December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Lottie...eh..geen idee eigenlijk..

2. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb geen flauw idee.had alleen het sms dat ze weer opgenomen wordt.
    denk dat ze dat zelf meld als ze haar lappie heeft.
    hoe gaat het nu met jou dees?

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ff snel tussendoor, ben nog niet bijgelezen.

@ Dees; jaaah fijn dat je er bent. Verstandig dat je bent gaan slapen!

@ Collo; ah nee :(, heel veel sterkte voor jullie!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje en de rest
    Nou, de meeste zijn het er dus wel mee eens:D. Had ik niet verwacht. Leuk om te lezen. Ik ging dus ook echt er tegenin haha, maar ja zij hoorde van een nanny op tv dat je geen toetje moet geven als ze hun bord niet leegeten. Ik ben het ermee eens dat je dat wel moet doen, ik wil het ook niet als beloningsmiddel gebruiken. Zal nog wat worden als we daar gaan eten over een tijdje whaha. Maar ehm...wel lastig als ie dan een keer bij anderen zou zijn en die gebruiken het wel als belongingsmiddel...

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ze woont hier nu alweer bijna een jaar...maart vorig jaar is ze hier ingetrokken...*zucht*

@joyce; Ohw lekker een gebakje!!
    Nee hier verder niks aan de hand, alleen wat rommelingen :p

@Lotte; Het kan niet gek genoeg hier....heb nu alles alwel eens meegemaakt volgens mij :D

@hier; Belde mijn werk net...ff gebabbeld en nu blijkt dus dat mijn teamhoofd dus gewoon straks per half april vertrekt!! Boehoe!! Niet leuk want ik kon altijd heel goed met d'r opschieten!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    foei:p:p

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    :d:d:d

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: volgens mij kan dat wel hoor dat je wat slijm verliest... hoeft niks ergs te zijn\
    pas als eht heul veul en rood is zou ik me zorgen maken

9. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: wat betreft slijm: kan heel goed hoor meid. misschien is je ukje wat verder ingenestelt en is daarbij wat slijm losgekomen?
    wat betreft het eten, Ik ben van mening dat als er een kindje ergens anders mee eet dat die mensen dan de regels van de ouders volgen.

ik ga ervan door. emma is wakker en mannetje komt zo thuis!
    doeiii

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; *zwaai*

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    Dank je:). Het is nog niet rood of roze gelukkig:)

Psje
    Okee, dan ga ik me er gewoon geen zorgen om maken

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; dat als hij bij anderen eet die een toetje wel als beloning gebruiken herken ik wel.
    Wij vinden bijvoorbeeld dat eten inderdaad geen beloning of troost is, en daarnaast dat Maura niet de hele dag door met eten bezig hoeft te zijn. Nou, dat valt in de praktijk nogal eens lastig bij anderen :(.
    Ben bang dat ik er veel te veel over uit zal gaan wijden maar ik irriteer me mateloos aan hoe anderen reageren op en met Maura in combinatie met eten :(. Van uitdagend zoute drop eten voor dr neus tot haar laten spelen met een halfvol flesje bier en dan lachen als zij ook wil en niet begrijpt waarom het afgepakt wordt.

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zal wel goed zijn dan Lotte, zolang het nog geen kleur heeft.

Hier de vk gebeld. Krijg nu vrijdag een echo. Wordt er een beetje somber van....het is vandaag donker roze ipv heel licht...afwachten tot vrijdag dus.

Hoe zijn de mk verlopen bij de dames hier? Van de mensen die ik ken was het pats boem fout. Heeft er iemand wel eens gehoord dat het zo langzaam ging...Vloei nu al vanaf zaterdag..

Verder even nergens zin in...sorry voor mijn egoberichtjes afgelopen dagen. Kan even nergens anders meer aan denken. Bah!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ik wordt er gewoon wéer boos van :(

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Zou proberen met niet teveel zorgen te maken. VOlgens mij kan je best veel slijm/afscheiding hebben tijdens je zwangerschap. En zolang het niet roze/rood is is het iig geen bloed!

@happy: Hoest met jou? Nog last van roze/bloedverlies gehad? Hopelijk alles goed! Al datum voor een echo gepland?

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy: jeetje, kan het me voorstellen meid, sterkte!

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @happy: Zie nu je berichtje.... Balen meid! Hopelijk zegt het niks over je ukkie! En goed dat je vrijdag al een echo hebt!! We duimen voor je!!

@riti: Irritant he? Ik vind het bijvoorbeeld belangrijk dat ons meisje geen bedelkind wordt (no offense). Dus niet dat als wij iets te eten in de kamer hebben dat ze ook meteen wil. Om dat te voorkomen krijgt ze altijd alleen eten aan tafel in dr stoel en dus niet een hapje van mij op de bank. Klinkt miss heel streng in de leer en zeg ook echt niet dat het altijd kan volhouden, maar vind het wel fijn om het zolang mogelijk vol te houden. Hoe langer chips of toastjes op de salaontafel haar niet boeien hoe beter. Dit schijnt ook niemand te begrijpen en dus vooral heel belachelijk te vinden....

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ happy: dat lijkt me logisch.. pff... gelukkig nog maar 2 nachtjes en dan is het vrijdag!
    @ riti: je mag uitwijden hoor... half flesje bier??? :O kreeg al van mijn vriend op mijn kop dat ik water in 1 van de rvs mokken deed zodat lianne daar uit kon drinken.. aangezien wij daar koffie uit drinken en ze daardoor ms de volgende keer ook daaruit wil drinken en het ms doet als we ff niet opletten... ze vond de mokken mooi dus ik dacht dan mag ze er wff wat water uit drinken.. maar ja, had nog neit zover nagedacht..
    ik vind het ook altijd heel erg vervelend dat als we ergens zijn en we eten een koekje bij de koffie dat ze er dan maar vanuit gaan dat lianne ook een koekje/drinken moet... dat krijgt ze normaal ook niet!.. dus waarom dan ineens wel! en als ze dan drinken krijgt, dan gewoon wat water is voldoende.. en koek vind ik niet altijd nodig hoor.. of eigenlijk gewoon niet.. en al helemaal geen chocola..
    en dat vinden ze dan vreemd en zielig voor lianne.. nou ja, waarom? ze kent het niet dus mist het niet :)
    sowieso zijn vriend en ik van de als ze schooit krijgt ze niks.. als ze dan lief haar eigen dingetje op eet mag ze ms wel een stukje proeven , maar niet als ze de hele tijd probeert te graaien..
    een van de opas vond het ook zielig dat ze korstjes aan der brood kreeg... hoezo zielig? daar is ze mee begonnen en eet ze gewoon op hoor! ok, soms niet, maar als ik dan eet dan vind ik idd de korstjes ook minder lekker (zijn dan niet vers en knapperig maar van die taaie dingen) dus kan ik het me helemaal voorstellen..
    en als we zeggen eerst die opeten en dan een nieuwe doet ze dat ook.. niks zieligs aan..
    maar goed nu ben ik gaan uitwijden maar irriteer me er vaak ook aan..

@ straffen in de box: dat was dus laatst bij de opvang, gelukkig met een ander kindje.. die had de hele dag kindjes om geduwd dus hadden ze voor straf in de box gezet... vind ik zoooooo dom... ik bedoel.. straks willie dan toch niet meer als het een keertje nodig is?
    hier zet ik haar er soms ff in als ik merk dat ze wat vermoeid is en zich wat verveelt... dan heeft ze behoefte aan een kleine speelruimte.. en dat gaat super! (ok, wel ff mopperen, maar zet dan altijd de activity center aan..)

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti...oeh, daar zou ik ook heel boos om worden!

@Happy...ach meis, is toch logisch dat je even nergens anders aan kunt denken. Fijn dat je toch een echo krijgt vrijdag. Ik duim voor je!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Haan is een badje voor me aan het maken en daarna een zonnebankje.....hihi....dat is fijn!!!!

Dus tot laterzzzz

Deel Deze Pagina