December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suus: Weltrusten!

Dees: Hoop dat het niet doorzet en het idd voorweeën zijn.

Collo: Veel succes met dromen ;)

Hier: Ga zo ook richting boven, morgen weer vroeg op Casey naar school brengen. Om 11u komt mijn schoonmoeder Mitchell ophalen en dan kan ik om 12:15u Casey met de andere kids ophalen uit school voor haar feestje, dus misschien dat ik morgenavond nog even kom als alles hier weer in bed ligt ;)

Truste allemaal!

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @suus: weltrusten meid! Lekker dromen van je mooie uk!

Nou ik hoor net de brandweerwagen achter ons huis langs gaan dus ze zijn onderweg naar de kazerne. Neem aan dat mannetje gelijk naar huis komt dus blijf maar even wakker.

3. gimena

gimena Niet meer actief

@suus jaaa heb hem ontvangen :) zo mooi om te zien.ben helemaal verkocht.
    hopelijk wil jullie ukkie mee werken met de herhaling van je pretecho

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Weltrusten caruli!

5. gimena

gimena Niet meer actief

Trusten caruli! SMAK

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geen bericht meer van Dees? Lenn werd net wakker, steenkoud in zijn kamer.. Dus volgens mij heeft ie het koud:)
    ik ga weer lkkr slapan, tot zo!!:D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    #4507 Luuz, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    nogmaals goedemorgen:) Lenn was weer in slaap gevallen en werd iets voor half 8 wakker.. zitten nu te ontbijten en meneer maakt er weer een lekkere zooi van :D straks even snel douchen.. moest dus om 8 uur bloedprikken maar dat ga ik dus niet meer redden.. morgenvroeg maar..

iemand nog leuke ideeën om te doen vandaag? hier is het weer eens slecht weer dus buiten gaat m niet worden denk ik.. Maar kan hem niet weer een dag thuis houden, hij wordt zo hyper in de middag..
    Ballorig is hij nog te klein voor denk ik?

Edit: ik bel de krant! 2 boterhammen en een cracker.. Ondertussen drinkt ie netjes zijn thee....... Hihi het is bijna te mooi om waar te zijn :D

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!

Ik kwam ook gelijk ff spieken of dees nog wat gepost had.....
    Spannend zeg....hoop dat alles goed is daar en dat ukje nog lekker in dr buikkie zit.

@roeltje: zooo zeg, Lenn begint de dag goed! Wij moeten straks nog gaan eten maar emma komt niet verder dan 1 boterham en een beker melk. Maar goed, dat eet ik zelf ook ;)

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

morgen eindelijk echo!!!!joehoe!!!!!!!!!!!!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

daar ben ik ook wel benieuwd naar!!! ;)

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook alleen tijdens de bevalling beenweeen gehad, vreselijk...

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hoi

Wat veeeeeeel weer!!!!! Gisteren voelde ik me erg onzeker, want ik voelde bar weinig. 'S avonds zei vriend dat ik dat bij M ook had zo af en toe...wel fijn om te horen:)

Vanmorgen samen een digitaletest gedaan en ik dacht dat deze 1-2weken aan zou geven, maar gaf 2-3 aan:)

Riti
    Ik had een klein berichtje aan jou getypt over je evt. nieuwe baan, maar ik heb er Dees bij gezet zie ik nu haha.

Suus
    Ben zo benieuwd naar de foto's!!!!!!!!! Ah jammer dat het weer tegenviel. Baby wil gewoon graag een verrassing blijven...Baby heeft wel een heeeeel mooi oortje:D. Toen M met de echo niet mee wilde werken moest ik gaan staan en even springen, ECHT!!! Niet heel hard natuurlijk. En verder ging ze echt even duwen en porren om hem wakker te maken:p

CHIQUITA
    Ik las dat Elmo vroeg naar de brandwonden. Chiquita komt hier niet meer omdat ze het gevoel had dat niemand dr berichtjes las en niemand reageerde....

Roeltje
    Onder het gemiddelde??? Zijn curve is perfect hoor! Hij zit netjes in het groene deel en ook nog eens vlak onder de middelijn!! Milan zat bijna niet meer in het groene een hele tijd;). Echt geen zorgen om maken. Milan is zat zelfs op het cb bijna niet meer in t groene, maar ze vonden het niet erg zolang het goed met m gaat...

Gimena
    Gefeliciteerd nogmaals:D

Dees
    Alles goed?

Fotooooooooooo

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zie dat er iets rommelde bij Dees......oeh spannend!!!!!

Hier weer aan de studie...bleghhhhh...nog even volhouden! **zegt ze stoer tegen zichzelf**

Oh ja, vanochtend heeft m'n man Milan naar kdv gebracht. Daar zeiden ze: "daar komt de grote bink met het kleine hartje!" hihi vond ik heel leuk om te horen. Het is ook echt zo, hij is zo stoer, maar ook zo ontzettend knuffelig. Niet normaal, hij kan de hele dag wel kusjes geven!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    studeer ze!! aaah wat lief!

Lottie
    gave foto :D super..

Chiquita
    huh? komt ze hier niet meer? wist ik niet.. nu moet ik eerlijk zeggen dat het onthouden van dingen niet mn sterkste kant is de laatste tijd..

Dees
    ben nu wel heel benieuwd.. heb nog geen smsje gehad dat ze is bevallen..

heb gewoon de badkamer schoongemaakt:D mag ook wel in de krant.. wat een pokkewerk.. Lenn ondertussen blokjes in de wc gegoooid:) niet meer wc schoonmaken waar hij bij is dus..
    straks babybadje naar zolder doen, gebruiken we al weken niet meer..
    nu even thee drinken en fruit eten..

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik kom gelijk even doei zeggen;) even gesmst of ze nog iets nodig is vandaag.. dus ga even wat boodschappen voor d'r doen en daar boven stofzuigen.. Tot vanmiddag!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goh, niks gehoord van Dees? Ik volg het wel via telefoon vanaf mijn werk dan! Doei!!!

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Meiske, lig je nog lekker te slapen?

Roeltje
    Rot om iets leuks te bedenken op zon druilerige dag. Hier vandaag een kdv dagje dus rustig

Hier ga zometeen even het dekentje op het bedje leggen en dan is het kamertje klaar (op de gordijnen na). Geeft echt veel rust in mijn hoofd...

Verder wordt van iedereen wel eens een bericht over het hoofd gezien, maar volgens mij heeft iedereen toch best met Chiquita meegeleeft dacht ik. Beetje raar om dan zonder reactie weg te blijven. Maar ja, moet iedereen natuurlijk zelf weten.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D
    Hier nog even snel voordat straks heel de bups met kinderen komen...

Dees: Jee meid hopelijk gaat alles nog goed.

Chiquita: Jammer dat je hier niet meer komt, ik denk dat je het gevoel hebt omdat het hier zo druk is. Dan word er nog wel eens over de berichten heen gelezen, heb ik hier ook wel eens gemerkt ;)
    Ik kan het hier haast ook niet bijhouden.
    Wie weet kom je nog een keer hier kijken.

Lottie: Jeej wat een testen meid, als je nu nog niet overtuigd bent dan weet ik het niet :D

Ik weet niet of ik het hier geplaatst had, maar de mri scan van Mitchell hebben ze ineens weer geannuleerd en nu ligt hij weer onderaan de stapel.... We staan nu al dik 7 mnd op de wachtlijst, begin het nu echt beu te worden. Heb de arts gebeld en die zou proberen deze week terug te bellen.. Ben benieuwd. Ga nu echt eens goed mijn beklag doen.
    Er zou ook een afspraak voor een ct scan en ruggemergpunctie komen maar die blijkt ook nog niet aangevraagd te zijn.
    Straks is Mitch volwassen als we erachter komen wat er is.. zolang duurd het daar maar.

Maar goed nu eerst vanmiddag feestje en dan zien we wel weer.

Fijne dag meiden.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    Whaha, ik wilde het even bijhouden tot en met mn nod:D. En ik had toevallig testen gekocht omdat ik dacht ze de komende maanden nog wel nodig te hebben! Heb er nog 1 volgens mij;)

Nee had je volgens mij niet verteld. Wat balen! Weer onderop:( Blijven drammen nu, het gaat om de gezondheid van Mitchell!!!!!

Chiquita
    Tja, ik zal het nog eens vragen. ik dacht ook wel reacties gelezen te hebben eigenlijk...

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: jeetje testjunkie!! Ik heb destijds een zwangerschapstest gedaan en die was posi en that's it! Hoeveel ga je ernog doen?? Haha geeft niet hoor, als je het leuk vind moet je het doen. Wel zonde geld of niet??

@dees: hoop maar dat ze heerlijk zwanger ligt te slapen....

@collo: oh lekker kamertje af! Wat een rust geeft dat he!

@caruli: veel ezier vandaag! En wat een gekloot bij dat zkh. Even goed de waarheid zeggen daar!

@wel/niet reageren: jammer dat chiquita niet meer komt. Ik dacht dat iedereen toch heel erg had meegeleeft met haar en qyano.
    Ik herken het wel, ik merk ook wel regelmatig dat er niet word gereageerd op mijn stukjes. Zo vind ik het ook nog steeds jammer dat ik van 3 mensen geen kaartje heb gekregen voor emma's verjaardag. Dan denk ik, vind je mij niet aardig ofzo?? Als je meedoet met zoeits stuur je toch gewoon naar iedereen lijkt mij? Nouja, Ik neem maar aan dat het niet expres is....

Deel Deze Pagina