December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en gewicht:

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nu vraag ik me toch af waar het CB over 'zeurt'..

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Het CB zeurt wel vaker...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja daar was ik al lang en breed achter :D maar ja, hij oogt ook vrij dun en klein dus dacht dat ze gelijk hadden.. Beetje naïef na de ervaringen haha..

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou zn curve ziet er toch prima uit, alles is ook aan het stijgen nu, is toch een super curve dacht ik zo

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje, ziet er goed uit toch....

Dretjuh, ik zou geen 4e meer willen... Wel zal ik altijd het zwanger zijn en bevallem missen maar ons gezin is echt zo druk dat we echt compleet zijn.
    Dus zou ik zwanger willen zijn? Ja mijn hele leven haha.

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ik heb chiquita even een sms gestuurd hoe het gaat.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik duik op de bank met een boek.. over half uurtje lekker naar bed en heeeeeel hard hopen dat hij weer lekker door gaat slapen..
    trusten!!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Oeh meid, morgen idd even rr meten. Spannende dag morgen hoor.

Roeltje
    Jaaah, had hem gisteren binnen gehad, echt superlief van jullie! Als ik weer het zh in moet danneem ik hem mee hoor! Mijn man vond het ook erg lief.

Stink
    Hahaha! Arme psje... Als het zelfs bij jou begint te kriebelen...

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Elmo: ja het zwanger zijn en die kraamweek enzo, ohhh dat zou ik ook wel continue willen... Dat heb ik met beide zwangerschappen gezegd.

@Roeltje: relax ze ;)

@Hier: hmmm.... heb ff nergens zin in... zit nu voor de tv met mn laptop, maar wil toch iets ondernemen... maar toch ook weer niet :p hmmmmmmmmmmmmmmm denk dat ik maar weer ga schilderen ofzo :) of een begin maken tot :D

ja dat ga ik doen!

11. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje je curve zien er super uit! cb zeurt vaker

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje: mooie curve! Hij is er iets onder begonnen, dan is meegaan in de normale curve al erg goed. Inlopen is erg moeilijk als je al zo veel groeit, dus iets inlopen is naar mijn idee een topprestatie. Maar goed, ben dan ook geen cb :D.

13. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    #4473 mamahilda, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    @roeltje,
    boek leesse, en prima curve toch precies in het groene lijntje, cb zeurt echt wel vaker, ga er heen voor inentingen en verder trek ik me er niets van aan, haha

@riti en lottie en stinkerbell
    hoop ook dat jaydan er goed op reageerd, ik voel em er iets beter bij, minder geirriteerd dat hij elke week komt... en dat jaydan dus niet elke week zoveel huilt., zal de eerste keer vast wel mis zijn maar wie weet went het zo sneller. hij gaat over 2 weken met hem babyzwemmen, ben benieuwd wat jaydan er van vind zwemmen met zn papa voor de 1e keer, ik kijken, dat word moeilijk voor me :p hahah

@bapsie,
    nog ff meid, dan voel je je vast beter dan een vaatdoek en gaat de misselijkheid enzo weg. en echo jeej :D:D hoor wel ff hoe het ging :) benieuwd naar fotootje van je nieuwe uk :)

@gimena
    gefeliciteerd!!!!! nu er mee aant werk?

@suus
    hoe was je echo? liet kleintje zichzelf zien???

@dretjuh, schilderen leuk... je hebt vast genoeg inspiratie met alles wat je altijd doet :p hihi

@eten, jaydan heeft soms dagen eet hij geen brood en soms wel 3 stukken
    (met korsten)

maar ik krijg hem maar niet aan de pasta's uit potje niet en zelf gemaakt niet, van de geur gaan zn kaken stijf op elkaar en als ie eht proeft kok halst hij al, rijst niet macaroni niet spaghetti niet, zou het het dan nooit gaan lusten? probeer het af en toe maar kokhalzend kind is zielig, stopt zelf zn vingers in zn keel zodat het eruit komt, zo vies vind hij het....

echt een hollandse pot kind, zuurkool boerenkool, soepen enzo... hij krijgt alles wat ik ook eet behalve pastas zo jammer want ik vind het zo lekker....

ga nu lekker naar bed even bij slapen, jaydan is laatste dagen half 8 al wakker, ben ik neit gewend was altijd zo rond half 9, 9 uur, maar hij is nu half 8 al uitgeslapen. hihi

@peuter bedje. goeie vriend van me is schilder (kunstenaar van hobby, tekent ook gezichten van fotos enzo na, zo gaaf!) gaat jaydan zn naam op de muur schilderen in het volgende nieuwe huis..... met wat mooie dieren bij, ben benieuwd en dat komt ook op hed bedje, iets speciaals :D hihi mooi cadeau vor zn 2e verjaardag van mn zusje dat bedje.

denk dat hij met 2 jaar het wel kan.
    heb jaydan al vroeg geleerd om om te keren en op zn buik van de bank af te gaan, voeten eerst, doet hij al een paar maand, en nu gaat het onder na te denken, zo lief :D hihi

lekker slapen meiden. toch niets op tv.....

14. gimena

gimena Niet meer actief

@mamahilda ja ga er zeker mee aan de slag.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Van harte met je diploma! Gelukkig dat het toch nog allemaal is gelukt ondanks zo'n haperende schoonmoeder...

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gimena: Gefeliciteerd meid :D

Suus: Hoe was de echo?

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden!

sorry, ik ben er! zo verslag...:x

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ff ego!

De echo was dus precies zoals ik verwacht had...het viel enorm tegen! Brusje lag met het gezicht naar mijn rug, hoofd beneden en er zat GEEN beweging in! De mooiste en ook tevens de enige 3D foto die ik heb is deze...

Er zitten in ieder geval 2 oren aan...

Nu mogen we as. vrijdag weer terug om het nog eens te proberen, maar ik weet eigenlijk nu al zeker dat het gewoon geld in een putje stoppen is... Ik haal het na de geboorte wel uit zijn/haar spaarpotje.. haha! hij/zij krijgt er nog wel wat over te horen later...
    Maargoed, mislukt dus! Ik was er al zo bang voor! balen, balen, balen! Ach, als dat het enige is wat er mis is op de echo, toch? ;)

Dat was het ff voor nu...einde ego...

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hmm en het is nog een raar oortje ook! :$

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Grrr wat enorm balen zeg! Ik was er ook alwel een klein beetje bang voor :(
    Hoezo een raar oortje?

@hier; iemand enig idee of voorweeën ook beenweeën kunnen zijn?
    Ze zijn nu echt al flink te voelen in mijn bovenbenen...

Deel Deze Pagina