@Lotte; Logisch dat je nu onbezorgd van je 2e zwangerschap wilt genieten. Het geeft mij ook altijd rust als ik van tevoren alles al uitgedacht heb, maar in het heden liep toch altijd alles weer anders....dat hebben we nu wel gemerkt....helaas @bapsie; Spannend, nog ff meid! @hier; Whoeiii morgen naar de Gyn in het ZH Ben echt reuze benieuwd naar het gesprek en welke datum het zal gaan worden...
Dees DAt is ook zo hoor, alles loopt helaas toch vaak nog anders. Owww spannend, heb je al een datum in je hoofd? Vanaf wanneer mag het? Weet je dat al? Mag je ook 38 weken zeggen bijv? Bapsie Leuk!!! Spannend ook!
@Lottie; je hebt het helaas nooit helemaal zelf in de hand, hoe graag je het ook zou willen. We hebben zelf al wel een datum in ons hoofd, alleen dus geen idee of dit mogelijk is. Ik weet dus helemaal niet vanaf wanneer ze een KS inplannen zonder dat er echt spoed bij zit....ik geef morgen wel aan dat ik echt niet tot de 40 wkn wil blijven rondlopen, ook omdat ik dus nu alweer een tijdje aan het rommelen ben. Ik hoop eigenlijk wel ergens dat we vanaf 38 wkn al ingepland kunnen worden.....helaas weet ik dus nog niks zeker. Vandaar dat ik dus nu ook zo nieuwsgierig ben
Dees: je hebt kans dat je eerder geholpen word, meestal word een ks ingepland rond 39-40 weken. Ik heb mijn ks gehad bij 38 weken. Dus ik denk als ze naar jou situatie kijken dat ze je dan ook iets eerder gaan helpen. Veel eerder zal het niet zijn, aangezien dat niet goed is voor het kindje. Hoe langer in de buik hoe beter he Spannend hoor.
@Bapsie: spannend echo!! @Dees: ohh bij jou is het ook spannend zeg, gewoon weten wanneer de uk geboren zal worden @Peuterbed: Layla krijgt nu pas een peuterbed, zij is 2 jaar en 3 maanden. Zou het pas rond de 2,5 jaar doen. Maar dat ligt aan t kindje zelf. @Hier: zoow toen dani wakker werd om 1 uur zijn we samen in t grote bed gaan liggen, om 15.50 moest ik m maar wakker maken Layla werd toen ook wakker. Dus we hebben met zn 3en lekker de hele middag geslapen *zou ik moe geweest zijn* Kids hebben net een supergezonde soep op *met tomaat en wortelen en oranje paprika en een beetje pompoen* allemaal oranje Dalijk alvast de groenten voorsnijden voor de lasagna, maar nu eerst Layla een schone luier geven die staat hier naast me een heerlijke geur te verspreiden whaha
@Caruli; Ohw dus dat klopt dan toch wel een beetje....nou ik ben reuze benieuwd naar morgen. @Dretjuh; Yup, raar idee hoor
Mijn dag kan niet meer stuk.. Eerst ruim 2 uur geslapen (Lenn dan he) tussen de middag twee hele boterhammen op.. Net spaghetti gegeten en hij heeft voor het eerst vlees gegeten! Normaal pulkt ie dat er tussen uit en gooit het op de grond.. Geef hem al maanden vlees bij zijn eten maar hij wilde het nooit hebben hoe ik het ook gaf.. bordje bijna leeg gegeten *oke, stiekem heb ik er wat extra kaas over gestrooid* Daarna zijn yoghurt opgegeten *wilde hij ook al een tijdje niet meer hebben* Straks nog een paar druifjes en dan onder de douche.. dan lekker naar bedje mama is blij
Zozo lenn heeft het goed gehad al vandaag!! Wat kunnen die dagen dan ontzettende wisselen he, hier ook de ene dag een hele goede eter en de daaropvolgende dag kan ook zo weer anders zijn... Lekker hoor, snap dat je blij bent
Nou idd zeg.. Ik weet aan het begin van de dag nooit hoe de dag gaat lopen met 'm zeker niet wat eten betreft.. hopelijk blijft het zo doorgaan, hij kan het wel gebruiken haha.. Ojaaa sinds vandaag heeft hij het stapelen van megablocks eindelijk door YouTube - Blokjes stapelen.. 11-01-2011
ohw hoe zou het met suus zijn....die heeft inmiddels de pretecho gehad Ben zooo benieuwd of haar ukje zichzelf nu beter liet zien!
Dees wat een leuke foto!! zal het filmpje straks bekijken als Lenn op bedje ligt.. hebben net gedouched Draakje heeft een soort plastic visje met open mond.. vol met water en over mama heen gegooid straks maar lekker de pyama aan doen SUUS MELDPLICHT!! NU!!!
Als aller eerst bedankt voor jullie kaarsjes meiden. @suus En hoe was de echo? @collo Jij hebt geweldige schoonouders. Heb je toch nog een tukkie gedaan? @mamahilda Jeetje da lijkt me echt moeilijk zeg je kindje bij de papa achter laten vooral omdat Jaydan het niet echt leuk vind. Allebei mijn honden zijn trouwens 8. @bapsie Spannend!!! @dees Oh das ook spannend. Wel erg raar dat je gewoon al weet wanneer je je tweede uk krijgt. En wat een leuke spam weer van beau! @roeltje Wat goed van Lenn zeg. En geweldig dat filmpje. Vooral hoe hij op het eind die blokjes weg gooit hahaah @all Nou Luuk zit lekker in bad met papa. Nou ja papa onder de douche. Zometeen Luuk lekker naar bed en dan kunnen wij lekker eten. heb onderhand wel honger. Manlief en ik zijn aan het twijfelen of we toch voor een tweede gaan. Stiekum begint het toch wel te kriebelen. Maar of dat nu door jullie komt. We hebben besloten om eerst even te gaan kijken of we nu kunnen gaan kopen. Als dat het geval is dan .........
@ Bapsie; Leuk echo! @ Stinkerbell: waaaahahaha wat leuk . Is het trouwens de hond met je vorige nickname en is het dan de donkere of de lichte van de twee? @ Suus: hoe was het hoe was het hoe was het?
@suus waar blijf je @hier jaaaa ik ben een white time healer helemaal trots op me diploma kwam ik thuis en weer gezeik met me huis baas. wij hadden alles door moeten spuiten en de lekkage verhelpt. en daar bij was zijn kraam dicht gevroren moeten we even 91.80 betalen. heb opgebeld want ik was woest! hij denken dat we artelijk waren in zulk soort dingen meneer stond even mooi met een mond vol tanden! haha sukkel (sorry hoor) meneertje is daar zelf voor verzekerd is zijn woning had hij er maar bij moeten zijn als hij dat niet doen Zijn probleem.
Goedenavond, ben er even snel doorheen gescrolled en lees dat Stinkerbell toch aan het twijfelen is gelagen.... haha Stinkerbell of all people. haha leuk hoor!!!! Ga even uitzieken naast mijn mannetje. Beau is nog steeds niet lekker, ik krijg er wel drinken in maar meer dan 375 cc krijg ik er niet in. Hij is nog steeds aan de diaree en heeft maximaal 2 piepkleine plasluiers. Renee zat net tijdens het eten gezllig te vertellen over school en wordt ineens stil en spuugt alles onder arm kind probeert het nog binnen te houden ook... Dus kindjes net lekker gebadderd en Renée heeft een grote pan in bed staan voor als ze moet spugen...