December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Tekenen: is hier ook nog niks met Dani, die gooit OF alles op de grond OF hij eet het op whaha

@RiTi: oehhh lekker ijs, hmmm heb ik ook wel zin in.. Chocolade ijs met chocoladestukjes erin en chocoladesaus *hmmmm*

@Mroos: sterkte met balen, ik heb een hele baalochtend gehad en zitten janken als een klein kind *F*cking pms!!*
    Maak er toch maar een lekkere avond van xx

2. mroos

mroos Niet meer actief

En om mijn BAALavond compleet te maken het volgende;

Ik had wat (hele leuke) kleding besteld bij h&m, briefje in de bus vandaag, bezorgd bij 622(woon op 618), kom ik bij 622(zonder briefje), zegt die jongen dat ie geen pakketje heeft. Ik dacht dat ik gek was dus ging terug om op briefje te kijken en op i-net, stond beide 622 op. Ik eerst 620 geprobeerd; geen pakketje. Nog een keer naar 622 maar hij was nogal geirriteerd en zei nogmaals dat hij geen pakketje had.

Ik heb dus GEEN pakketje terwijl ik daar juist even behoefte aanhad. Komt vast wel terecht(hoop ik, want et zijn sale-artikelen dus die zijn vast op als ze het opnieuw gratis nazenden), dus gewoon irritant.

@PSje, 4 dagen met Boaz:D, heerlijk!

@Dretjuh, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die hier zo nu en dan last van heeft. Al kan ik begrijpen dat jij er af en toe helemaal doorheen zit met dat continue heen en weergereis. Doe je dat nu met vliegtuig of met auto en hoelang doe je daarover?

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dretjuh: hmmm hou jij misschien van chocolade?? Waha choco-ijs met chocostukjes en chocosaus:)

@mroos: oh heerlijk, lekker 4 daagjes met je mannetje. Daar kan niks tegen op he:)

@dees: oh lekker meid, dat weer wat kan afstrepen! Ben wel benieuwd naar de naam en het kaartje:)

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi allemaal
    Lig weer in het zh inderdaad. Eiwitten waren weer te hoog. Moet nu echt wel blijven tot de beeb zich aanmeld. Kreeg het bijna niet bijgelezen zeg, wat wordt er af en toe veel gekletst....
    Verder voel ik me nog steeds goed. Natuurlijk vanmiddag wel weer even slikken toen ik het huis verliet, maar kan me er nu beter bij neerleggen. Ws volgende week woensdag inleiden. Dan ben ik volgens de experts 37 weken....zucht

Dretjuh
    Tot wanneer ben je in Nederland dan? Wanneer ga je nou echt def. over? De helft van jullie spullen staat daar al toch?

Happy
    Oh, meid. Ga toch wel heel hard voor je hopen dat het nog allemaal goed zit....

Mroos
    Hier ook zo'n slechte mama hoor. Amy krijgt ook van bijna alles van ons een hapje, al probeer ik het snoepen wel pas te doen als ze op bed ligt. Vind het ook niet erg als er op een verjaardag een chippie of iets in gaat. Het enige dat ze van mij pertinent niet krijgt is cola, omdat ik dit zelf heel veel drink en ik haar niet elke keer wil hebben bedelen.
    Ik geef als compensatie de volgende dag vaak ook wat extra fruit of groente.

RiTi
    2x opscheppen vind ik wel genoeg...ligt er ook een beetje aan wat het is. Broccoli mag ze van mij een hele stronk wegknauwen.

Panos
    Whahahahaha....tja, medicijnmannen zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen...of juist wel?

5. mroos

mroos Niet meer actief

@Collo, nog een week meid! Dan is ze er! Bizar zeg:D.
    Erg balen, maar je hebt nu iig iets om naar uit te kijken..

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: ligt er eigenlijk aan wat het goedkoopste is op dat moment. Meestal met de auto, dat is vanaf ons huis 2 uur en 3 kwartier naar Calais, dan 2 uur met de boot of 35 min. met de trein en dan nog 1,5 uur naar ons huis in engeland.

Met het vliegtuig.. tja da's ff naar eindhoven rijden een half uurtje, inchecken, uurtje in vliegtuig incl. taxieen en dan 5 min. naar ons huis in engeland :)

Hoop trouwens dat je pakketje snel terecht komt.

@PSje: jahh ME LUFS CHOCOLADE, zeker rond mn ei en mn menstruatie

@collo: Ik ga zaterdag ff op en neer om de crysler daar neer te zetten en dan ben ik zondag met de kids en mn ouders daar een hele week (t/m de 22ste)
    Ja helft van de spullen staan daar al, def. over wellicht over 3 weken al. Maar zit dan nog wel zeker 3 dagen in de week bij mn ouders omdat Peters project nog in eindhoven loopt.

Met n beetje pech wordt het zelfs tot Juni verlengt!! Jeetje is niet erg maar daar verhuizen we dan snel voor naar engeland.
    terwijl met wat extra tijd we misschien meteen een huis konden kopen

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whaaaaa volgende week al inleiden?? jeeetje!!!!
    Dan blijf ik echt thuis met de laptop :D hihihihi

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Morgen ben ik vrij dus zal dan weer op jullie allemaal reageren.

Nou ik denk inderdaad dat het kriebeld door wat ik hier allemaal lees. het is ook zo speciaal allemaal.

Met mijn hond zijn oog gaat het nog steeds niet beter. Maar gelukkig ook niet slechter. Wilde toch even een foto spammen van mijn doggie.
    Snappen jullie dat ik me zorgen maak? En sorry voor de gene die niet tegen de foto kunnen.

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ach Collo... weer in het ziekenhuis....
    Maar volgende week al inleiden dat is echt aftellen meid en dan heb je je tweede wondertje in je armen.

Heb even vluchtig teruggelezen, las iets over eten etc.
    Beau krijgt 2 boterhammen en wil daarna nog meer maar krijgt hij niet.
    avondeten krijgt hij ongeveer 3 a 4 eetlepels en wil altijd meer maar dat vind ik niet zo nodig.
    Chips heb ik eigenlijk nooit in huis, als ik het eens heb dan mag hij er best een paar.
    Hij drinkt voornamelijk kauwgomballenthee of marshmellowthee.
    soms limonade en s'avonds peutermelk.
    Dit geld trouwens alleen als hij beter is want ik krijg er nog niet veel in.

Renée heeft nergens meer last van, Nikki heeft net haar ( vanmiddag verschoonde ) bed ondergespuugd.

Dees, De bevalling is dus nog niet begonnen... En jippie geboortekaartjes besteld!!

MRoos lekker bijkomen na je baaldag!

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ahhh gossie :( wat sneu, ik snap dat je je zorgen maakt.
    Lijkt wel staar ofzo

ik ga trouwens nu lekker daten met mn bedje en de TV :)
    tot morgen! xx

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ahhh Stinkerbell, wat zielig!!! ziet er echt beroerd uit zeg!!!

kriebelen.... hier is het maar goed dat Dennis geholpen is.. als die zwangerschappen.... pfff werkt aanstekelijk;)

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @stink: ziet er niet best uit meid, ik snap dat je je zorgen maakt.
    Sterkte!

@elmo: jeetje beau heeft het goed te pakken zeg, beterschap!

@dretjuh: he???? Dat is balen dat peter zijn project hier verlengt word! En dan, zit jij dan in je up met de kids in de uk?

@collo: oh volgende week heb je je meisje in je armen!! Maakt het voor nu niet makkelijker natuurlijk maar in ieder geval weet je iets. Hou je haaks daar meid! En lekker veel hier kleppen:)

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Jeetje collo. Erg balen zeg. (zit ik te klagen over mijn hond :)) Maar dan zijn jullie wel volgende week een wondertje rijker.:D

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik beloof dat ik morgen weer op iedereen ga reageren. Ik ga hier nog een oog zalfen en naar bedje toe. Morgen weer een drukke dag met mijn manneke.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Stink
    Jouw hond is net zo erg hoor. Vind het eigenlijk veel zieliger. Arm beestje. Ik moet alleen een manier bedenken hoe ik me ga voorbereiden op bevallen... Raar om te weten dat ze er over een week is...w

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Over een week is gewoon je meiske er al!! Wat bizar dan eigenlijk he.
    Voorbereiden op de bevalling...tja daar zeg je wat...in hoeverre heb je het nog zelf in de hand?

@Stink; Gelukkig kan ik wel tegen dat soort foto's....het oog ziet er idd niet heel gunstig uit. Snap volkomen dat je je zorgen maakt! Het lijkt wel een beetje op staar...

@Elmo; Sterkte aldaar met de ziekenboeg!

@PSje; Net dus zelf een proefexemplaar van het kaartje meegestuurd met de gegevens....wel raar om nu de naam van je kindje te zien staan. Moet er nog wel aan wennen...in de goede naam van de zin dan he :D

@hier; Ben er weer klaar mee voor vandaag...kruip lekker me bedje in en ga aldaar nog wel ff meekletsen hier via mijn Ipad.
    Tot zo!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wow Collo!! Over een week is ze er !! Raar eigenlijk, maar wel onwijs leuk!!! *zegt gelijk dingen af voor woensdag* Ik blijf thuis trouw bij mijn laptopje natuurlijk :D

Stink
    aah zielig! snap dat je je zorgen maakt zeg.. sneu hoor.. hopelijk knapt hij (of zij?) snel op..

Sorry heb een enorme baalavond *hangt het in de lucht?* zit me allemaal niet lekker, al kan ik niet precies aanwijzen WAT er niet lekker zit.. Is nu al een tijdje bezig en snap er echt niks van.. Boek uitgelezen net, dus ga richting bedje, lees nog wel mee via mn telefoon:)

oja, Lenn even wakker geweest maar gewoon zelf weer in slaap gevallen:$

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ik lig ook al met de laptop op bed.

Voor de taartenbak dames onder ons ik ga in februari starten met de PME Proffesional cursus ( zijn 3 losse modules met elk een diploma en als je ze alledrie hebt gevolgt krijg je een masterclass certificaat.
    en ik maart start ik met de eerst cursus van Wilton.
    ga proberen een beetje geld te maken van mijn hobby.
    Ben de site al aan het bouwen haha;)

Collo, mmm voorbereiden op de bevalling * vraagt zich af of dat uberhaupt mogelijk is* :p

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; het zal wel in de lucht hangen denk ik...hier idem!

@hier; moet het ff kwijt...sorry!
    Vandaag dus te horen gekregen dat mijn zusje maandag de sleutel krijgt...fijn zul je denken....nou nee want ze denkt weer eens niet na. Nu heeft ze zelf al aangeboden dat ze hier vrijdag toch echt voor het laatst zal zijn, het weekend verblijft ze thuis bij d'r ouders zodat wij hier thuis aan de slag kunnen. Maandag krijgt ze de sleutel, tekenen etc. Is om half5 en ze verwacht dus dat ze diezelfde avond al haar eigen bed vanuit het ouderlijk huis in haar nieuwe huisje heeft staan om daar dan dus gelijk te kunnen slapen!
    Ik bedoel hoe wil ze dat doen....mijn vader moet die dag ook gewoon werken evenals mijn mannetje. *zucht*
    wederom besproken dat ze dan beter het aanbod van mijn schoonouders aan kan nemen maar nee dat wil ze niet omdat ze hen niet tot last wil zijn.
    Nou echt waar....ik trok het niet meer.....ze had zelf nu volgens mij ook wel door dat er planning technisch nogal het een en ander uitgedacht moet worden....ze had de tranen in haar ogen staan zag ik maar hoe stom het ook klinkt ik had dus echt niet de behoefte d'r te troosten :)

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0

Deel Deze Pagina