hoi meiden! @stink: ik zal ook een kaarsje branden voor het oog van je hond! sterkte! @meelezers: heel flauw als ze het doen en dan ook nog hun mond niet kunnen houden... @Dretjuh: wat knap van Dani dat hij uit een open beker drinkt! Helemaal alleen of help je hem nog met vasthouden en kantelen? Ik ben er namelijk ook al een tijdje zo nu en dan mee aan het oefenen, maar als ik Maud de regie geef, dan ligt het drinken overal, behalve waar het hoort! haha! Hoe pakken jullie dit aan? Met joghurt gaat het redelijk... @happy: fijn dat de test 3+ aangaf! Dat is voor nu een goed teken natuurlijk! Hopelijk is het inderdaad een diepere innesteling waardoor jullie beebje nog beter blijft plakken! @roeltje: tja, sta je bij de ha, is het over met die oogjes, haha! Zou ook helemaal iets voor mij zijn! Maar het zal ws. wel loslopen idd! @collo: verzamelen!!!! haha! Hopelijk morgen weer goede resultaten! @dees: leuk, kinderkamertje!!! Dat is het nadeel van onze beslissing niet te gaan verbouwen... Onze kids komen tijdelijk op 1 kamer en ik hoef dus alleen een nieuw bedje voor Maud te kopen...saaaaaai! Maarja, wel voordelig voor nu! @hier vanmorgen vk geweest: moet het aan gaan kaarten op het werk dat ik voor een aantal uren in de ziektewet ga. Vind het zo moeilijk! Durf mijn baas er niet over te bellen, das zo'n lul als het gaat om het opofferen van zijn eigen vrije tijd! Maarja, het zal moeten! Ik denk dat ik anders zijn vrouw maar bel, die kan er iets beter tegen... Maar die gaat eigenlijk niet over de uren...dilemma! Maar ik zal er jullie niet meer mee belasten hoor, hihi! @17.00 ECHOTIJD!!! heb er zin in!!! @Doortje: ik vind het nog steeds zo GAAF dat je zwanger bent!!! vandaag nog een nieuwe test gedaan???
Stink Ga heel hard duimen voor je hond...arm beestje... Dees Joepie, de babykamer is er! Nu je zus nog de kamer uit kieperen. Is ze al weg? Roeltje Gelukkig dat er niks aan de hand is met zijn oogjes. Lotte Gelukkig toch een leuke reactie alsnog, maar is wel jammer van je schoonzus. Gewoon proberen te negeren zulke mensen. Elmo Te gekke taart meid! Wat zal ze staan te kijken. Wel slechte mannensmaak overigens. Hier Is mijn schoonvader de rails van de gordijnen op de babykamer aan het ophangen, mijn schoonmoeder staat de strijkwas te doen en ik zit op de bank verplicht te rusten. Zou best een tukkie willen doen maar vind dat net weer te ver gaan... Lieve schoonouders heb ik toch hè?
@Suus; Op zich hadden Beau en zijn broertje ook wel op 1 kamertje gekund maar tja als je toch een kamertje ruimte overhebt maak je al gauw de beslissing ze beide apart te laten slapen. We hebben dan nu ook alleen een nieuw bedje + commode gekocht....dus geen grote hang/legkast, die staat nog op Beau zijn kamer en kan nog zat in qua kleding etc. - Bel nou maar echt je baas op meid, het gaat om je eigen gezondheid en die van de kleine in je!! Ik durf te wedden dat wanneer je gebeld hebt je je een stuk fijner en opgeluchter voelt. Ik weet maar al te goed hoe je je nu voelt, ik had er ook moeite mee, maar met wat hulp van hier heb ik toch gebeld. Ohw wauw, straks om 17.00u de echo!! Leuk @Stink; Gisteravond al een kaarsje gebrand en vanavond idem dito!
@Collo; Nope nog niet weg, maar wel bijna!! Ze heeft nu akkoord van de bank (gisteren gehoord) en hoort vandaag wanneer ze naar de notaris mag. Als alles meezit wordt dat donderdag Het weekend stond sowieso gepland om de kamer leeg te halen en dan het kamertje op te bouwen. Er staat nu een 2-persoonsbed cq boxspring + een nachtkastje.....dat gaat zolang ff naar mijn schoonouders die toch zat ruimte over hebben. Straks wanneer wij verhuisd zijn komt het wel weer terug. Aldaar staat het niet in de weg. Ik heb er zo'n zin in, alleen zit ik nog zo erg in dubio welke kleuren in ga gebruiken in de kamer??! Had er al een topic over geopend....twijfel nu tussen grijs, bruin of oranje... Het lijkt wel of je het hebt over mijn schoonouders, die zijn net zo....staan altijd voor ons klaar! Geniet ervan meid, nu kun je nog ff uitrusten.
Suus: Veel plezier voor straks met de echo. Collo: Das idd heel lief van je schoonouders zeg, rust jij nu maar goed.
@caruli: hoe is het eigenlijk met jou? Wilde jij niet ook een dezer dagen een testje gaan wagen of heb ik me nu enorm vergist? @collo: fijn!!!! lekker genieten van je rust (dus gewoon ff een tukkie doen, hihi) @dees: je hebt helemaal gelijk hoor! Ik moet vandaag bellen van mezelf!
@ Stinkerbell; hier nog een heel pak, komt goed. Sterkte meid! @ Dees; oh leuk de kinderkamer is er! Hoe is het verder? Ennuh..ik stem voor oranje!! Zo lekker fris en vrolijk . @ Suus; Je moet het aankaarten inderdaad, balen dat het zo het zo rottig valt bij je werk, alsof jij er zo veel aan kan doen. Maar wel goed, als het achter de rug is hartstikke lekker en heel goed om minder te werken. @ Collo; hele lieve schoonouders! Wat fijn dat het allemaal in volle gang is om alles lekker klaar te maken, fijn! @ dilemma; er rolt een baan in mijn richting . Goede werkgever, goede sec. voorwaarden, 0,5 tot 0,8 in overleg, op fietsafstand. Echter is het wel een aantal stappen terug voor mij functie-inhoudelijk . Om te beginnen met parttime en niet te moeilijk lijkt me prima, zo aan het werkritme te wennen en mijn draai vinden. Maar ik wil er aan het einde van de maand ook wel wat aan over houden.
Haha goed onthouden, ik heb gisteren getest maar was negatief. Verwacht mijn ongi in de komende dagen, heb al sinds vrijdag ongi klachten. Maar goed weet mijn cyclus ook niet goed, vorig jaar had ik een lange en een lange lf. Maar nog even afwachten miss dat ik vanavond nog durf te testen.. en anders donderdag weer. Heb morgen kinderfeestje van Casey
@RiTi; Thanx for asking maar hier gaat het wel redelijk.....het is overdag nu zo akelig stil in huis waar ik nog erg aan moet wennen. Verder nu nog steeds 1 a 2x per dag voorweeën en bijkomend wat harde buiken die steeds pijnlijker worden. Ukje lijkt goed te groeien want hij zit nu steeds meer tegen mijn ribben aan te drukken met z'n billen....auw! Que kleur dacht ik dus ook wel aan oranje maar dan misschien in combi met bruin wat ook in de kamer zelf al zit. Ik ga nog eens ff denken. Ik vind dat hollandse thema ook super leuk trouwens Altijd leuk zo'n baan die in je richting rolt, maar is het vaak moeilijk om die stap te nemen wanneer je dus wat stappen terug moet doen qua functie. Dat neemt niet weg dat het wel een super leuke baan kan zijn waar je ook weer in kan groeien na verloop van tijd.
Suus Snap dat het moeilijk is, maar je weet blijkbaar wel dat het nodig is! Succes met vertellen, als je het eenmaal hebt gedaan wordt het vast beter! Veel plezier straks, hopelijk wil ukje nu wel meewerken. En ben zo benieuwd...ga je spammen?? Dees Klinkt goed. Hopelijk is het wat! Stink Weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen...vind het nog steeds erg zielig voor je hondje...sterkte!
Hey meiden, bedankt voor de lieve reacties, heb zondag mn ex binnen gevraagd toen hij jaydan terug bracht want het was weer drama toen hij hem haalde. hij was amper binnen of begon te huilen, dacht moet maar ff een gesprek heben. ik denkd at jaydan hem nog steeds ziet als vreemde, want hij meot om 10 uur ind e auto is daar 11 uur dan een uur wakker, dan 2 uren in bed dan weer uur wakker en terug naar huis, jaydan reist veel, waardoor ze neit veel tijd hebben samen, hij doet hem neit in bad en savonds neit in bed, dus ze missen een bepaalde connectie denk ik. heb afgesproken met hem dat ik jaydan daar een nacht laat slapen, want het langzaam opbouwen werkt ook niet, hij dolblij natuurlijk, aankomend weekend eerste nachtje weer daar... hoeft jaydan ook neit 2 uren per dag te reizen, en zo krijgt hij ook tijd om leuke dingen te doen op zondag ofzo, want normaal lukt dat ook niet in die ene dag....en hij zou een foto in een lijste doen van hun samen voor op zn kamertje hier, zodat hij gezichtherkenning kan krijgen? en hopen dat het werkt. we proberen het 4 keer, werkt het neit gaan we wee rom de tafel samen, werkt het dan laten we het vast stellen bij de advocaat. hopen dat het goed gaat zaterdag, nu hij er 2 dagen is kan hij dar beter wennen aan de situatie en aan het bedje dar, we will see.. @suus have fun bij de echo! altijd leuk!! @stinkerbell, ik zal ook een kaarsje branden voor zn oogje, arm beest.... hoe oud is ie eigenlijk?
mijn zwanger is heel creatief en een goeie timmerman en heeft aanstaande zomer tijd over, en gaat dus zelf een peuter bedje maken voor jaydan, met zn naam enzo erop, zelf schilderen, lief he? ben benieuwd, wat is een beetje een goeie leeftijd om over te stappen van ledikant naar peuter bedje, ik dacht zo rond 2 jaar?? wat vinden jullie. ik lag er met 1,5 jaar al in omdat mijn zusje toen geboren werd, maar ik vind dat wel iets vroeg...
Hier lag Casey in een groot bed na de verhuizing, ze was toen 2 jaar en 3 maanden. Maar het ligt ook aan het kind hoor, of ze het aankunnen of niet.
@ mamahilda; wat goed dat je het initiatief hebt genomen naar hem toe, erg knap. Klinkt als een hele duidelijke afspraak, dat is in ieder geval fijn voor iedereen. Ik hoop dat Jaydan er goed op reageert en lekker blij blijft als zijn papa komt . @ Dees; ja het is precies wat je zegt. De (logische) groei daar ligt niet helemaal waar ik het zou willen, maar bij een fijne baan komt veel kijken en wie weet ligt een groot deel wel daar. Daar komt bij dat onze inschrijving bij het kdv van een jaar geleden in principe nog staat, waardoor er hopelijk snel plek is. Dat is op de uithof bij het werk van mijn man, ik zou daar dan ook om de hoek komen te werken dus dan moeten we alle drie die kant op . Ik ga in ieder geval eens bellen voor wat meer informatie, de contactpersoon ken ik een beetje van jaren geleden. Dat klinkt gunstig, maar wordt daar juist een beetje nerveus van. Heb ook al iets van 4, 5 jaar niet meer voor een baas gewerkt
Mamahilda Super dat je het gesprek bent aangegaan. Best sneu allemaal voor Jaydan he dat heen en weer "gezeul". Ik weet het nog erg goed van vroeger, vond het vreselijk. Maar ik was wel ouder hoor. Hopelijk helpt het en gaat het vanaf dan beter met hem!!! Je doet iig geweldig je best!!! Peuterbed. Vroeg me dat ook af... 2 kids op een kamer Kleintje komt eerst bij ons waarschijnlijk als alles goed gaat. Maarrr...Milan heeft een kamertje van ongeveer 7 vierkante meter. Daar zit ook nog een inbouwkast in. Er staat een kast, een bedje en een commode...Vroeger sliepen kinder vaak bij elkaar op de kamer zegt mn ma dan. Zij sliep met 2 zussen in een klein kamertje. Maar....ik vraag me echt af wat ik dan weg moet laten en hoe en wat....
@RiTi; Belangrijkste is denk ik nu om de dingen tegen elkaar af te wegen, de 1e stap zal dan idd zijn verdere informatie inwinnen. Succes hoor, zal niet makkelijk zijn! @mamahilda; Wat leuk zo'n zelfgemaakt bedje....Beau blijft zolang het nog kan en gaat in zijn ledikant liggen. Ik vind hem nu nog echt te jong om in een peuterbedje te laten slapen. @Lottie; haha, dat is iets voor later....maar neemt niet weg dat je daar nu al over aan het nadenken bent. Logische gedacht bij mij zou dan zijn om de kast weg te laten aangezien er al een inbouwkast staat...of je moet de commode elders kunnen plaatsen. Ik weet dat de mensen die voor ons hier in huis hebben gewoond ook 2 kids op 1 kamer hadden, zij hadden dan de commode in de badkamer (soort van kast eromheen gebouwd).
Dees Haha snap je gedachte maar het heeft een rede. In de zwangerschap van Milan ging opeens alles mis wat maar mis kon gaan (alleen nietmet de zwangerschap zelf) en daardoor hebben we de helft van de zwangerschap beide alleen maar stress gehad. Dat willen we nu voor zover mogelijk voorkomen (al konden we er toen ook totaal niks aan doen)...dus ben een beetje aan het nadenken alvast, dat geeft rust. En zo ben ik ook gewoon hihi, ik denk teveel. De inbouwkast zouden we dan plankjes in moeten maken ofzo, is misschien wel een idee. Thanks.
hier de buikgriep gehad, sorry dames voor mn ego gezeur maar ben echt een vaatdoek... nog 2 nachtjes voor de echo!!!