ik heb wel een heeeeele gave geslachtsfoto!! haha! Maar die kan ik niet plaatsen...misschien via pb versturen? kan dat?
hm, beenweeen heb ik eigenlijk sowieso nog nooit echt over gehoord eigenlijk... dus ik zou het echt niet weten... sorry! Ennuh, wat betreft de foto van het oortje op de prutecho (zoals ie vanaf nu heet) het is zo'n wokkeloortje ofzo, haha! Ik vind het wel schattig hoor! Zal vast een heeeeeeel mooi oortje zijn na de geboorte!
Ik heb ook niet eerder beenweeën gehad dus ik heb ook geen idee, vandaar mijn vraag hier. Misschien is er iemand met ervaring?
Dees Nee, hier ook geen beenweeen. Maar ik heb het nog nooit gehoord dat iemand die als voorweeen had. Misschien toch maar weer even de vk bellen? Suus Hahaha...moet er eigenlijk wel een beetje om lachen. Hoop niet voor je dat dit wat zegt over je beebs karakter...lekker koppig! Hoop dat je vrijdag toch nog wat meer ziet.
@Collo; Ik heb maar ff een topic geopend in de hoop daar iemand te treffen met ervaring....zo niet dan ga ik kijken hoe de avond + nacht verloopt...
oef, elmo, dat klinkt best ernstig...Succes Dees! Bel maar snel ff dan! @collo: haha, tja, ik kan er nu ook wel weer om lachen hoor! Alleen vrijdag moet ik wel 100 euro pinnen als die kleine dan nog koppig is geweest, is het toch hard geld...En als dit een indicatie is voor het karakter: aaaaaaaaaaaaah! hahahaha! @gimena: ik kan schijnbaar geen foto's in pb sturen... ik stuur je wel een email!
Suus Ja, 100 euro is wel even zuur ja. Daar kun je ook andere leuke dingen van doen. Ik ga het echt voor je hopen meid. Misschien even op je kop gaan staan ofzo?
ik heb idd serieus overwogen om ff een handstand te doen... maar of dat wijs is nu? ik vrees van niet hihi... Nu wilde ik eigenlijk naar boven gaan, maar eigenlijk wil ik nu ook wel ff weten hoe het bij Dees afloopt...
Dees: beenweeên bestaan, ik zou bellen hoor! Suus: jammer dat de echo mislukt is, ben ook wel benieuwd naar het geslacht
Suus Ja, ik heb hetzelfde...maar ga toch echt richting bed. Morgen spannende dag, effe goed uitrusten en vannacht van schaapjes en rustgevende konijntjes dromen die mijn bloeddruk laag houden. Dees Heb net even gegoogled en het komt wel vaker voor, maar ik zou toch gewoon even bellen hoor.
@suus: ahhh wat zonde zeg! Wat een eigewijze uk hoop voor je dat uk zich vrijdag wel laat zien, 100 euro is toch een hoop geld! @dees: idd even bellen voor de zekerheid meid!
Kwam nog even spieken naar Suus kan niet slapen :x wat balen dat uk2 niet goed lag hopeljk draait hij/zij vrijdag bij! Maar wel een lief oortje Dees Vk bellen meid.. Heb ze aan het eind van de bevalling gehad.. Wat een rotgevoel zeg..
Zowwww mn hartslag is weer normaal..... Pfff we gingen om kwart over 10 naar bed, gaat om 11 uur mn man zn pieper af! Ik was net in mn eerste slaap en schrok me echt kapot! Kl*teding gaat ook zo hard. Nouja mn man is dus naar een gaslek hier in het dorp en ik ga maar weer proberen te slapen * zal je zien, slaap ik net en dan komt ie weer thuis*
ik ga toch ook maar richting bed! @Collo en dees: heel veel succes vannacht! (dees met afwachten en collo met lage-bloeddruk-dromen) en ook allebei heel veel succes morgen bij de gyn en bij de urine-controle! Jullie houden ons vast wel op de hoogte! Trusten!!! Ook voor psje, caruli, roel en alle anderen!