@ Roeltje; Goedemorgen ! Moeilijk wat te zeggen na zo'n verlies, misschien is dat op zichzelf nog het best om eerlijk te zeggen, dat je niet weet wat je zeggen moet. Wel fijn dat je iets kan doen denk ik, iets concreets. Lief dat je er voor ze bent. @ Suus; veel succes en plezier vandaag! @ Lottie; een heerlijke relax en geniet-vakantie met 27 weken gaat vast lukken! Al heb je er wel een klein mannetje bij lopen natuurlijk. Oh, ik was ook zo moe toen, hoop dat je lekker en veel kan slapen! En onze meelezende gast, kan natuurlijk ook steeds een ander zijn. En volgens mij hebben er meer aangegeven te denken wel eens een meelezer te hebben, dus wie weet wie er allemaal achter 'gast' zit . Lastig hoor. @ Dretjuh; wat heerlijk dat Dani doorslaapt en zo lekker eet! Lekker wat extra tijd om met je kindjes te spelen en te knuffelen en lekker eten te maken is fijn, geniet er van! @ poetsen; Maura zegt het , poetse-poetse hihihi. En dan gaat ze heen en weer wrijven met iets, of alleen dr handje. Wel gezellig, vanmorgen al haar speelgoed beneden gepoetst en opgeruimd vind ze heerlijk zo samen . @ Happy; Betsies kookwinkel is leuk! je zit dus in de paarden? Hij blijft zitten hoor, ik hoop het zo voor je!
Zucht Milan alweer wakker. Heb dus niet kunnen slapen. Happy ik werd net n beetje onzeker door t forum in een ander topic over knaltesten en miskramen. Ik ga dus maar niet te vaak doortesten denk ik. Nog n paar keer. Hoop echt dat t goed blijft gaan bij je
Ritu ja weet dat er meer meelezers zijn. Maar mn moeder gaf als eerste reactie op m'n zwangerschap " oh dat verbaasd me niks". Was dus niet leuk. Ze vertelde dat m'n schoonzus er heilig v overtuigd was dat wij nu n kindje erbij willen. M'n moeder had haar tegengesproken maar ze bleef er tegenin gaan. Wat sowieso al erg kinderachtig is, als je weet of denkt dat iemand zwanger wil worden. Zoiets ga je normaal niet doorlullen lijkt mij. En ze kan t op geen andere manier weten. Dus nu ben ik bang dat straks iedereen al weet dat ik zwanger ben. Dat zou wel heel erg zijn!!! Maar om nou m'n hele account te stoppen is ook weer zoiets... Moest t ff kwijt
@Lotte: nou beetje gemeen om mee te lezen op het forum... zoiets doe je niet. Jammer van de reactie van je moeder Maar wij zijn super blij hoor @Riti: ja zeker lekker, de afgelopen week was zo druk dat ik me echt schuldig voelde over de aandacht die ik ze gaf. Mn ouders waren er wel en die hebben ook errug veel met ze gespeeld, maar is toch anders. Ik ga zo ff boodschappen doen met Dani en dan samen Layla ophalen van de PSZ. Dan lekker middageten en whoppa naar bed die kids
@ Dretjuh; Kan het me goed voorstellen al hebben ze het natuurlijk super gehad met je ouders. De tijd hebben om de 'normale' dingen te doen zonder gedoe er bij is echt even lekker, niet alleen voor kindjes . @ Gimena; helemaal vergeten te reageren. Wat balen dat ze weer te laat is, kom jij nu ook te laat?
Riti en Dretjuh Dat vind ik dus ook. Mn moeder is ook heel blij hoor, alleen was dr eerste reactie nu dus niet zo leuk. Die vergeet dan ff me te feliciteren haha. Maar al snel begon ze te juichen aan de telefoon toen ik een foto van de test gelijk naar dr mailde. Ze belde de volgende dag nog dat ze zich in tijden niet zo goed en blij had gevoeld, dus dat is wel heel leuk. Hoop voor dr dat t zo blijft Dretjuh Succes met boodschappen doen, is het bij jou ook zulk druilerig weer?
Nou hier wel, bleh :x. Buienradar lijkt aan te geven dat wanneer wij gaan fietsen (na de lunch) het wellicht even droog is, ik hoop het maar. Anders is het jammer en een nat pak want de rest van de week wordt het alleen maar erger . @ Lottie; Fijn dat je moeder er zo blij van werd .
Zo, weer thuis.. verwijsbrief meegekregen om bloed te prikken.. apotheek, ha en bloedprikgebouw zit aan elkaar vast dus dat scheelt.. maar er stond me toch een rij dus ga morgenvroeg wel heen.. Met Lenn zijn oogjes is alles goed.. waarschijnlijk een tijdelijke tic, hij zag het wel vaker.. alles in orde dus.. wat boodschappen langs gebracht.. Het gaat op zich wel goed met d'r.. haar schoonmoeder en schoonzus waren er ook... Klinkt raar, maar het was gezellig.. Ze vond het geloof ik wel fijn, die afleiding.. Lenn ligt op bed, die is helemaal op viel vrijwel gelijk in slaap.. ga even wat doen in huis *oke, eerst kop thee* Oja, voor degene met een Iphone: mijn Iphone zit vast :x wilde m dus uitzetten en nu krijg ik een scherm met een schuifbalkje om hem helemaal uit te zetten en die zit nu dus ook vast.. kan er niks meer mee.. enig idee hoe ik dat weer werkend krijg?
Elmo nee volgens mij niet.. Maar hij doet het weer had een topic geopend in de lounge.. hoorde namelijk wel dat ik smsjes gekregen had.. kan 'm weer gebruiken
hij knijpt constant zijn oogjes dicht.. Alsof hij het aanvoelde, want hij heeft het vandaag nog niet gedaan Al een week ofzo.. Alsof zijn oogjes te droog zijn.. Maar dat is het niet.. Wel even aankijken dat het niet meer wordt.. Waarschijnlijk gewoon een tic, maar kan ook zijn dat er een beginnende ontsteking zit.. kans is heel klein, maar je weet het nooit.. zal wel loslopen
Roeltje Aaahh dat komt me wel bekend voor!!! Niet bij Milan, maar kindje van een kennis had dat ook. Ging vanzelf over. Apart he dat ze nu al tics kunnen hebben. Gelukkig is het verder waarschijnlijk niks
Riti, zat ik de paarden. Heb Deurne gedaan en daarna toch weer een andere opleiding (HLO). Paarden is alles voor me geweest vanaf mijn 12e...maar de laatste jaren toch op een laag pitje gezet. Mijn werk, gezin, huishouden hield me genoeg bezig...er moest iets afvallen. Misschien pak ik het ooit weer op (als ik veel geld win ergens!) Bij ons hetzelfde Lottie....kreeg op nieuwjaarsdag zelfs een smsje met een fijne bruiloft en een goede bevalling. Nou, niemand kon weten dat we al weer bezig waren laat staan al zwanger was..Om mijn account opnieuw te starten heeft toch geen zin. Die mensen die willen meelezen vinden je toch weer... Gelukkig dat het waarschijnlijk niks is Roel bij Lenn!
nou hier is het ook vies weer hoor.... het had eerst gevroren en toen regende het dus sommige wegen waren SPEK glad. Ik probeerde vanochtend een bocht te maken, nou niet dus he.. ik gleed zo tegen de stoep aan. Nu doet mn stuur raar :S gvd heb ik weer pff kids op bed gelegd, allebei weer goed gegeten. Dani 1 hele boterham en Layla 2 Maar dani wil niet slapen, ga dr zo maar ff bijliggen, ben ook moe... gaaaap
Even vlug vanuit het werk. Hier nog geen verbetering bij het oog van mijn hond. Maar volgens de dierenarts kan dat nog wel even duren. het kan nu twee kanten op. Of het word toch nog beter of hij is hem dus kwijt. Branden jullie een kaarsje voor me? Die van mij zijn bijna op.
Goedemiddag ladies....ik haak hier weer ff in Ben nu net pas een uurtje uit bed, evenals Beau!! Die heeft me toch flink uitgeslapen, ik ben rond 11.15 onder de douche gestapt en tussentijds is Beau wakker geworden... Mannetje was er al iets eerder uit ivm de levering van de baby-kamer. Die kwamen ze dus net rond 12u brengen.