@elmo; leuk zeg! Daar kun je straks vast goed mee uit de voeten Pfff nou zeg, stel ik me nu aan of wat is? Mijn vader belde dus ook nog vanavond en vroeg al wat ik ervan vond dat ze dus maandag al d'r eigen plekje heeft....maar angegeven dat ik er nog een hard hoofd in heb.....hij zo : hoezo dan? Dus gaf ik aan dat het allemaal wel krap aan wordt. Schijnbaar heeftvze de boel al heel anders zelf doordacht dan wat ze tegen ons verteld. Dus mijn pa zo van: ja maar dan moet ze het aanbod toch maar aannemen van mijn schoonouders......uhu zei ik, dan mag jij haar dat ook nog eens gaan vertellen want van mij pakt ze het toch niet aan. Dus tja na dat gesprek was ze ff flink in de war...
Pff gaat lekker dan.. Hopelijk komt er nu niets meer tussen en gaat ze toch even bij je schoonouders in huis..
Zo meiden, ik bied alvast mijn excuses aan, want ik ga helaas niet op iedereen reageren! 1 dag werken en op de 1 of andere manier is die woensdag altijd de drukste dag hier in het topic (of dat lijkt zo)! Ik wil ff snel tegen collo zeggen dat ik met je meebaal en dat ik persoonlijk ook een beetje baal dat je ingeleid wordt op woensdag... want dan ben ik dus de hele dag aan het werken en kan ik misschien belangrijke details missen... hihi, als alles met jullie maar goedkomt! @iedereen: ik heb vandaag weer als vanouds een lange dag gemaakt, maar hoop dat dit de laatste was tot aan mijn verlof.. Morgen met de baas ff een gesprek over hoe verder.. ik ben benieuwd! Trusten voor nu!
@suus: haha jij begint tegenwoordig geloof ik ieder bericht met sorry Succes met het gesprek morgen, goed dat je het aan gaat! @elmo: ziet er goed meid, veel plezier en succes! Leuk als je er wat geld aan over kan houden @dees: begrijpelijk dat je geen behoefte had om dr te troosten hoor. Hoe naief kun je zijn, om 16.30 uur de sleutel krijgen en er gelijk slapen??? Nouja het ziet er in ieder geval naar uit dat ze echt weg is komende week! @all: weltrusten allemaal!!
@Suus; succes morgen met het gesprek! Gaat vast goed komen. @roeltje; ik hoop het ook! @PSje; precies, dat bedoel ik dus. Totaal geen inzicht! Net ook ff in bed onder 4 ogen met mannetje gesproken over dit en hij zegt ook: we moeten maar zien hoe ze het zelf uitgedacht heeft, ut weekend gaat hier de kamer leeg.... @hier; tijd om te gaan slapen...
Goedemorgen, zeg waar is iedereen?? Meestal is hier rond deze tijd al bijna een pagina bijgeschreven. Hier een redelijke nacht gehad, beau werd rond 7.30 wakker en ligt nu net weer in bed nadat hij een fles melk in bed heeft gehad, ben benieuwd of hij weer verder gaat slapen.
Goedemorgen! Mutsje was vanmorgen om half 7 alweer wakker... Zit trouwens even op de iPhone, dus waarschijnlijk vergeet ik weer de helft... @collo: spannend hoor dat je al een datum hebt. Lijkt me heel raar gevoel... Weekje ziekenhuis is ook nog net te doen toch? Beetje geslapen daar vannacht? @stink: z'n oogje ziet er echt heel zielig uit! Heeft is er last van? Hopelijk helpt de zalf!! @Dees: succes met de laatste loodjes (en dan bedoel ik je zusje). Weet ook niet meer wat ik moet zeggen.... Behalve dan dat ze het vooral lekker zelf moet uitzoeken allemaal. Het is niet jullie probleem, zeker niet omdat ze als backup altijd naar je schoonouders kan..
Dees sorry had opruimwoede vannacht om 3 uur was ie weer wakker.. volgens mij last van zijn tandje, zit nu ook met zijn vingers in de mond steeds.. 1 is helemaal door, maar de andere twee zie je wel het puntje dus ja, dat doet zeer.. klein flesje gegeven en geslapen tot half 7.. ontbeten, gedouched en aangekleed.. daarna onze slaapkamer opgeruimd.. moest nog steeds dingen in de nieuw dressoir leggen, dus gelijk maar gedaan en een boel spullen weggegooid.. straks nog wat dingen naar zolder doen en dan doekje erdoor en klaar.. ben blij dat we eindelijk het traphekje hebben opgehangen, kan Lenn lekker spelen op de overloop haha.. heb nu eindelijk de kans om alles goed te doen.. gelijk een wasje er in gegooid.. moest eigenlijk bloed prikken vanmorgen, maar het regende te hard dus ga morgen wel.. is toch zonder afspraak even een kop thee drinken en dan verder
Hey meiden!, Sorry maar voeg me hier weer ff in! Alles gaat goed hier, vanmorgen nog maar een testje gedaan, nou die was knal positief Ben wel wat moe verder voel me prima! Morris was er vanmorgen om 7.45 mooie tijd Was zelf al om 7.30 wakker kon niet meer slapen!
@roeltje: opruimwoede.... Daar zou ik wel wat vaker last van mogen hebben... Zijn alweer 3 weken werksterloos en dat begin je te zien hier in huis. Bah! Miss vandaag maar eens een poging wagen. Zucht.
Goedemorgen dames Dees Vind dat je niet meer moet nadenken over hoe en wat je zus gaat doen. Laat haar het maar regelen evt in combi met je man, maar zelf niet meer over nadenken. Jij moet nadenken welke kleur je in de babykamer gaat gebruiken. Babykamer Heb foto's gemaakt, maar heb hier geen kabeltje van mijn telefoon. Het is wel echt een schattig kamertje geworden. Voorbereiden bevalling Tja... het nadeel van inleiden is dat je echt een hele dag ligt te wachten tot het begint. Je ligt dus eigenlijk te wachten tot je pijn gaat krijgen...ook geen leuke gedachte. Zal van tevoren ook nog eens pijnbestrijding doornemen, maar wordt misschien een moeilijke aangezien de vorige keer zo snel ging. Suus Vorige keer begon het ook pas savonds hoor, dus geen nood als je woensdag moet werken. Roeltje Volgens mij moet jij al drie dagen bloed prikken....
@roeltje; zozo, jij hebt er al een heel schema op zitten voor vanmorgen. Van die opruimwoede's heb ik ook, gaat best aardig moet ik zeggen Hoeveel is de stand nu qua tandjes/ kiezen bij lenn? @panos; dus weer zo vroeg wakker op je vrije dag....lekker dan! Hopelijk komt er vandaag wat van je plannen om ook op te ruimen! @manoe; leuk zeg die duidelijk wordende streepjes
@collo; je hebt helemaal gelijk, maar mijn mannetje is er ook wel een beetje klaar mee nu. Hij is nu erg begripvol naar mij en gaat als 1e de commode in elkaar zetten zodat ik die rustig alvast in kan ruimen. Ik heb er echt zin in!! Vandaag de kleding voor ons ukje maar bij elkaar zoeken, ben nu nog maar tot 1 setje gekomen maar zal er toch meer mee moeten nemen naar het ZH. Qua kleur ben ik er nog steeds niet zeker van.... Je bedoelt dat je de pijnbestrijding pas mag krijgen bij zoveel cm ontsluiting, maar in jou geval het misschien wel veel te snel gaat waardoor het misschien niet meer nodig zal zijn. Ja lastig is dat wel! Kaart dit anders aan met de gyn.... @hier; warempel, beau is nog gaan slapen ook! Hihi, blijf ik nog maar ff liggen in bed
@ Dees ik zat ff te kijken naar buik van de maand maar jij ga echt wel winnen Gaaf krijg je een buikband van buikbanden.com! @ Roetje haha opruim woede lees ik! Succes @ Collo ben wel benieuwd naar jullie kamertje hoor!!!
panos haha opruimwoede mag hier ook wel vaker voorbij komen als ik 2x per jaar de zooi echt goed opruim is het al heel wat Collo Klopt, moet al 3 dagen bloedprikken.. dag 1: Enorme rij terwijl Lenn hartstikke moe was, dus niet goed plan.. dag 2: Lenn werd pas om half 8 wakker en moest daar rond 8 uur zijn, werd m dus ook niet.. dag 3: *vandaag dus* regent.. tja... ben benieuwd naar het kamertje.. Dees haha ja was toch noodgedwongen vroeg wakker dus kan je maar beter wat gaan doen.. kan ik vanmiddag tijdens Lenn zijn slaapje de bank op met een boek
@collo: heb ze je bij jou in het ziekenhuis niet zo'n pompje? Dat zit tussen pethidine en ruggeprik in en schijnt heel fijn te zijn. Kan ook snel geplaatst worden, want gaat via het infuus dus je hoeft er niet voor naar de ok.
Kan ook wel wat opruimwoede gebruiken, onhandig hoor als je wel van opgeruimd maar niet van opruimen houdt. @ Dees; Vind het lief hoe betrokken je nog steeds bent bij je zusje. Pijnlijk dat het zo ver moet komen dat ze het zelf moet ondervinden dat het niet handig gepland en geregeld is maandag. Je man heeft gelijk, het is klaar nu, morgen kamertje leeg, het weekend opbouwen! Joepie! Je zusje redt zich wel, ook maandag. In het ergste geval rijdt ze terug naar twente om te slapen, overleeft ze ook wel, net als op een matras in een leeg huis. @ Collo; Ja je ligt dan echt een beetje te wachten op pijn, brrrr. Wel goed om pijnbestrijding door te nemen, je weet nooit hoe het loopt. @ hier; gáap!
@opruimen: opruimen lukt hier meestal nog wel aardig. Dat vind ik niet zo erg om te doen. Gooi alleen meestal net iets teveel weg omdat ik niet van een vol huis houd.. Het probleem zit hem hier in het echte schoonmaken. Daar heb ik dus echt een enorme graf hekel aan (en dat begin je nu dus te zien in huis...)
hihi heb een box met spullen gevonden (was ik dus al ruim een jaar kwijt, kan je nagaan).. En nog een doosje met glow in the dark sterren.. zullen nog wel van zijn nichtje zijn.. die ga ik maar bewaren, misschien later voor Lenn.. kan er vanavond wel één ophangen, kijken wat ie doet haha..