PSje Vertelde net dat ik ze al had gekocht voor de komende maanden. Dacht dat ik niet zwanger was, dus had ze 5 dagen voor nod gekocht. Idd nu wel zonde, had anders 1 pakje gekocht. Nu ik ze toch had kon ik mooi kijken hoe het per dag loopt. Gelukkig zijn ze niet zo duur die van kv. En die digi hebben we voor manlief gedaan, beetje meer bevestiging Mijne heb je wel he?? Chiquita/wel niet reageren Heb haar een berichtje gestuurd Nou had chiquita ook maar 7 kaartjes gehad en dat is ook wel raar natuurlijk...... Ik heb ze zelf ook niet allemaal gehad jammer genoeg...maar wel meer dan 7. En op mijn stukjes wordt idd ook lang niet altijd gereageerd, met sommige dingen vind ik dat wel heel jammer...zeker als ik een heel verhaal heb getypt aan iemand haha Daarom maak ik zelf ook niet meer altijd van die hele lange reacties
Goedemorgen! Vandaag weer een thuiswerk dagje, dus iets meer tijd om mee te lezen en te reageren... Niet alles van gister is blijven hangen, maar bij deze even een poging tot reageren.... @dees: Spannend! Begint het nu wel of niet?? Bij mij begon de bevalling echt totaal out of the blue. Wel fijn. Al dat gerommel en die voorweeen lijken me erg uitputtend. @suus: Irritant (en zonde) van echo! Ben idd ook erg benieuwd naar de geslachtsfoto!! @bapsie:Succes met de echo!! Geniet ervan!! @verse zwangeren: Hoe is het? Kwartje al beetje gevallen? Eerste echo's al gepland? @gimena: Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet van white healing gehoord had. Maar natuurlijk wel van harte!!! En heel bijzonder dat Sophie er zo op reageerde!! Moet me miss sowieso wat meer gaan verdiepen in het alternatieve circuit... Zeker nadat de slaapproblemen van ons meisje zijn opgelost door zo'n waterader man... Zou er dan toch meer zijn? @rest: Het is ff niet blijven hangen, solly! Ons mutsje blijft vroeg wakker worden (6.15). Gisteren heeft ze na het trooosten weer liggen tukken tot 8uur, maar vanmorgen hebben we dr om 7uur maar uit bed geplukt. Zo raar ineens. Ook vlekjes nog steeds aanwezig. Wel langzaam minder, maar toch... We hebben nu eind volgende week een afspraak met osteopaat. Wel een zweverige die ik via via kreeg aangeraden. Onze eigen osteopaat is juist heel erg nuchter, dus ben benieuwd! Deze schijnt echt over geboorte trauma's en dat soort dingen te beginnen. We laten ons wel verrassen en wie weet wat ie kan bereiken....
@caruli: Wat enorm balen van de MRI!! Kan je niet smeken, zeuren, dreinen en als dat niet helpt gewoon lekker pissig worden?? Kan me voorstellen dat jullie wel toe zijn aan beetje duidelijkheid over je mannetje.... @kaartjes: Van mij heeft dus niemand een kaartje.... Vond het echt een super idee!!! Alleen ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik heel enthousiast begin met sturen en dan na 3 kaartjes laks word... Vandaar dat ik niet meedoe. VInd het dan een beetje lullig als ik wel kaartjes krijg, maar zelf te lui ben om te sturen... Maar nogmaals, vind het idee echt helemaal super!!!
@ Suus; twee oren? Ik zie er maar 1 . Sorry flauw grapje. Balen van je mooie foto's, wat een eigenwijsje. Dat begint dus nu al . En sorry, vind de term prutecho geweldig . @ Dees; ik maak me nu wel een beetje zorgen. Denk aan jullie! @ PSje; oeh, toch heftig als je man een held is. Heb je verder goed kunnen slapen? Ik hoop toch dat mijn kaartje voor Emma gewoon is aangekomen, zou het heel erg vinden als het iets anders dan een glimlach heeft veroorzaakt. In dat geval, sorry! @ Collo; ik denk aan je vandaag! Wat lekker dat het kamertje af is! @ Roeltje; wat een prutweer he , zit ik dan met mijn boodschappenlijst, bleh. @ Caruli; Jeetje wat rottig hoe het loopt met de onderzoeken van Mitchell zeg, allemachtig. Je bent als ouders dan zo machteloos en afhankelijk van anderen. Ik hoop dat jullie een fijn feestje hebben van Casey, en er lekker van kunnen genieten met zijn allen! @ Lottie; ben wel benieuwd, ik zal zo eens zoeken of ik je berichtje kan vinden. @ Panos; vind het erg mooi hoe jullie er alles aan doen om verbetering voor jullie kleine meid te realiseren. Knap om dat ook buiten je eigen bekende terrein te zoeken. Hopelijk werkt het snel en voelt ze zich snel beter! Ik heb nog naar chiquita geïnformeerd, maar heb juist het idee dat nooit meer heeft gelezen. Jammer dat 'we' zo zijn overgekomen . @ kaartjes; wellicht ten overvloede, maar ik heb iedereen gestuurd. Jammer als er iets ergens mis is gelopen, maar de intentie was er. @ hier; pfff die baan loopt nu samen met allerlei beslissingen en overwegingen mbt opvang en kleuterschool (wat ook speelt zonder die baan trouwens). Wordt er tureluurs van.
@riti: Thanks. Wat ik alleen zo raar vind dat je met een baby gedwongen wordt het alternatieve circuit in te duiken. Op cb en in ziekenhuis kijken ze wat lichamelijke hoofdzaken (keel, oren, koorts, longen) na en als ze niks kunnen vinden dan moet de oplossing in de pedagogische hoek liggen. Vind dat echt te kort door de bocht. En ben ook serieus verbaasd dat je als ouder gedwongen wordt met zoiets kwestbaars als een baby een niet altijd even goed gereguleerd circuit op te zoeken met alle risico's van dien.... En nee, ik zeg echt niet het hele alternatieve circuit uit gevaarlijke kwakzalvers bestaat, maar die zitten er wel tussen. En het is zo moeilijk om die ene goede te vinden die je wel met je probleem kan helpen. Ik probeer het altijd via via en kijk ook goed naar de risico's voor ons meisje. Die waterader man heeft dr bijvoorbeeld met geen vinger aangeraakt, dus die valt in het bakje 'baat het niet dan schaat het niet'. Een osteopaat is weer een ander verhaal... Die doet lichamelijk onderzoek en kan dus in theorie iets beschadigen. Daarom zit ik er lekker met mijn neus boven op en wil ik altijd goede recensies hebben over iemand.
@ Panos; ben het helemaal met je eens! Je hebt als ouders ook nauwelijks een idee en je moet vertrouwen op experts en mensen die hun vak verstaan. Ondertussen moet je alleen ook zelf expert worden, en er bovenop blijven zitten. Je kent in ieder geval je eigen kind en jullie weten dat het beter kan, dat is mooi. We hebben het met Maura gehad in het begin. Wij wisten dat er verbetering mogelijk was, maar bij de 'kenners' werd het steeds afgedaan met onschuldige buikkrampjes en misschien een wat temperamentvol kind. Toen kwam daar ook nog eens het overstrekken en de voorkeursligging bij, en voornamelijk ons gevoel dat ze niet goed in haar vel zat. Nou daar sta je dan als nieuwbakken ouders . (het is overigens goed gekomen hoor )
@dees: Hmmm... inderdaad.... Maar wie weet ligt ze weer gewoon heerlijk uit te slapen (net zoals gister...).
Van mij heeft helaas niemand een kaart gekregen. Had me heel enthousiast voorgenomen om mee te doen, maar alles liep al helemaal in de soep doordat we een week langer op vakantie moesten blijven door de waterpokken van Milan. Bij thuiskomst een week werk inhalen op kantoor, verzekeringsdingen regelen, noem maar op. Denk dat ik ook het minste reageer op iedereen, gewoon doordat overdeg vaak de tijd er niet is. In de avonduren ben ik aan het studeren of sporten en genieten van de vrije uurtjes die m'n man en ik hebben. Hij heeft ook een eigen zaak en maakt ook lange dagen. Bij deze dus sorry als ik niet op iedereen reageer. Ik probeer de belangrijkste dingen te filteren, zoals zwangeren, zieken etc....en vaak dan nog van de laaste twee pagina's ofzo. Meer lukt gewoon niet. En als ik daardoor mensen boos of geïrriteerd maak, dan is dat eigenlijk jammer. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden. Zo, dat wilde ik nog even kwijt.
@chicken: Hier ook erg druk, dus ben hier ook niet elke dag te vinden... Alleen op thuiswerkdagjes (zoals vandaag) lukt het om actiever te zijn. Dusse.. no worries! Lekker blijven genieten van je drukke leventje!
Ik ben blij dat het hier zo lekker divers is! Alle soorten, maten, rangen en standen zijn er en zo uiteenlopend zijn ook de reacties. Intenties en medeleven zijn alleen niet te meten naar de reacties hier alleen, ook zonder directe reactie wordt het gelezen en gewaardeerd (denk ik zeker te weten ). Dat we elkaar hier een beetje het voordeel van de twijfel geven maakt het nu juist zo gezellig .
Ook als je niet druk bent en je hele dagen zou zitten te vervelen, ieder zijn eigen manier. Verantwoording of uitleg is naar mijn idee echt niet nodig.
@panos ik heb zelf niet van een waterader man gehoord. wel in gedeelten en dat hun krachten zit.maar moet wel ergens van een healing tak vandaan komen. maar welke geen idee. morgen ga ik samen met sophie naar inne zal eens vragen. even een bedankje af geven omdat ik van haar een opleiding heb. hoe gaat het met jou?gaat wel snel hoor zag je banner en dacht Wow.voel je wel oke? en hoe gaat het met je kleine meid. @dees Lieverd hoe gaat het met jou??? @collo heeeey lieverd.hoe gaat het met jou? doe je wel rustig aan?je weet het als er iets is waar ik je mee kan helpen even bellen he @dretjuh hoe gaat het bij jou en met je ouders en je kids?. @chiquita nou ja dan weet ik ook waar ik sta.ik smsje nog en bel je op om een nieuw jaar te wensen na 12e. dit doet verdomt even zeer hoor. @bapsie Succes bij de echo wel je mooie spam showen he @lottie hoe gaat het met jou meisje.??? @hier zo voor het eerst zelfstandig gemediteerd blijf het gaaf vinden. ben nog steeds ongie ben best heftig normaal 5 dagen of zo nu een dikke week ben er nu wel klaar mee hoor
ben op t werk, maar wilde even melden dat mijn test een stuk donkerker is dan de 10de!! Joepie! (vorige maand werden ze niet echt donkerder..) We blijven voorzichtig blij, maar wat een mooie kadootje voor de verjaardag van mijn man (is vandaag jarig). Hij had vanochtend koffie en een test op bed haha!
@lotte: hey meis! Jou kaartje heb ik gehad hoor! En als iemand juist wel op mij reageert ben jij het wel dus voel je niet aangesproken meisje! @riti: jah jou kaartje heb ik gehad hoor @panos: ik ben in het begin met emma bij een osteopaat geweest en stond er net zo in als jij. Ik vond het ook eng dat ze aan emma zou zitten maar was al snel op mn gemak gesteld en gelukkig heeft het goed geholpen. Is de osteopaat aangesloten bin de beroepsvereniging? Dat wil soms ook nog wel wat zeggen ( niet altijd helaas) @wel/niet reageren: mijn reactie was absoluut niet bedoeld voor de meiden die hier minder meeschrijven ofzo hoor! Niet iedereen is hetzelfde gelukkig. Ik sla soms ook ee paar dagen over en soms ben ik er veel. Wat dat betreft gee probleem. Alleen als je wat langer meeschrijft hier dan gaat je soms opvallen dat sommige gewoon bijna nooit op je reageren. En ook daar ben ik niet boos om ofzo, je kan nou eenmaal niet altijd iedereen aanrdig vinden en misschien kom ik voor sommige niet aardig over zo. In ieder geval was het niet mijn bedoeling om onrust te veroorzaken of mensen aan te vallen. Ik vind het verder hartstikke gezellig om hier te kletsen anders was ik allang afgehaakt
Ik vind je heeeeeeeeel aardig hoor PSje . Mocht ik het toevallig zijn die nooit op je reageert, dan is dat echt puur toeval. Wat ik al zei, pak vaak de laatste twee bladzijden ofzo om op te reageren. Heb trouwens enorme zin in sex....hahaha . Zeker gevalletje naderende eisprong! Oh ja, Gimena, gefeliciteerd met je diploma!