachten tot je NOD.. Is bij elke zwangerschap anders geloof ik.. Mm, gratis klinkt wel fijn nou laatste dagen iets minder dat hij overdag slaapt.. maar vandaag ineens weer helemaal goed
@lottie: oooooooooooh! foei!!! (moet ik nodig zeggen....) idd wat roel zegt: wachten tot NOD en dan nog eens testen! Snap dat je baalt hoor, was toch wel een kleine hoop. @roeltje: fijn zeg! Go Lenn! En nu vannacht ook lekker slapen!
Roeltje Heb geen test meer in huis haha. En de straat is spekglad, dus twijfel al de hele tijd of ik ze zal halen hahaha. Bang dat ik tegen een andere auto aan glij. Het gekke is dat ik echt het gevoel heb dat ik dan nu gewoon posi had moeten testen. Heb ook niet de symptomen die ik bij Milan had. Maar ja, schijnt idd allemaal niks te zeggen. Hier Oja...ik ben vanaf de verhuizing niet meer in het andere huisje geweest, maar we hebben er alleen maar meer pech bij gekregen daar.... De nieuwe dure radiatoren zijn uitgezet door de kou en dus zijn de 3 duurste kapot. De badkamer is helemaal overstroomd doordat de wasbakleiding bevroren was en over is gelopen. Ronald heeft gisteren avond alle tegels er nu uit moeten slopen Was allemaal erg nieuw nog... De keuken is helemaal overstroomd door n uitgezette radiator....dus de keuken moet er weer helemaal uit....pffffffff....moest het alleen even kwijt. Wilde het eerst niet vertellen, maar ben al blij als ik t even kan typen...
@ Lotte; het is in ieder geval goedkoop taart via je schoonzus te doen, maar het gaat er vooral om dat jullie er blij mee zijn. 19 mensen zielig?!? Wil je per se een thema? Je kan ook kleuren of vormen kiezen bijvoorbeeld. Oh lees nu iets herkenbaars, een favo speeltje of knuffel van Milan en in overleg kijken wat ze daar mee kan? Handig een zoon die vegen kan! @ Dees; ik ken de tafel van 18 wel , ze is heel aardig en behulpzaam vooral, je kan altijd alles vragen. Ze zijn minder taarten gaan doen geloof ik, maar dat is dus het informeren waard. Themataarten qua bekende figuren zal lastig worden, doen ze niet voor zover ik weet (ook ivm de rechten). Ze maken in ieder geval hele vrolijke en kleurige taartjes/cupcakes. Anders Sweet Things op de Twijnstraat, weet niet of die daar nog zit, die maken voornamelijk taart in opdracht. De kamer van Beau geeft genoeg inspiratie voor taart in ieder geval! Oeh als je voor Woezel en Pip gaat, Wendy maakt héle mooie (maar niet meer op bestelling, alleen nog voor de foundation zelf geloof ik) 3D en geboetseerd @ favowoordje; Nijn (klinkt als: nèn op z'n plat amsterdams ), eergisteren wast het Poes, klonk als psoessss @ Dretjuh; succes met de huizen-zoektocht Aaah wat een lieve kerstman @ Taart; de leukstetaarten.nl heeft een aparte hoek voor 'bakken voor anderen' handig om in de buurt te zoeken, de meesten hebben ook wel een eigen website oid. @ Collo; fijn dat alles weer goed was . Ik vond greys 'vroeger' ook leuker inderdaad. @ Roeltje; wat een gedoe he dat zwanger worden @ tweede kindje; hier in januari naar de arts, dan maar eens verder zien
@Roeltje; Volgens mij starte ik rond de 11e dag met ovu-testen. @hier; Intake alweer achter de rug, hihi was een kort gesprek. Veel vragen heb je niet echt bij een 2e...alles ligt nog vers in mijn geheugen
Doortje Haha, jij testte 3 dagen voor nod posi? Had je daarvoor ook al getest? KWeenie, maar ik geloof er niet meer in door vanmorgen. Had sowieso al niet het gevoel dat we kans maakten. Mn temp was vanmiddag trouwens 37.7! Dat heb ik dan weer nooit smiddags. Maar ja, zal wel door mn trui komen hahaha.
Riti 16 zonder ons he hihi en met alle kindjes. En ik weet niet of iedereen komt he. Maar vergeleken met 60 klonk het zo zielig hahaha. Maar ik zie al aan jullie dat 60 gewoon belachelijk veel is hahaha.