@manoe; ik heb ook zo'n flauw vermoeden dat ik ga winnen @roeltje; ohw das ook lekker ff je zinnen verzetten en met je hoofd in een boek duiken. @RiTi; ik hoop dat het allemaal probleemloos verloopt, ik voorzie alweer ergens een obstakel ofzo. Maar dat zal wel de onrust nog zijn die ik bij me heb. Ik snap ook niet waarom ze de sleutel nu niet eerder krijgt... Ach ja is ook niet mijn probleem
@roeltje; haha kijken wat ie doet....bedoel je de ster of lenn Sterretje zal of blijven plakken aan het plafond of er misschien wel afvallen, lenn zal wel denken; wat is dat??!
Goedemorgen. Hier alle kamers gisteren opgeruimd tot ik flauw viel. Ben dus nog steeds beroerd. Wel lekker het speelgoed uitgezocht en het overtollige spul aan het kdv gegeven. Net Renee naar school gebracht. Straks weer ophalen voor de pauze en dan na school moet ik haar even naar dansen brengen. Vanuit school geregeld dus leuk met wat klasgenootjes. Ben benieuwd.hoe ze het vind.
@elmo; flauw gevallen?? Hoezo dat?? Heb je je te druk gemaakt of is het wat anders? Doe jij het aub ook rustig aan
dees haha heb van dat plakgum, kan je een huis aan vastplakken dus daar ben ik niet bang voor.. misschien kijkt ie er wel zo lang naar als hij 's nachts wakker wordt dat ie weer in slaap valt Elmo he hallo dame, doe eens kalm aan joh.. flauw vallen??!! *stuurt je vanavond om 8 uur naar bed*
@roeltje; ohw ja dat is waar ook, ken dat spul nog wel. Ik had vroeger....uhu ja vroegah ook van die sterren aan mijn plafond....super cowl
Morgen eten als ik t zo lees eten jullie kids erg goed?? Milan eet weinig avond eten sinds ongeveer 3-4 weken. Wil ineens vooral aardappel en vlees en weinig groente Collo balen! Goed dat je je er wel bij neer kan leggen! Whaaa volgende week woensdag al!!! Is ze bijna tegelijk met mij jarig hihi rustig aan xx Stink sorry heb ff doorgescrollt met m'n telefoon...kan daar echt slecht tegen nogmaals sterkte voor je hondje... Dees wat n gedoe! Maar ze is iig weg v het weekend Bloedprikken moet ik al 2 jaar laten doen! Oeps!!! Maar hoe doe je dat met n kindje dat uitslaapt?? Ik ga m echt niet om half 7 uit bed plukken haha.
zooo zeg, mag gewoon nu al op de bank met een boek.. Lenn is gewoon gaan slapen doet al ruim een week 1 slaapje in de middag van 2 tot 2.5 uur.. wat een luxe ineens.. Lottie Nou Lenn eet sinds 2 dagen pas weer goed hoor.. daarvoor belandde alles steevast op de grond.. Vlees wil hij nog steeds niet, behalve zijn gehakt van de week.. Gisteravond potje gegeten maar die gaat er altijd wel in.. Nou zoals gezegd, ik ga op de bank met een boek.. kop thee staat klaar, radio aan.. vanmiddag dan maar schoonmaken boven..
@roeltje Waarom moet je bloedprikken @collo IK was ook ingeleid en heb er 4 dagen overgedaan verschrikkelijk. Lig je daar op de verloskamers naast je worden baby's geboren. En jij word savonds weer naar je kamer gereden bah bah. Dus ik duim voor je dat het een vluggertje word. @dees Dus van het weekend kunnen jullie echt aan het kamertje beginnen? @lottie Sorry maar wilde de foto toch even delen. @elmo Flauw vallen. Doe je een beetje rustig aan? En kunnen we al taarten bij je bestellen. Mijn man is de 19e jarig . @all Sorry was even de korte versie.
@Elmo: joh flauwgevallen, da's niet goed he.... @lotte: dani heeft dat ook een hele tijd gehad, niet goed eten, nu begint hij weer goed te eten. is vaak een periode, en vanaf een jaar een heeeeeeele lange periode dat ze minder gaan eten. @Hier: bah gisteren nogal ruzie gehad met Peter. Gisteravond ging ie ff naar de shoarmetent hier om de hoek, maar kwam pas 50 minuten later thuis. ik heb me echt veel zorgen gemaakt want normaal issie binnen 10 min. terug, nou gsm lag hier thuis, ik kon ook niet zomaar gaan zoeken want de kids lagen op bed. Eindelijk na 50-55 min. wassie thuis, ik stond ik de keuken te wachten, komt ie met een brede lach thuis :S *FOUHOUT!* nou issie boos op mij omdat ik boos op hem was omdat ie zo stom lachte na zo lang weg te zijn geweest (shoarmatent was dicht dus issie maar lekker naar tilburg gereden) Nou na enkele woorden was ik het beu en toen heb ik zn drinken in zn eten gegooid *hihihi, erg flauw maar t was een belediging* Nou uiteraard kwamen daarna de nodige woorden en ben ik maar naar boven gegaan. Maar hij verwacht wel dat ik in de ochtend doe alsof alles weer in orde is.. Nou dat kan ik niet dus word ik voor een ruziezoeker uitgemaakt En zo ging t weer vrolijk verder.............. pfff dat word maar negeren vandaag denk ik
Stink snap ik! Zeg dus alleen ff sorry dat ik je stukje niet lees omdat ik niet tegen de foto kan roeltje hopelijk gaat t hier ook snel weer beter. Misschien ligt het aan t ritme. Hij slaapt maar 1x per dag en is tijdens t eten steeds erg moe.
@dretjuh: Hmm.. klinkt als vervelende en heftige ruzie! Als is je actie met dat drinken wel weer erg strak . @stink: Ja hoor, geef die arme Luuk maar weer de schuld .... Gaat het al iets beter met je hond? @lotte; Eten gaat hier ook heel wisselend. Probeer me er niet te druk over te maken. Dat heeft ons meisje namelijk retesnel door en dan kan het uitlopen op een machtspelletje (dat is echt heel duidelijk het geval bij de nichtjes van mijn vriend). Dus ondanks dat we een schriel kippetje hebben proberen ik heel relaxed te blijven tijdens haar eetkuren. En daarom dus ook nog zo'n lekker pyjama papje voor het slapen gaan Hier niks spanneds. Uk ligt te tukken en ik zit beetje achter de pc. Oja... Lotte/suus: Jullie wilden jullie ukkies toch ook samen laten slapen? Wij denk ik ook. We hebben nog wel een kamer over, maar die wil ik eigenlijk houden als logeer/strijk(de werkster dan)/kleedkamer. Zit nu beetje info te verzamelen over het hoe en wat van samen slapen.
Stink okee bij Luuk dus ook zo geweest! Dretjuh hier nu voor t eerst. Dus Milan begint gelijk aan die lange periode misschien hihi. Is dat ook n periode dat ze voorkeur hebben? Want hij eet ineens vooral de minst gezonde dingen. Ik snap jullie boosheid beide!! Haha hier ook wel eens zo. Zijn schijnbaar mannen dingen. Die begrijpen niet dat je je zorgen maakt na maar 50min. Als jij 40 min langer weg bent dan anders, zou hij jou vast ook niet zoeken??? Ach ja ze zullen dat nooit snappen hihi.
@panos Is wel makkelijk Luuk de schuld te geven. . Maar zonder gein. Hij kan bij het toetsenbord als hij aan mijn stoel gaat staan. En het gaat nog steeds het zelfde niet echt beter dus. @all Vandaag krijg ik trouwens de bloeduitslagen van Luuk terug. Ben erg benieuwd. Ik denk zelf dat het niks is. En dat we gewoon pech hebben met dat hij zo vaak ziek is. Al meer dames met maar 1 slaapje?
Panos wij dwingen ook niet, maar vind het wel moeilijk! Zeker omdat ie aardappel wel wil ja idd op 1 kamer. Moet voorlopig wel. Ik zocht ook info maar kan weinig vinden. Zit nu zelf met of we n ledikant of wiegje doen. Een wiegje gebruik je zo kort maar pas wel beter in de kamer. Gaat baby eerst bij jullie slapen? Meisje jongen niemands interesse in te raden bij alle nieuwe zwangere?? Net zoals bij suus collo en Dees?
Goedemorgen meiden Ik heb niet alles terug gelezen hoor, waren veeeel pagina's Reageren: Ik reageer ook niet overal op en vaak ben ik ook dagen er niet, het is hier af en toe zo druk met schrijven dat ik het niet bij kan houden. Sorrie! Kaartjes: Ik heb niet meegedaan aan de kaarten versturen, vind het wel leuk, maar ben bang dat ik het dan op den duur toch ga vergeten Dees: Hoe is het met jou afgelopen? Doortje: Super dat de test duidelijk is geworden Hier: De wachtlijst in het skz is 9 tot 12 mnd zeggen ze voor de mri scan. Eigenlijk zouden we dus 26mei er een hebben maar die heeft de arts toen verzet naar 21 febr omdat daar iemand uitgevallen was. Maar blijkbaar hebben ze bij de radiologie het veranderd en heel de stapel weer omgegooid. De arts zou dinsdag al terug bellen, niet gedaan. Nu heb ik gisteren weer het zh gebeld en gevraagd of ze kon bellen maar ook gisteren niet gebeld. Normaal als je smorgens belt kom je op de bellijst van die dag te staan en belt ze savonds keurig op. Vandaag is ze er niet dus verwacht ik geen telefoon, ga morgenvroeg weer bellen en vragen of ze dan terug belt. Ik wil graag het weekend in met de info die ik wil. Word het echt zat hoe ze daar te werk gaan. Hier in onze streekziekenhuizen werken ze wel anders.
Stink hihi vertelde net dat Milan maar 1 slaapje doet hopelijk goede uitslagen! De mexgriep was al gecontroleerd toch?