@riti: Sluit ik mij bij aan! Super verwoord! @doortje: Yoehoe!!! Deze blijft lekker zitten tot september! Enne.. gefeliciteerd met je man! @gimena: Wij noemen hem altijd waterader man (of medicijnman ). Geen idee wat de officiele benaming is. Hij was in ieder geval erg druk in de weer met zijn wichelroede om negatieve straling op te sporen. Ook heeft hij ons gereiningd (met zn stokjes) van negatieve straling en onze aura's gesloten. Tot slot heeft ie nog een dubieus ding begraven in de voortuin die alle straling uit huis moet omleiden.... Sorry als ik cynisch klink, maar ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven... Al heeft het wel geholpen hoor!! Hij is op zaterdag geweest en vanaf zondag is ons meisje echt 10x beter gaan slapen!!! Oja en als bonus was ik in 1 keer van mijn rugpijn af!! Ik had echt al 10 jaar altijd rugpijn en geen fysio of manueel therapeut kon er wat aan doen. Maar onze medicijnman dus wel
@ Psje; fijn dat je ons kaartje hebt gehad . @ Chicken; en waar is je haan? Wij kunnen je er niet echt bij helpen denk ik . @ Doortje; wat een heerlijk verjaardagscadeau inderdaad! Gaan jullie nog wat leuks doen (afgezien van met een dikke glimlach genieten van het idee dat je toch echt zwanger bent)
@chicken:Geen lekker collega in de buurt ?? Kies er trouwens voor de zekerheid wel 1 die een beetje op je man lijkt... Heb je dadelijk wat minder uit te leggen... Ik maak er hier thuis nog steeds grapjes over. Ons meisje lijkt namelijk totaal niet op mijn vriend, terwijl het echt evoluationair zo bepaald is dat de meeste baby's het eerste jaar meer op de vader lijken. Dit om de zorgfunctie te activeren bij mannen. @psje: Was jij het nou met de tip over Landal in Winterberg? Weet het ff niet meer.... Wij vonden het er iig zo leuk uitzien dat we er volgende week een midweekje heengaan. Alleen beetje jammer dat het er regent ipv sneeuwt...
@Riti..haan zit boven te werken. Ik benenden te studeren....dus...denk dat ik zo even pauze neem..haha @Panos...dat had ik inderdaad ook gehoord. Grappig is dat he! Maar bij jullie gaat het dus niet helemaal op....wel lief dat je man dan toch voor je meisje zorgt...
@chicken: Nope, ze lijkt niet op mij en niet op mn vriend (en ook niet op Bassie ). Hopelijk lijkt de 2e wel een beetje.... Anders heb ik weer zoveel uit te leggen . Enne... veel plezier in de studie pauze!
nog niet veel bijgelezen en kan ook niet echt goed nu, maar toch @ doortje: gefeliciteerd!!! @ schoentje: hier hebben ze ook gemeten en deze kunnen tot maart mee zijn de meneer @ wandelen: gaat prima, maar doen we niet vaak @ happy: hoe gaat het nu met je? nog roze? en vk al gebeld? @ mannetje: had het er ff over gehad.. dus dat het kriebelde.. hij zo: er zitten kleine kindjes bij (hij had het over viezelevozelen ) maar goed.. dus ik zeg, nee.. dat andere kriebelt.. eerst leek het me leuk nu kriebelt het.. maar is het een goede aanname dat ik pas er weer over begin als ik een contract heb? reactie: als jij het wil en ik het wil lijkt het me logischer dat eerst daarbinnen alles ok moet zijn (aangezien mijn cyclus nu nog een rommeltje is).. dus tja, hebtie wel gelijk in.. 's ochtends sliep lianne wat uit, en toen dus bv in bed... nu gaan we binnenkort stoppen met bv.. mijn nichtje is verpleegkundige op het cb en had ik advies gevraagd en tip was om niet de pap in een fles in bed, want dat krijg je moeilijk afgeleerd als ze straks 2 is enzo... maar dan dus gewoon even toch in de stoel aan tafel in pyama en dan terug naar bed... maar goed.. dat betekend dat we om 6 aan tafel moeten zitten.. dus ik zeg: tja mogen sowieso geluk hebben dat ze daarna nog gewoon slaapt reactie: weer een goed argument om niet aan een 2de te beginnen.. ZUCHT! @ kv: we zijn nu de fles na haar avondmaaltijd aan het afbouwen.. en op een of andere manier slaapt ze ook langer ook (of dat komt omdat ze geen middagdutje meer doet als ze om 15 uur wakker is..).. maar goed.. @ rare ticS: Lianne slaat zichzelf soms... soms met iets in haar handjes, soms gewoon zo... dacht eerst dat der handkusje verkeerd gemikt was, maar die kan ze TE goed om het verkeerd te mikken.. maar heb het ook nagevraagd bij nichtje en schijnt voorloper van driftbui te zijn... omdat ze dan aandacht wil of wat ook.. dus... @ schoonouders: heb ook zulke, maar word er vaak kriegel van.. hihi... zo van kan het zelf ook! @ stink: bij jullie ook gekriebel dus @ mamahilda: kokhalstie omdatie het niet lekker vind of omdat het verkeerd schiet? doet lianne namelijk ook wel eens maar dan was ze te gulzig.. @ suus: balen van de echo, maar wie weet is het vrijdag beter! @ dees: spannend! @ ontbijten: zijn er die aan tafel ontbijten met kid en dat die dan daarna toch weer lekker verder gaat slapen? @ roeltje: als lenn maar zijn eigen curve volgt! @ chicken: wat schattig! @ hier: lianne liep zondag om kindje van nichtje af.. "aaaah".. en dan met armpjes wijd! alleen die liep weg... best sneu, wel schattig! @ lezen/ reageren/ etc: tja.. denk dat iedereen het druk heeft en dat je dan soms niet reageert op een stukje omdat je of neit weet wat je moet zeggen of er overheen hebt gelezen maar denk dat het absoluut niet negatief bedoelt is!! iig vanaf mij niet!!! dus als ik niet reageer op je is het 1 vd 2 redenen die ik noemde!! Als mensen daarom wegblijven zou ik jammer vinden. op mijn dingen word ook niet altijd gereageerd dus.. Overheen lezen is soms ook makkelijk.. je hebt het ergens over in het topic, daarop word druk gereageerd en je post dan een vraag maar iedereen is zoooo druk met reageren op dat topic, dat je vraag dan ineens 6 bladzijdes terug staat... verjaardagskaarten had ik aan mee willen doen, maar ja, is ook niet op gereageerd, jammer dan niet.. volgende keer beter @ panos: hopelijk snel een oplossing voro het vroege wakker worden en de vlekjes.. @ chicken: herkenbaar, had ik voor lianne ook! wahaha.. nu soms ook, maar ja, als er dan iemand zegt op het moment dat je wilt bespringen "ben je alweer aan de pil?" tja.. das bijna hetzelfde als een koude douche.. ben nu in knuffelmodus @ lief vinden: ik vind iedereen hier lief, dus als ik niet op je reageer is het niet persoonlijk! zie hierboven.. @ alternatief: zou ik ook hebben.. ik ga zelf naar de chiropractor, maar met lianne zou ik toch ff twijfelen....
@chicken: waha sexpauze!! @panos: ja dat was ik! Wij gaan over 3 weken. Hoop ook wel dat er sneeuw ligt maar we wisten van te voren dat winterberg niet sneeuw zeker is. Maar dan nog zijn we er ff lekker uit! Veel plezier volgende week, met zn 3tjes??
PSje Heb je van mij wel een kaartje gehad? Heb eigenlijk de laatste lichting niet meer nagevraagd geloof ik. Wel jammer dat je er een paar niet ontvangen hebt. Ik moet zeggen dat ik het vaak moeilijk vind om op iedereen te reageren, zeker als je even niet bent geweest dan is dat veel werk. Soms wil je gewoon even hallo zeggen. Maar zal proberen wat alerter te zijn... Caruli Oh, balen zeg... Komen er dan spoedgevallen tussendoor ofzo? 7 maanden is echt te gek. Kun je je zorgverzekering niet laten bemiddelen? Reageren Via de Ipad kan ik geen nieuw venster openen om in te reageren omdat deze telkens ververst als ik van scherm wissel dus al mijn tekst kwijt ben. Lotte Prachtige testen joh! Als dat geen goede moed geeft... MMmmm 7 kaartjes is wel weinig ja, dat is niet leuk. Kan het me bijna niet voorstellen. Ik heb ze zelf niet geteld. Ik zie wel van wie ik een kaartje krijg. Het is vast geen onwil als ik er geen krijg. Panos Oh ja, die waterman...hihi Maar mooi dat het geholpen heeft toch? Vind zweverige osteopaten altijd een beetje eng, maar snap dat je aktie wilt nemen in de vlekjes kwestie. Moet nu snal naar het zh, spreek jullie later!
Gimena Wat goed dat het mediteren lukt, word je er lekker ontspannen van? Hier gaat het wel goed hoor, beetje onzeker nog Zal nog wel zo blijven tot na de echo denk ik. Doortje Jaaaaaa super!! Wel spammen straks he? Oh dus vorige keer werden ze niet echt donkerder? Werd je daar niet heel erg onzeker al van dan? Nu dus wel donkerder...jaaaaaaaaaaa!!! Psje Thanks. Was gewoon benieuwd of je het kaartje wel hebt gehad. Ohjaaaaaa...tuurlijk...ik had naar jou eentje gestuurd met de verkeerde naam erop he...haha sukkel ben ik ook. Reageren Ik ben het met Psje eens. Iedereen heeft zn eigen leven en jullie zijn allemaal lief. Soms wordt er zoveel geschreven dat je t niet meer bij kan houden Chicken Whahaha wat een switch in onderwerp!! LOL Panos Hmmm...gaat hier niet op...iedereen vind Milan op mij lijken haha. Joyce Maar je kan gewoon zwanger worden hoor als je bv geeft Een wisselende cyclus is echt meer dan normaal. Hmm...het lijkt alsof hij er toch nog niet klaar voor is Jammer zeg. Wat geef je nu bij het avondeten ipv kunstvoeding dan?
Collo Thanks! Tja...kweet het ook niet van die kaartjes. Stond in t mailtje..... Hoe is het nu met je? Wanneer moet je weer voor controle?
@panos ja wel over gehoord maar niet onder die naam haha fijn om te horen dat het geeft geholpen @collo Succes in het ZH. @felicitatie Dank jullie wel
@lottie ja ben heerlijk ontspannen. had ik wel nodig na de explosie aan de telefoon naar me buurman. maffe mensen
@ psje: wij gaan ook over paar weken naar winterberg (daar in de buurt)... 4 feb... @ lotte: tja, hij is er idd nog niet klaar voor nee.. maar goed... ff wachten nog.. weet idd dat het met bv kan, maar een regelmatige cyclus is wel handiger we geven de kv sowieso altijd achteraf (dus eerst warmehap, dan toetje, dan fles).. en als ze bij het eten dorst heeft dan vaak wat water ofzo.. en die fles is van 180+6 naar 150+5 gegaan.. en had gister 30 ml gewone melk plus 120+4 zodat ze langzaam aan de gewone melk went.. @ dees: iemand al wat gehoord????
zo, we zijn weer thuis.. net een broodje gegeten en straks gaat ie door naar bed.. vlak na mij kwam de ha langs voor een gesprek.. via hem heeft ze gehoord dat er complicaties waren (zal niet in detail treden, is niet zo smakelijk). Na de curretage is er geen arts of assistente geweest om te laten weten hoe het is gegaan.. ze mocht onder de douche en dan naar huis, dat is alles.. ha was ook niet zo blij toen hij dat hoorde.. dus helaas zal dit nog een staartje krijgen.. wel/niet reageren ik maak me er ook wel eens schuldig aan hoor.. zeker de laatste tijd.. niks persoonlijks, maar het lukt me gewoon niet.. kaartjes ik weet nu ook waarom niet iedereen een kaartje heeft gekregen met de verjaardag.. aangezien we zo'n gezeik met KPN hebben gehad tijdens het versturen van de kaartjes kreeg ik na het betalen een melding dat internet eruit lag.. maar omdat ik wel met de betaling bezig was geweest dacht ik dat het toch goed gegaan was.. Maar blijkbaar niet dus Caruli idd wat Riti zegt, kun je niet eisen (!!) dat er een MRI komt? dit is toch van de zotte zeg!! ik breng Lenn even naar bed, zo terug..
Joyce Ja dat is waar, absoluut! Maar er zijn ook wel andere dingen waar je op kunt letten als het zover is. En je cyclus komt niet boven de 35 dagen uit toch? Ahh okee...ik ben zo bang dat ie dan nie meer slaapt haha als ik de kv savonds weglaat. Maar op een gegeven moment kan je beter overgaan op gewone melk bij het avond eten? Roeltje Heb idd van jou geen kaartje gehad
@Joyce..hoi meid! Moeilijk he als het bij jou al gaat kriebelen en manlief heeft het nog niet zo. Die opmerkingen zijn dan ook niet zo leuk....maar misschien is het ineens zover joh bij hem....je weet het nooit! Als Milan wakker wordt, rond 6.30-7.00 gaan we eerst even kabouter Plop kijken bij ons op bed, dan eventjes spelen boven, daarna naar beneden om een bordje pap te eten en daarna gaat hij gewoon weer terug naar bedje om een uurtje te slapen, soms langer. Zo deden wij het al heel snel en merk dat meneertje dol is op vaste patronen..hihi @sexpauze....we schuiven het op naar vanavond....anders loopt alles er toch maar weer uit...(solly!!!!)
@ lotte: officieel hoeft een kind vanaf 1 jaar nog maar 300 ml melk (gewone of kv) en 450 ml andere drinkdingetjes.. en bijvoorbeeld sochtends en smiddags bij de boterham een bekertje en dan zit je er al aan en dan evt nog toetje = melk product.. en dan verder gewoon alleen water idee is dat ze dan meer trek krijgen in de rest van het eten omdat buikje niet vol zit van de melk en ze niet denken "ik eet niks want krijg toch nog fles" dus daarom doe ik die langzaam afbouwen kv is vanaf 1 niet meer nodig omdat ze dan uit al het andere eten de nodige voedingsstoffen halen, als je maar wel vitamine d geeft.. dus dan mag je idd gewoon melk geven. gewone melk of kv bij het avond eten maakt eigenlijk niks uit. @ roeltje: pff heftig hoor.....
Wel even bij gelezen maar weer geen tijd om uitgebeid te reageren. Sorry. Ik heb hier helaas ook niet altijd tijd voor. Vind het wel erg leuk om veel met elkaar te delen. Nu heb ik me wel zitten bedenken om even een tijdje hier niet online te komen. Ik wil namelijk eerst eens voor mezelf bepalen of we nu echt voor een tweede willen gaan. Ik was eerst zo stellig dat ik het graag bij eentje wilde laten (manlief wil er wel graag twee) en nu ben ik aan het twijfelen. Allemaal een fijne dag!